No eipä niissä winukan ohjekirjoissakaan lue mitä ohjelmia sinun kannattaa ladata netistä. Olisiko ollut näin vaikeaa guuglettaa coconutbatteryunni kirjoitti:Joopa joo...et ilmeisesti oikein sisäistänyt pointtiani. Mutta eipä hätää, tänään on onnenpäiväsi ja mulla on kärsivällisyyttä vääntää asia sulle rautalangasta:ih kirjoitti:KVG menetelmällä pääsee aika pitkälle.unni kirjoitti:Kiitos tiedosta!
Oon ihan pihalla tän koneen kanssa, vuosia pc:tä käyttäneenä. Mistä ihmeestä ees voin tietää mitä kaikkea tähän pitää ladata ja mistä, kun kaikki tiedonmurut on levällään ja ohjekirjakin oli onneton pikkuläpyskä...taidan siirtyä sinne "tyhmät kysymykset" -osioon kyselemään lisää...![]()
Eli halusin tuoda esille, että tiedonmuruset on hajallaan ympäriinsä. Hieman vaikea siis hakea tietoa, kun ei tiedä mitä edes pitäisi hakea. Enpä ollut edes ikinä aiemmin kuullutkaan mistään coconutbattery -ohjelmasta, saati edes tiennyt sen olevan erikseen ladattava ohjelma...siis kun en ole mikään tietokonenörtti, joille moiset asiat lienee tulee selkeinä jo äidinmaidossa....
Kun töissä käyvänä ja paljon harrastavana ihmisenä ei useinmiten ole aikaa notkua keskustelupalstoilla etsimässä niitä tiedonmuruja, niin olisi paljon helpompaa, kun esim. siinä ohjekirjassa olisi mainittu asiat, jotka kannattaa ladata etc.
No joku varmaan tästäkin kirjoituksesta vääntää palauteta tyyliin "kaikki pitäisi aina tuoda tarjottimella". Itse en vaan jaksaisi harrastaa mitään arvausleikkejä tän koneen kanssa. Toivoisin, että saisin sen monet käyttöhyödyt irti helpommalla, kuin kalastelemalla tietoja netissä surffailemalla. Eihän uuden kamerankaan ominaisuuksia tartte kalastella netissä, vaan kyllä mulla tähän asti on ollu käyttiksissä se kaikki tarvittava tieto...
Miten Macin akun saa pidettyä mahd. hyvänä mahd. pitkään?
Keskustelua kannettavista
-
Re: Miten Macin akun saa pidettyä mahd. hyvänä mahd. pitkään?
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Respect is not given, it is taken!
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka