Kun Cydian käynnistää, otsikkorivin alla pitäisi lukea "This device has SHSH for x.x.x"k@ke kirjoitti:Missä tuo SHSH 3.1.2 tieto pitäisi lukea cydiassa?
iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja legace »
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
-
Viesti Kirjoittaja löysä »
Apple lopetti jokunen aika sitten tuen 3.1.2:lle. Cydia saa haettua Applelta vain sen mitä on tarjolla eli 3.1.3:n tällä hetkellä...k@ke kirjoitti:miten ihmeessä mulla lukee " this phone has SHSHs on file for iPhone OS: 3.1.3 ? Eilen luki vielä "...TSS pending". Valitsin "make my life easier" silloin kun Cydian avasin ensimmäisen kerran. Pitääkö mun nyt tehdä jotain muutakin, vai voinko tehdä mitään?
-

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Uups - olinpas itse kömpelö.löysä kirjoitti: Apple lopetti jokunen aika sitten tuen 3.1.2:lle. Cydia saa haettua Applelta vain sen mitä on tarjolla eli 3.1.3:n tällä hetkellä...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jos on 3.1.2 SHSH tallessa siltä ajalta, kun 3.1.2 oli tuettu, niin voi palauttaa myös 3.1.2 version.
-
Eli mulla on iPhone 3Gs 16 gb, 3.1.2 firmis jb & unlock, modem firmware 05.11.07 mutta boot romia en tiedä.
Voinko tehdä tällä päivityksen ja onko se kannattavaa? Viisaammat auttakaa

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Pwngtoolilla tai Snowbreezellä tehty FW ei toimi uudessa bootromissa.k@ke kirjoitti:Onko joku tehnyt custom 3.1.3 firmiksen Pwnage toolilla ja päivittänyt iphonensa sillä iTunesissa? Onko tämä sellainen jailbrake/unlock jossa puhelimen voi sammuttaa ja käynnistää normaalisti? En tosin löytänyt kuin Mac ohjeet, toimii varmaan toki samalla lailla windows xp:llä myös, vai?
Eli mulla on iPhone 3Gs 16 gb, 3.1.2 firmis jb & unlock, modem firmware 05.11.07 mutta boot romia en tiedä.
Voinko tehdä tällä päivityksen ja onko se kannattavaa? Viisaammat auttakaa
-
-
Viesti Kirjoittaja Tommy70 »
qreippi kirjoitti:Todennäkösesti softa jäänyt jumiin ja blackra1n ei suostu enää asentumaan! ainoa vaihtoehto on siis vetää restorella 3.1.3 sisäänVanderi kirjoitti:Huh, huh, aikas villiä menoa tämä.
Ei ollut blackra1n millään ottaakseen ensi kokeilujen aikana, pukkasi kuvaa itunesista ja usbi-piuhasta vaan. Luovutin jo kerran, kunnes uteliaisuus taas vei voiton, suljin kaikki applen applikaatiot koneelta minkä process-managerilla löysin (MUKAANLUKIEN WINDOWSIN IMPORT PICTURES AND VIDEOS jonka luulen olevan syypää aikaisempiin ongelmiini) ja kokeilin vielä viimeisen kerran. Siinähän se Geohotin kuva yhtäkkiä olikin luurin näytössä!
Mutta, mutta, kun blackra1n oli valmis ja ilmoitti sen "wait for reboot" tekstin, blackra1n kaatui. Olisi pitänyt ajaa vielä kerran kun on uusi bootrommi ymmärtääkseni. Nyt käynnistin blackra1nin uudestaan mutta mitään muuta ei tapahdu kuin että taas on se itunes-->usb-kuva luurin näytössä.
Voisiko joku auttaa kun nyt jo ollaan niin lähellä. Olen kokeillut power+home nappia pitää, puhelin resetoi mutta palaa samaan ruutun. Käynnistin itunesin ja koitin palauttaa 3.1.2 firmiksen mutta avot, kaikki ovat oikeassa, sitä ei enää Applen palvelin verifioi.
Miten saan puhelimen buutattua nyt kun blackra1n on ajettu läpi!?
Kiitos!
*edit* lukkoja, wifejä, akkuongelmia, korttien vaihtamista, eikä minun soneran kortti ole edes aktivoitu vielä. Ei kiitos. Päivitän parhaimmillaan luuria 3.1.3:seen ihan itunesilla, odotan että soneran kortti tulee päälle keskiviikkona ja katson sitten jb:n sen jälkeen.
APUA...
Mulla lähes samanlainentilanne parhaillaan päällä...eli blackra1n olin asentamassa ja tuli puhelimeen "se kuva" (nuoren juipin pää) ja sitten meni puhelin täysin pimeeksi. blackra1n ilmoitti vain "wait for reboot"
nyt tehty:
- koti ja virta näppäintä pidetty kymmeniä kertoja pohjassa
- yritetty asentaa blacktra1n uudestaan->"waiting for phone"
ja siis puhelin täysin mustana ja mykkänä.
Kiitos jos etukäteen neuvoista, tuo neuvo "ainoa vaihtoehto on siis vetää restorella 3.1.3 sisään" eo oikein avaudu minulle...
-
Viesti Kirjoittaja Janne123 »
Luuri on 3vko vanha soneran kytky. Iphone 3GS 32GB, 3.1.3 firmware ja kait uusi boot rom. Voiko luuria pelkästään jailbreikata? Unlock lienee mahdotonta vielä, mutta kunhan jailbreak skulaa niin hyvä:). Kone on Windows joten winukka ohje olisi enemmän kuin loistava:).
-
Viesti Kirjoittaja silma »

-
Viesti Kirjoittaja jaakkoo2 »
Meikäläinen alkaa olla kohtuullisen kyllästynyt tähän jatkuvaan ilmaisten unlockien odotteluun. Toimiiko joku näistä maksullisista unlockeista oikeasti? Esimerkiksi http://iphone.unlock.no/ vaikuttaa varsin luotettavalta, mutta onko se oikeasti? Lupaa unlockaavansa ja jailbreakkaavansa 3.1.3 ja tarjoaa myös jatkuvaa ylläpitoa softallensa. Hinta ei ole kovin paha: 49,99$. Ainakin olen löytänyt useita sivustoja, jotka myyvät softaa joka on selkeästi kusetusta. Tuo iphone.unlock.no vaikuttaa ainakin ihan hyvältä, mutta onko joku oikeasti kokeillut sitä?
-
Viesti Kirjoittaja silma »
kannattaa lukasta tuo uusin postaus.. en kyllä menis luottamaan mihinkään noihin maksullisiin..
-
-
Viesti Kirjoittaja legace »
iTunesin kautta virallisesti päivitetyt 3GS puhelimet, joissa 3.1.3 firmware ei pysty MITENKÄÄN unlockkaamaan tällä hetkellä. Eikä kannata luottaa noihin kusetussivuistoihin. Jailbreak ja unlock 3.1.3:lle tulee kyllä dev-teamilta, geohotilta, jne., jos on tullakseen.jaakkoo2 kirjoitti:Tästä syystä kyselenkin onko jollain mahdollisesti kokemuksia ko. sivustojen ohjelmistoista yms. Olen lukenut jonkin verran foorumipostauksia tuosta sivustosta, mutta oikeastaan 3.1.3 liittyviä juttuja ei ole tullut tai edes 3.1.2 firmwarella 05.11.07. Lähinnä kaipailin mahdollisuutta käynnistää puhelimen uudelleen.
-

-
Viesti Kirjoittaja Janne123 »
No tuo uusin postaus on 1kk vanha, tarkoitiko jostain sivun kätköistä vai mitä:)?silma kirjoitti:http://blog.iphone-dev.org/
kannattaa lukasta tuo uusin postaus.. en kyllä menis luottamaan mihinkään noihin maksullisiin..
-
Viesti Kirjoittaja Hattis »
Ei, vaan uusin postaus, vaikka onkin kuukauden vanha käsittelee jaakkoo2:n kysymää sivustoa (iphoneunlock.no).Janne123 kirjoitti:No tuo uusin postaus on 1kk vanha, tarkoitiko jostain sivun kätköistä vai mitä:)?silma kirjoitti:http://blog.iphone-dev.org/
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
http://www.youtube.com/watch?v=6dxM3ADO ... r_embedded
Koskahan suomessa joku alkaa tekeen noita
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja maku »
Itse olen siirtymässä nyt kanssa iphonen käyttäjäksi ja eka puhelin tulisi olemaan uusi 3GS 32gb. Koska en tykkää soneran liittymästä, aion puhelimen jailbreikata. Luuri on hommattu viime marraskuussa, joten kysymys koskisi, että kun täysin paketissa olevan uuden luurin lyö ekan kerran koneeseen kiinni, niin pyrkiikö apple väkisin asentamaan siihen uusimman käyttiksen, johon tietojeni mukaan ei ole vielä jailbreak + unlock mahdollisuutta vai voisiko marraskuussa hommatussa puhelimessa olla sisällä 3.2 käyttöjärjestelmä. Tähän kysymykseen, ei osannut kaverit, joilla iphone on vastata, joten kiitoksi jo etukäteen, jos jokin asiantuntija voisi tähän vastata. Ja vielä tälläinen perustyhmä kysymys, onko luurilla suurempi mahdollisuus seota, jos sen tosiaan jailbreikkaa?
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Ja kun laitat puhelimen koneeseen kiinni niin ei ainakaa mulla alkanut päivittämään itse.
Jalbreikki itsessään (Cydian* asennus) ei laita puhelinta mitenkään solmuun, mutta ohjelmat jotka voit asentaa jailbreikin mahdollistamana, voi jumittaa puhelimen (winterboardin teemat hidastaa).
* Vähän niin kuin App Store, mutta sieltä saa _kaikkia_ ohjelmia ja juttuja jotka muuttavat puhelinta audiovisuaalisesti.
Tässä ainakin vähän tietoa:P
-
Viesti Kirjoittaja maku »
-
-
Viikon sain nauttia JB/Unlock iPhonesta (3G s 16gb malli) . Puhelin kadotti verkon ja alkoi tahmaamaan, kun yritin lähettää mms-viestin samalla puhelimen ollessa internetjaossa. Sammutin puhelimen ja yritin käynnistää Blackra1nilla, mutta boottaus jumittaa geohotin kuvaan ja pian sen jälkeen tietokoneesta kuuluu äänimerkki, joka tarkoittaa USB-yhteyden katkeamista. Ainahan operaattorilukituksen voi purkaa, mutta se tulee kalliiksi. Ei tosiaan mikään varma ratkaisu oo tää nykyinen Blackra1n.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Laite on 3SG, vanha bootrommi, v.3.1.3 ja 05.12.01, itunesilla päivitetty uusimpaan.
Esim. PC:llä XP, blackra1n koitettu, jää kohtaan "odotetaan iphonea,...."
Tai sitten se on "running.." kohdassa pari päivää, tekemättä mitään...
tuntuisi, että eihän näistä ohjelmista mikään toimi, kaikissa on jotain jäynää.
Aiemmin sama puhelin on mennyt heittämällä tuolla blackra1n softalla.
Millä tämä menisi helposti?
Toimiiko Blackra1n softa Win/Mac tuolla minun luurillani?
Osaako kukaan kertoa varmasti tätä asiaa?
En tarvitse unloccia
Koska Soneran kortti on käytössä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka