Päivän tällä pärjää ilman 3g:tä. Asetukset on säädetty akkua mah. vähän kuluttaviksi. 3g:stä sen verran että antiikkisella nokian 6630 puhelimella 3g ei pätkässyt juuri koskaan. Phonella 3g:n löytäminen on jo ihme ja verkon katoaminen kokonaan on myös päivittäinen riesa.delic kirjoitti:Kui vähä sul sit akku kestää?mikk_ kirjoitti:Naurettava 3g kuuluvuus, vielä huonompi akunkesto. Mä en edes tiedä mitä hyvää tässä laitteessa on. 3gs kyseessä.
Ite oon kyl ollu tyytyväine akunkestoon, pääasia, että ei hyydy kesken päivää
nyt just o menos toine päivä ja akkua jäljel 50%
Mitä jäi käteen iPhone 3G:stä ?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Mitä jäi käteen iPhone 3G:stä ?
Viesti Kirjoittaja mikk_ »
-
Viesti Kirjoittaja Captain Napalm »
Ilman muuta on. Yleensä huono akunkesto ja kuuluvuus on niillä, joilla ei sitä sarjanumeroakaan ole.mikk_ kirjoitti:Mitä väliä sillä on? Onko sarjanumero liitettävissä huonoon kuuluvuuteen ja akunkestoon?Captain Napalm kirjoitti:Ja se sarjanumero oli mikä?mikk_ kirjoitti:Naurettava 3g kuuluvuus, vielä huonompi akunkesto. Mä en edes tiedä mitä hyvää tässä laitteessa on. 3gs kyseessä.
Missään tapauksessa muissa viesteissä kuvaamasi käytös ei ole normaalia iPhonelle, joten huoltoon vaan.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Minusta kuulostaa varsin normaalilta. Verrattuna aikaisempiin Nokialaisiini, 3G-kuuluvuus on melko hanurista. Akkukesto on omalla käytöllä riittävä, kun ottaa 3G:n pois päältä, mutta ei silti lähelläkään älyluurien kärkipäätä.Captain Napalm kirjoitti:Ilman muuta on. Yleensä huono akunkesto ja kuuluvuus on niillä, joilla ei sitä sarjanumeroakaan ole.mikk_ kirjoitti:Mitä väliä sillä on? Onko sarjanumero liitettävissä huonoon kuuluvuuteen ja akunkestoon?Captain Napalm kirjoitti:Ja se sarjanumero oli mikä?mikk_ kirjoitti:Naurettava 3g kuuluvuus, vielä huonompi akunkesto. Mä en edes tiedä mitä hyvää tässä laitteessa on. 3gs kyseessä.
Missään tapauksessa muissa viesteissä kuvaamasi käytös ei ole normaalia iPhonelle, joten huoltoon vaan.
-
Viesti Kirjoittaja Captain Napalm »
hmm... no mulla on kesällä ostettu 3GS ja alle kahden päivän akunkesto 3G:llä ei kuulosta normaalille. Eikä ole koskaan tullut mieleenkään sitä pois kytkeä. Mutta tokihan tämä ei ketää auta, jolla on ongelmia akun kanssa. 3Gn kuuluvuudenkaan kanssa ei ole ollut ongelmia paitsi alueilla, joilla ei ole 3Gtä ;-)Legge kirjoitti:Minusta kuulostaa varsin normaalilta. Verrattuna aikaisempiin Nokialaisiini, 3G-kuuluvuus on melko hanurista. Akkukesto on omalla käytöllä riittävä, kun ottaa 3G:n pois päältä, mutta ei silti lähelläkään älyluurien kärkipäätä.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Niin no, ehkä tuota 3G-kuulumattamuutta ei voi kokonaan laskea iPhonen piikkiin. Pikemminkin lukuisiin aukkoihin Soneran verkossa (jopa Helsingissä), joille iPhone on varsin herkkä verrattuna vaikkapa moneen Nokialaiseen.Captain Napalm kirjoitti:hmm... no mulla on kesällä ostettu 3GS ja alle kahden päivän akunkesto 3G:llä ei kuulosta normaalille. Eikä ole koskaan tullut mieleenkään sitä pois kytkeä. Mutta tokihan tämä ei ketää auta, jolla on ongelmia akun kanssa. 3Gn kuuluvuudenkaan kanssa ei ole ollut ongelmia paitsi alueilla, joilla ei ole 3Gtä ;-)Legge kirjoitti:Minusta kuulostaa varsin normaalilta. Verrattuna aikaisempiin Nokialaisiini, 3G-kuuluvuus on melko hanurista. Akkukesto on omalla käytöllä riittävä, kun ottaa 3G:n pois päältä, mutta ei silti lähelläkään älyluurien kärkipäätä.
Akku toki kestää mullakin sen pari päivää 3G päällä, mutta se on monessa tilanteessa liian vähän.
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
Itse kiroilin myös alkuun verkosta putoilua. Laitoin sitten kortin edelliseen E51 Nokiaan. Samalla tavoin verkko häröili kuin iPhonella. Elisan verkko oli ainakin omalla asuinpaikallani kattavampi kuin Sonera. Itselläni kestää akku noin 3 vrk kohtuu aktiivikäytössä. Alkuun kesti vain reilun vuorokauden.Legge kirjoitti:Niin no, ehkä tuota 3G-kuulumattamuutta ei voi kokonaan laskea iPhonen piikkiin. Pikemminkin lukuisiin aukkoihin Soneran verkossa (jopa Helsingissä), joille iPhone on varsin herkkä verrattuna vaikkapa moneen Nokialaiseen.Captain Napalm kirjoitti:hmm... no mulla on kesällä ostettu 3GS ja alle kahden päivän akunkesto 3G:llä ei kuulosta normaalille. Eikä ole koskaan tullut mieleenkään sitä pois kytkeä. Mutta tokihan tämä ei ketää auta, jolla on ongelmia akun kanssa. 3Gn kuuluvuudenkaan kanssa ei ole ollut ongelmia paitsi alueilla, joilla ei ole 3Gtä ;-)Legge kirjoitti:Minusta kuulostaa varsin normaalilta. Verrattuna aikaisempiin Nokialaisiini, 3G-kuuluvuus on melko hanurista. Akkukesto on omalla käytöllä riittävä, kun ottaa 3G:n pois päältä, mutta ei silti lähelläkään älyluurien kärkipäätä.
Akku toki kestää mullakin sen pari päivää 3G päällä, mutta se on monessa tilanteessa liian vähän.
Macbook Air M3
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja pessoa »
Aika usein Helsingissä Elisan verkossa huomaa taskusta puhelinta kaivaessa, että näytöllä killuu "network lost"-dialogi. Saattaa olla, että puhelin putoilee verkosta vain hetkeksi, sillä kukaan ei ainakaan ole valitellut ettei puhelut yhdistyisi minulle. Dialogi jää myös näytölle (en tiedä kuinka pitkäksi aikaa), vaikka puhelin löytääkin taas verkon.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka