Ihan pakkohankinta sikäli jos yhtään kasassa kestää. Toivotaan että tässä ois se mitä on odotettu. Moni tätä on yrittänyt mutta onnistumatta ihan kunnolla.
Jännäää mulla yhtään sellainen Sonar no niin kauan kun Logic ei ole omistuksessa joka tietysti ensi tilassa mutta kyllä wavelabille varauksellinen mielenkiinto täällä jos tulee myös se budjetti malli jos siitä olis sample editoriksi itselle.
ps. wavelabin kevyt verison sain pceeni äänikortin mukana sanoisin se detune/Chorus tms (no sellainen joka monisti äänen monta kertaa päällekkäin hieman eri korkeuksille) efekti oli kyllä sanoisin nätin kuuloinen.no jollain tapaa nätimpi kuin jossain softissa. Se taas miinusta mikään muu vsteitä käyttänyt softa jota käytin ei kaatunut eräistä dll tiedostoista jotka ilmeisesti silti vst tavaraa sanoisin vaikkei olisikaan ei pitäs silti... (yksi taas ei ongelmoinut). mutten ärsyttäviä pc hetkiäni halua edes muistella...
Hieno uutinen, kuten myös Cubasen 5.5 -päivitys. Sitä V-Stackiä odotellessa...
Heh, ihan pakko mainita myös että toi jpq:n teksti on kun jollain puppugeneraattorilla tai automaattitranslaattorilla olis työstetty/käännetty, toki tietenkin asiapitoista
Jimmy kirjoitti: Heh, ihan pakko mainita myös että toi jpq:n teksti on kun jollain puppugeneraattorilla tai automaattitranslaattorilla olis työstetty/käännetty, toki tietenkin asiapitoista
Olen itsekin tätä pohtinut että miten se noin veikeästi laittaa sanat järjestykseen. Eräs puolalaista alkuperää oleva ystäväni puhuu kyllä vähän tuohon samaan tyyliin. Vaan eipä tuolla niin väliä kun selvää saa
Jimmy kirjoitti: Heh, ihan pakko mainita myös että toi jpq:n teksti on kun jollain puppugeneraattorilla tai automaattitranslaattorilla olis työstetty/käännetty, toki tietenkin asiapitoista
Olen itsekin tätä pohtinut että miten se noin veikeästi laittaa sanat järjestykseen. Eräs puolalaista alkuperää oleva ystäväni puhuu kyllä vähän tuohon samaan tyyliin. Vaan eipä tuolla niin väliä kun selvää saa
Jotain on tuttua tässä kumminkin...
Mites hinta? Näyttää olevan retail 599€, onko väärti verrattuna kilpailijoihin, mikä on se juttu ko. softassa ? Pakko myöntää, että tämän softan täysin ohittanut, vaikka olen tiennyt, että tuote on olemassa.
Timoz kirjoitti: mikä on se juttu ko. softassa ? Pakko myöntää, että tämän softan täysin ohittanut, vaikka olen tiennyt, että tuote on olemassa.
Nii, hyvä kysymys! Mäkään en oo ikinä osannu kaivata sitä...oonko rajottunu...vai menettäny jotain hyvää?
Vai tekiskö tolla ns. masteroinnin ihan teknisessä mielessä tehdasvalmiiksi? Tähän asti olen antanut muiden tehdä sen osuuden...
Ei tuota ihan yhdellä tai kahdellakaan lauseella selvennä. Macille ei vaan ole ollut tarjolla koskaan tällaista kokonaisuutta ja tää on ihan oikea softa jo CD, DVD authorisointiin.
Jone kirjoitti:Ei tuota ihan yhdellä tai kahdellakaan lauseella selvennä. Macille ei vaan ole ollut tarjolla koskaan tällaista kokonaisuutta ja tää on ihan oikea softa jo CD, DVD authorisointiin.
Mua kiinnostaa Wavelabin käyttöliittymä, koska se on ylitse muiden OS X:n muihin softiin verrattuna. Sound Track Pro olis jo melkein käytettävä jos siitä puuttuis ne Trackit. CD ja DVD authorisoinnit jätän suosiolla 200x luvulle
Timoz kirjoitti: Hei, Kai Et ilmeisesti taas tiedä mitä kuuluu LogicStudio (<300€) tai FinalCut pakettiin.
Tiedän, mutta miksi sitten tarjoat Wavelabille vaihtoehtona Soundtrack Pro:ta koska se ei ohjelmana yksin kykene edes vastaaviin toimiin? Tämähän tässä juuri on se juttu että WL sisältää nämä kaikki toiminnot samassa ohjelmassa.
CD-authoring ei sinällään ole mikään juttu, Logic Studion Waveburner hanskaa sen, kuin myös esim. Toast Titanium. Kaikki riippuu mitä tarvitsee, Wavelabin editointiominaisuudet ovat vertaansa vailla mutta jos esim. ei tarvitse tehdä edes crossfadeja raitojen välillä niin jo pelkkä Toast polttaa kyllä sen Redbook-standardin mukaisen kiekon ISRC-koodeineen päivineen.
Audioeditorina tuo sitten taas onkin todella kaivattu koska taitaa tällä hetkellä Audacity olla yksi parhaista mikä ei ole loppuviimein paljoa se.
Niin siis kyllä varmaan samaan lopputulokseen pääsee kun kasailee läjän softia ja bundleja missä kussakin jotakin sopivaa. Steinberg on ilmoittanut vasta tuosta "isoimmasta" Wavelabista, mutta noitahan on 3 eri väkevyyttä Win-puolella joista edullisimmillaan Wavelab Essential on hinnaltaan Thomannilla 85€. Olisi hyvyyttä jos nämä vaihtoehdot olisi tulevaisuudessa myös Mac puolella. Tai edes iso ja pienempi, sillä toisille riittää hyvä editori+poltto. Itse olen kaivannut myös noita mittareita ja DVD-poltinta.
spindle kirjoitti:wavelabin parhuutta on audioeditoinnin intuitiivinen käytettävyys. vähän kun treenaa, niin siitä saa ihan tajuttoman nopean leikkurin. uskoakseni erot huomaa muihin softiin vasta sitten kun on vähän aikaa ohjelmaan käyttänyt.
Just tätä tarkoitin myös omassa viestissäni. Turha on perustella mielipiteitään muutaman käyttökerran perusteella, että joku tekee halvalla paremmin kuin toinen (tai jopa ilman että on edes kokeillut). Tehokäytössä vasta alkaa eroja tulemaan ja olan takaa tuleekin. Bias Peak on esim kustu täydellisesti käyttömukavuudeltaan. Käyttöliittymä on rikkonainen ja tekee mitä sattuu. Tais jäädä OS9 ajalle koko ohjelma.
Sanat tulee noin kuin tulee, se on joku osa monivammaisuuttani, kuten hahmotushäiriö ja hankalan lievä
(osa ei edes tajua sitä,koska esim. kun koulua alotin, opet sanoi, ettei voi olla,koska puhun ja kävelen itse) cp-vamma ainakin.
Viimeksi muokannut amanita, 28.3.2010 klo 0.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Jokusen pilkun tuuppasin, luvan siihen olen saanut kirjoittajalta. :=)
jpq kirjoitti:Sanat tulee noin kuin tulee joku osa monivammaisututani kun hahmotushäiriö ja hankalan lievä
(osa ei edes tajua että on esim. koulua kun alotin opet sanoi ettei voi olla koska puhun ja kävelen itse) cp-vamma ainakin.
Vaikkei nyt mitenkään ikävään sävyyn mainittu, niin anteeksi silti että piti edes tästä mainita asiasta. Nolottaa..
jpq kirjoitti:Sanat tulee noin kuin tulee joku osa monivammaisututani kun hahmotushäiriö ja hankalan lievä
(osa ei edes tajua että on esim. koulua kun alotin opet sanoi ettei voi olla koska puhun ja kävelen itse) cp-vamma ainakin.
Vaikkei nyt mitenkään ikävään sävyyn mainittu, niin anteeksi silti että piti edes tästä mainita asiasta. Nolottaa..
Ei se mitään turhaanb nolostuit. Kaikissa meissä joku vika on...