Puhelin takuuseen, mikä firmware oletuksena 3gs:ssä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Puhelin takuuseen, mikä firmware oletuksena 3gs:ssä
Viesti Kirjoittaja puuki »
Olen ostanut käytetyn 3gs 32gb iphonen joka oli alunperin hankittu Briteistä jonka kosketusnäytössä on vikaa. Pienen säädön jälkeen saan puhelimeni takuuseen ja luultavasti he lähettävät minulle uuden puhelimen koska ainakin lukemieni ennakkotapausten perusteella kosketusnäytön jatkuva hyytyily on sellainen ongelma ettei apple edes yritä korjata sitä. Ajattelin vaan kysyä että kuinka suurella todennäköisyydellä mulle tulee takaisin operaattorilukittu puhelin 3.1.3 firmiksellä ja v5.12.01 basebandilla?
64gb Iphone 6, Macbook Pro 13,3" mid 2010 ja korillinen parhaat päivänsä nähneitä omenoita k-marketista.
-
Re: Puhelin takuuseen, mikä firmware oletuksena 3gs:ssä
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tää on kyllä yksi huippukysymyksiä. Aika hyvin on, jos joku täällä oikeasti tietää mitä tuntematon brittiläinen puhelinmyyjä toimittaa takuuvaihtona....
No veikataan, että takuuvaihtona toimitetaan ajan tasalla olevia puhelimia eli uusin käyttis ja uusin baseband. Korostan, että tämä on pelkkä arvaus.
No veikataan, että takuuvaihtona toimitetaan ajan tasalla olevia puhelimia eli uusin käyttis ja uusin baseband. Korostan, että tämä on pelkkä arvaus.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja KauMi »
Tosi vaikea kyllä tuohon vastata, mutta ainakin itselleni tullut vaihtopuhelin oli uusimmalla 3.1.3 versiolla. Mun kokemukset siis SCFHuollosta.
Edit: Ensimmäinen vaihtopuhelin, joka meni takaisin huoltoon ei tullut 3.1.3 versiolla.
Edit: Ensimmäinen vaihtopuhelin, joka meni takaisin huoltoon ei tullut 3.1.3 versiolla.
-
Viesti Kirjoittaja puuki »
Juu tarkotukseni olikin tosiaankin haravoida yleisesti vaihtopuhelinkokemuksia, mainitsin tuon Britannian vaan josko joku haluaa tietää miten huollossa käy / miten se tapahtuu.
64gb Iphone 6, Macbook Pro 13,3" mid 2010 ja korillinen parhaat päivänsä nähneitä omenoita k-marketista.
-
Viesti Kirjoittaja psymbiote »
Tämä on kyllä muakin mietityttäny. Puhelimeni on tällä hetkellä ohjelmistoversioltaan 3.1.2 ja jailbreikattu ja unlokattu koska käytän saunalahden liittymää. Kuoret on kumminkin halkeilleet ja pitäisi laittaa huoltoon, mutta sitten puhelimesta tuleekin itselle käyttökelvoton, jos palautetaan uudella firmwarella. Pattitilanne... Pitää kai odottaa takuuta niin kauan että saavat jailbreikin valmiiksi uudellekkin firmwarelle.
-
Viesti Kirjoittaja Scaha »
Eiköhän se ole oletus kaikissa huolloissa että laitteeseen ajetaan uusin ohjelmisto oli kyse sitten Nokialaisesta tai vaikkapa digiboxista.
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Siis miten niin käyttökelvoton? Kyllä siitä aikamoisen summan rahaa saa, kun myyntitoimintaa harrastaa... eli ko. vekotinta käytetään myyntikohteena.psymbiote kirjoitti:Tämä on kyllä muakin mietityttäny. ...
... puhelimesta tuleekin itselle käyttökelvoton, jos palautetaan uudella firmwarella.
... ja iTeknosta uusi tilalle. Noin mä toimin, kun työsuhdeliittymä vaihtui suunerasta bastuun.
iDrink - iPee - iFart - iEat - iSleep
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸. ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.
-
Viesti Kirjoittaja psymbiote »
Onhan se itse luuri minulle käyttökelvoton, jos en sitä voi käyttää, luurin myymistä en nyt laskenut käyttämiseksi
.. Rahallinen arvo toki säilyy. Ja aivan noin omenannälkäinen en ole, että 869€ pistäisin iphoneen 
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka