Hompun baari
-
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja makkone- »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja rok »
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
-kylmää vodkaa
-maustekurkkuja
-juustovalikoima
-minisalamia
-kuivattua kalaa
-beef jerkyä
Kiinteät lantringit on kyllä venäläisiltä nerokas oivallus.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Pahoin pelkään että Kunkkuherra on savustanut omat keuhkonsa pakokaasuilla sellaiseen kuntoon, että sinä olet se joka tässä elinsiirtoja tarviiKunkkuJ kirjoitti:Tulin vaan kurkkaamaan tänne ja syvästi paheksumaan tätä maailmanlopun meininkiä. Pitääkö minunkin osallistua näiden juoppojen maksansiirtoihin ja muihin epätoivoisiin pelastustoimenpiteisiin?

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Elä höpötä. Minä olen aina kulkenut pakokaasujen edellä. Sitä paitsi olen koonnut pitkän listan niistä homppulaisista, jotka notkuvat täällä baarissa. Aion luovuttaa sen viranomaisille, jotka voivat tehdä hoitamatta jättämispäätöksen näistä itsetuhoisista tyypeistä.ompputetteri kirjoitti:Pahoin pelkään että Kunkkuherra on savustanut omat keuhkonsa pakokaasuilla sellaiseen kuntoon, että sinä olet se joka tässä elinsiirtoja tarvii![]()
-
Toisaalta voidaan ajatella myös niin, että runsaasti alkoholia kuluttavat myös maksavat omat mahdolliset hoitonsta alkoholiveron muodossa. Mikäli hoito evätään, tulisi näiden tuotteiden olla kyseisille henkilöille verovapaita?KunkkuJ kirjoitti:Elä höpötä. Minä olen aina kulkenut pakokaasujen edellä. Sitä paitsi olen koonnut pitkän listan niistä homppulaisista, jotka notkuvat täällä baarissa. Aion luovuttaa sen viranomaisille, jotka voivat tehdä hoitamatta jättämispäätöksen näistä itsetuhoisista tyypeistä.ompputetteri kirjoitti:Pahoin pelkään että Kunkkuherra on savustanut omat keuhkonsa pakokaasuilla sellaiseen kuntoon, että sinä olet se joka tässä elinsiirtoja tarvii![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Tsot tsot poika! Alkoholivero ei kata lähestulkoonkaan alkoholinkäytöstä koituvia haittoja.ompputetteri kirjoitti: Toisaalta voidaan ajatella myös niin, että runsaasti alkoholia kuluttavat myös maksavat omat mahdolliset hoitonsta alkoholiveron muodossa.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
MaapallonilmakehänsaastuttajaKunkkuJ kirjoitti: Elä höpötä. Minä olen aina kulkenut pakokaasujen edellä.

-
No samalla voidaan nostaa polttoaineveroa ja kattaa sillä alkoholiveron poistosta aiheutuvaa vajetta. Asia nakki?KunkkuJ kirjoitti:Tsot tsot poika! Alkoholivero ei kata lähestulkoonkaan alkoholinkäytöstä koituvia haittoja.ompputetteri kirjoitti: Toisaalta voidaan ajatella myös niin, että runsaasti alkoholia kuluttavat myös maksavat omat mahdolliset hoitonsta alkoholiveron muodossa.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mitä haittoja? Mahtava fiilishän siitä tulee.KunkkuJ kirjoitti:Tsot tsot poika! Alkoholivero ei kata lähestulkoonkaan alkoholinkäytöstä koituvia haittoja.ompputetteri kirjoitti: Toisaalta voidaan ajatella myös niin, että runsaasti alkoholia kuluttavat myös maksavat omat mahdolliset hoitonsta alkoholiveron muodossa.

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tekes maksaa viinani. Maksani on nimittäin high tech polttokenno, ja niiden käyttöä edistetään.ompputetteri kirjoitti:No samalla voidaan nostaa polttoaineveroa ja kattaa sillä alkoholiveron poistosta aiheutuvaa vajetta. Asia nakki?
-
Aina vaan sekavammaksi menee. Miksi ihmeessä alkoholivero pitäisi poistaa? Tai no, ehkä se menisi niin, että veroton= halpa viina saisi monen juomaan itsensä hengiltä, eikä olisi enää kustannuksia aiheuttamassa?ompputetteri kirjoitti: No samalla voidaan nostaa polttoaineveroa ja kattaa sillä alkoholiveron poistosta aiheutuvaa vajetta. Asia nakki?
Ehkä on parempi jatkaa tätä keskustelua sitten, kun vastapuoli olisi selvin päin? 8)
-
KunkkuJ kirjoitti:Aina vaan sekavammaksi menee. Miksi ihmeessä alkoholivero pitäisi poistaa? Tai no, ehkä se menisi niin, että veroton= halpa viina saisi monen juomaan itsensä hengiltä, eikä olisi enää kustannuksia aiheuttamassa?ompputetteri kirjoitti: No samalla voidaan nostaa polttoaineveroa ja kattaa sillä alkoholiveron poistosta aiheutuvaa vajetta. Asia nakki?
Ehkä on parempi jatkaa tätä keskustelua sitten, kun vastapuoli olisi selvin päin? 8)
Ettei vain itse kunkku olisi taas aivan pakokaasuissaan siellä päätteensä ääressäompputetteri kirjoitti: Toisaalta voidaan ajatella myös niin, että runsaasti alkoholia kuluttavat myös maksavat omat mahdolliset hoitonsta alkoholiveron muodossa. Mikäli hoito evätään, tulisi näiden tuotteiden olla kyseisille henkilöille verovapaita?

-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Sitäpaitsi alkoholismi on luokiteltu sairaudeksi. Miksi arvon fooruminkäyttäjät eivät hauku anorektikkoja tai bulimisteja avoimesti? Tai MS-taudin saaneita tai invalideja? Kehitysvammaisia kenties? Psyykkisiä sairauksia sairastavia ehkä vielä hieman?
Myönnän itsekin vitsailleeni aiheesta, anteeksi taas kerran. Varmaanki teen niin taas ihan kohta, mutta pieni realistinen pläjäys tähän väliin oli kuitenkin selvästi omasta suuresta mielestäni tarpeen.
ps. jaa, olen näemmä ihan liian hidas - sekä tosikko kaikesta lain puimisesta päivittäin.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ja oma alzheimerisi olisi jo toosi pahalla mallilla? Keskustele nyt, sillä 10 vuoden päästä voi olla myöhäistä!KunkkuJ kirjoitti: Ehkä on parempi jatkaa tätä keskustelua sitten, kun vastapuoli olisi selvin päin? 8)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen poikkeus meihin kaikkiin. Minun kohdallani kuolleisuus on toistaiseksi 0%.mikastus kirjoitti:Alkoholin suurkäyttäjillä kuolleisuus on lukuna yhtä suuri kuin mitä meillä kaikilla (100%)
-
Kulloisenkin kuolleisuuden mittausajankohta on perinteisesti sijoitettu juuri tapahtuman jälkeiseen aikaan. Tässä taas uurrat kyllä täysin uusia ja omia uriasi - kuoleman uhallakin, kaiketi?Macco kirjoitti:Olen poikkeus meihin kaikkiin. Minun kohdallani kuolleisuus on toistaiseksi 0%.mikastus kirjoitti:Alkoholin suurkäyttäjillä kuolleisuus on lukuna yhtä suuri kuin mitä meillä kaikilla (100%)
-
No niin, tässä sen näet Mikastus. Täällä pilkataan avoimesti sairaita ja harrastetaan ikärasismia. Vai pitäisikö tämä kaikki laittaa syvän juopumustilan syyksi?Repe Ruutikallo kirjoitti: Ja oma alzheimerisi olisi jo toosi pahalla mallilla? Keskustele nyt, sillä 10 vuoden päästä voi olla myöhäistä!
-
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
KunkkuJ kirjoitti:No niin, tässä sen näet Mikastus. Täällä pilkataan avoimesti sairaita ja harrastetaan ikärasismia. Vai pitäisikö tämä kaikki laittaa syvän juopumustilan syyksi?Repe Ruutikallo kirjoitti: Ja oma alzheimerisi olisi jo toosi pahalla mallilla? Keskustele nyt, sillä 10 vuoden päästä voi olla myöhäistä!

joka nauttii elämästään täysin siemauksin, keiden keski-ikä ja wanhuus ovat vielä vuosikymmenten päässä.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuulkaas ny, minä istun savuviskilasini ääressä nautiskellen siitä hissuksiin namukkaita kulauksia silloin tällöin. Jos yritätte listata mua mihinkään, tuhmiin, tyhmiin, juoppoihin, sairaisiin, kuolleisiin, ihan mihin tahansa rekisteriin, niin siitä vaan, alan nauraa hervottomasti, jollen peräti kippurassa, ja kaadan tuplasatsin lasiini.
Kaistmaar täällä baarissa sentäs saa olla ku ellunkana, paitti toi Kunkku.
Hörps!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka