Nytkin siellä on jotain -14°C.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
En tiedä syytä, mutta osta Tulikivi-uuni.Macco kirjoitti:Miksi maailman täytyy olla niin kylmä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Koska maailma o joskus hieno paikkaMacco kirjoitti:Miksi maailman täytyy olla niin kylmä?![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Oulu ≠ maailma.Macco kirjoitti:Miksi maailman täytyy olla niin kylmä?![]()
No ei tietenkään. Onhan tuossa Kempelekin kyljessä.Lare kirjoitti:Oulu ≠ maailma.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Liuoksen pH laskee, jolloin liukoisuus paranee.Pikkuroope kirjoitti:Miksi jotain liukenee enemmän, kun lisätään ammoniumkloridiliuosta?
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Kummatkin lehdet täällä oikeastaan aina koko päivän auki selaimen välilehdillä, eikä mitään ongelmia ole ollut. Iltalehti aina välillä hidastelee noiden yläpalkkimainosten vuoksi, mutta muuten aivan bueno. Täällä mennään myös suuneralla.kaimaani kirjoitti:Toimiikos muilla Kauppalehti.fi ja Iltalehti.fi ihan normaalisti? Parin viime päivän aikana ei ole Safari eikä FF suostunut latailemaan sivua kuin satunnaisesti, yleensä vaan tulee time-outtia molemmilla koneilla Surinan verkossa, OpenDNS käytössä..
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Joo, kyllä ne nyt taas näyttää toimivan, ainakin toistaiseksi. Jotain häikkää jossainompputetteri kirjoitti:Kummatkin lehdet täällä oikeastaan aina koko päivän auki selaimen välilehdillä, eikä mitään ongelmia ole ollut. Iltalehti aina välillä hidastelee noiden yläpalkkimainosten vuoksi, mutta muuten aivan bueno. Täällä mennään myös suuneralla.kaimaani kirjoitti:Toimiikos muilla Kauppalehti.fi ja Iltalehti.fi ihan normaalisti? Parin viime päivän aikana ei ole Safari eikä FF suostunut latailemaan sivua kuin satunnaisesti, yleensä vaan tulee time-outtia molemmilla koneilla Surinan verkossa, OpenDNS käytössä..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mulla alkoi tehdä samaa, poistin ClickToFlash-ohjelman ja toi temppuilu lakkasi.Jamac kirjoitti:Miksi Safari usein lataa Youtubesta koko videon mun koneelle .mp4 tiedostona? Iha kiva, mut kivempi jos sen vois itte valita minkä downloadaa, nyt tulee aika randomina.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ruuvimeiseli taitaa vielä puuttua työkalupaletistaCarde kirjoitti:Pystyykös tuolla Aperture 3 testiversiolla poistamaan jollakin opilla esim rekisterilaatan kuvasta? vai tarsseeko tunkea koneeseen joku photarin elements?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
En sitä brushia clone -moodissa kokeillut noin laajasti, kokeile sinä?Carde kirjoitti:Pystyykös tuolla Aperture 3 testiversiolla poistamaan jollakin opilla esim rekisterilaatan kuvasta? vai tarsseeko tunkea koneeseen joku photarin elements?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei kun kosteaa ja lämmintä, eikös tuo nyt ole selvä asia?Anghorn kirjoitti:Tarkoitetaanko sanonnalla "ilma on kuin morsian" että on kylmää ja kuivaa, vai että ei oo kaunista vaan kosteeta?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja niko_n »
Mä tuun!Anniel kirjoitti:Kuka tulis hieroon mun hartioita ja selkää?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Perjantai-iltana kävisi, pärjäätkö sinne asti?Anniel kirjoitti:Kuka tulis hieroon mun hartioita ja selkää?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Päätä?Carde kirjoitti:Elä usko tuota kunkkua, se mitään hartioita ja selkää hiero. Se vaan yrittää päästä hieroon sitä selänjatketta...