![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja eqe »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja Pake666 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Itse ostin aikoinaan varmaan joskus neljä vuotta sitten monien nahkalompakoiden jälkeen alumiinisen käyntikorttikotelon (mallia "parempi"), jossa on suunnilleen samat mitat ja sama määrä taskuja, kuin tuossa linkittämässäsi. Olen ollut tyytyväinen. Näppärä koko, näppärä käyttää ja on kestävä. Suosittelen tuollaisia, jos kolikoita ei tarvitse koko ajan kuljetella mukana.makkone- kirjoitti:Ögon amuliinilompsa vanhan, jo rikkinäisen nahkaisen tilalle:
klik!
Viesti Kirjoittaja applerules! »
meilläkin on... sen nimi on "imppu"amanita kirjoitti:Kerrohan laitteen nimi, tommonen värkki puuttuu mun huushollista, mutta himottaa hirveesti.nina kirjoitti:Mitään ei tarvinnut tehdä, kone nousee mattojen ja jopa kynnysten päälle ja putsaa ne, väistää koiran ja menee jopa itse lataukseen, kun virta loppuu .arisel kirjoitti:Jouduitko järjestelemään kalustusta uudella tavalla tuon takia?nina kirjoitti:Robotti-imurin ! Aivan mahtava keksintö, minä makaan sohvalla ja masiina hoitaa kodin puhtaaksi. Jälki on parempaa kuin itsellä ikinä
tai matkarahastosta...tosikko kirjoitti:Piirongin laatikosta.Pikkuroope kirjoitti:Mistä ihmiset repii tota rahaa?![]()
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Jösses sentään näitä sun hankintojas.ompputetteri kirjoitti: Canon EF 300 mm 2.8 L IS USM.
Tähän päivään saakka kamat on liikkunut LowePro:n Nova 5:ssa ja/tai NG:n näppärässä olkalaukussa. Näillä olisi tarkoitus jatkossakin mennä, tosin 300 taitaa mennä olalla oman hihnansa varassa. Lentokoneessa matkustamista varten olen miettinyt kovamuovisen laukun hankkimista, mutta seuraava reissu taitaa vielä mennä NG:n kanssa seikkaillen.Anghorn kirjoitti: Milläs muuten roudaat kamppees? Meneekö ihan repussa / laukussa vai ootko siirtynyt jo pakettiautoon?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Komppaan.Anghorn kirjoitti:Jösses sentään näitä sun hankintojas.
Mistäs sitä yleensä? Vaikka töitä tekemälläPikkuroope kirjoitti:Komppaan.Anghorn kirjoitti:Jösses sentään näitä sun hankintojas.Mistä sitä rahaa oikein revitään, viimeksi vastattiin, että piirongin laatikosta, mutta ei ollut siellä..?
![]()
Missäs sä oot töissä?ompputetteri kirjoitti:Mistäs sitä yleensä? Vaikka töitä tekemälläPikkuroope kirjoitti:Komppaan.Anghorn kirjoitti:Jösses sentään näitä sun hankintojas.Mistä sitä rahaa oikein revitään, viimeksi vastattiin, että piirongin laatikosta, mutta ei ollut siellä..?
![]()
Omassa firmassa olen töissä ja toisessa yrityksessä olen vain osakkaana.Pikkuroope kirjoitti:Missäs sä oot töissä?ompputetteri kirjoitti:Mistäs sitä yleensä? Vaikka töitä tekemälläPikkuroope kirjoitti:Komppaan.Anghorn kirjoitti:Jösses sentään näitä sun hankintojas.Mistä sitä rahaa oikein revitään, viimeksi vastattiin, että piirongin laatikosta, mutta ei ollut siellä..?
![]()
Jaa-a, rahalla saa ihan valmiita sellaisia, mutta jotkut (mieleltään kieroutuneet) perustavat sellaisen itse, minä mukaanlukienPikkuroope kirjoitti:Mistä niitä sellasia firmoja saa..?
Onneaompputetteri kirjoitti:Jaa-a, rahalla saa ihan valmiita sellaisia, mutta jotkut (mieleltään kieroutuneet) perustavat sellaisen itse, minä mukaanlukienPikkuroope kirjoitti:Mistä niitä sellasia firmoja saa..?
Viesti Kirjoittaja Rops22 »
Nice jobRops22 kirjoitti:2x iBook ClamshellEkat maccini
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Pitää oikein kysyä että eikö 300 f2.8 putki tullut kovassa laukussaan jo ostettaessa? Ainakin oma 400 f2.8 tuli omassa "luodinkestävässä" laukussaan. Kuljettelen tuota linssiä kyllä normaalisti NG:n suurimmassa selkärepussa. Mahtuu juuri mukavasti tuohon vielä rungon ollessa putkessa kiinni ja vielä pienemmätkin putket mahtuvat samaan reppuun. Painoa paketille kyllä kertyy näyttävästi.ompputetteri kirjoitti:Tähän päivään saakka kamat on liikkunut LowePro:n Nova 5:ssa ja/tai NG:n näppärässä olkalaukussa. Näillä olisi tarkoitus jatkossakin mennä, tosin 300 taitaa mennä olalla oman hihnansa varassa. Lentokoneessa matkustamista varten olen miettinyt kovamuovisen laukun hankkimista, mutta seuraava reissu taitaa vielä mennä NG:n kanssa seikkaillen.Anghorn kirjoitti: Milläs muuten roudaat kamppees? Meneekö ihan repussa / laukussa vai ootko siirtynyt jo pakettiautoon?
Viesti Kirjoittaja TId »
On kyllä niin hinnoiltaan yhteneväisiäompputetteri kirjoitti: Canon EF 300 mm 2.8 L IS USM.
Alunperin oli tarkoitus hankkia 300/4L, mutta rajalan tarjous oli suorastaan ohittamaton
Viesti Kirjoittaja Acid7 »