Yksi taviskäyttäjä tuli minulta kysymään, kun oli iPodin saanut, että miten saa tiedostoja siihen tallennettua. Hän oli Dropboxista kuullut. Hänen takiaan siitä kiinnostuin.tuomas92 kirjoitti:Mä olen aika varma että suurin osa näistä taviskäyttäjistä ei ole kuullutkaan Dropboxista, niin hieno systeemi kuin se onkin (itsekin käytän), vaan kyllä se on se tuttu ja turvallinen muistitikku millä niitä tiedostoja siirrellään ympäriinsä.Macpoika kirjoitti:Oikeasti, kertokaa, mitä tavallinen tallaaja tekee netbookilla, mitä hän ei voi tehdä iPadilla. He eivät töki usb-tikkuja sisään ja ulos (jos he tarvitsevat tiedostonsiirtoa, he voivat käyttää esim. Dropboxia tai s-postia), he eivät liitä ulkoisia kovalevyjä ja äänikortteja, he eivät ole kiinnostuneita, pelaavatko he Haloa vai N.O.V.A.a.
MySpace on yksi asia, mikä saattaa vaikuttaa ostopäätökseen. Toisaalta ne biisit löytyy kyllä YouTubestakin...
EDIT: Piti tuohon tarttua. Mutta kyllä muuten hyvin ymmärrän tuon pointin, että iPad sopii kyllä varsin hyvin useimmille netbookin korvaajaksi.
Mutta, joo ei varmaan ne ihan kaikki sitä löydä. Tosin ’file’-hakusanalla sen storesta löysin... :/
Irc-ohjelmia kyllä ihan varmaan löytyy, näyttö hylkii rasvaa ja iPodin mukana ainakin tuli liina.
En käytä IRC:iä, mutta tuon tyyppistä kaipaisin, että saisi pari näkymää näytölle samaan aikaan tai sitten salamannopea vaihto (sekunnin murto-osa).
Saa nähdä tuleeko se sieltä, luulen että Applen pakko ennemmin tai myöhemmin se lisätä. Kunhan vain ensin saa käyttöliittymän kuntoon.
FPS:iä:
N.O.V.A. - Halo-tyyppinen, josta on tulossa erillinen iPad-versio.
EliminatePro: - Suljetussa tilassa netin yli nelinpeliä. (ilmainen)
Modern Combat: Sandstorm
Brothers in Arms 2 (ei kai vielä ilmestynyt?)