Joo, lähes raitis olen ollut koko viikon, sunnuntaista tähän 5 olutta (Karhu 5,4 %).

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tällaista tämä välillä on.Carde kirjoitti:Mitäs hitsinpitsi? joko soon alkoholisoitunu tuokin kun aamiaiskännejä jo siellä vetelee?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei edes päivän (verran) selvää, mutta ainesta...Carde kirjoitti:Selvää moderaattori ainesta! (tai siis ei selvää)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja heximan »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Joit sitten täältäkinmercury kirjoitti:Nonih, kaikki talon viinat juotu.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Oli kuiva olo.darthmother kirjoitti:Joit sitten täältäkin
Viesti Kirjoittaja Euno »
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Viesti Kirjoittaja rok »
Kuulostaa vakavalta.iPratt kirjoitti:Onks hompun baarissa pakko ottaa alkomaholia?
Mulle kävi tuossa niin että yhtäkkiä ei viina enää maistunut; yritetty kyllä on (2 krt tänävuonna) mutta molemmilla kerroilla kesken ottamisen tullut vaan sellainen tunne että ei tässä ole järkeä. Nyt sitten juodaan pepsimax.
Onko jotain vielä tehtävissä vai onko peli lopullisesti menetetty....
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Darthmother on niin epämääräinen tyyppi, että hän syö vaikka sikiönkalvon kätilön kädestä tullakseen onnelliseksi.darthmother kirjoitti:korkataastaas häränverta
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sä poika oot sortunut siideriin, ota kunnon kulaus vaikka wiskiä ja ajatukset muuttuu, ruokahalusta en tiedä olen niin monen kanssa ryypännyt viinaa. Toisille tulee nälkä, toisille ei. Mutta pääasia on viina.Macco kirjoitti:Ajattelin nyt kokeilla sitä alkoholin juomista, kun se modeiluun on usein liitetty. Ei tuo kummemmin tunnu missään. Vähän on hontelo olo. Kebab-pizzaa tekee mieli.