Hei,
minulla olisi nyt mahdollisuus tilata kaverin kautta iPad jenkeistä.
Olen lukenut täällä moneen kertaan, että Finland Store on vielä pieni (ja/tai rajoittunut), joten onko mahdollista, että käytän US Storea Suomesta käsin?
Millaisiin ongelmiin voin törmätä, jos rekisteröinkin iPadini US Storeen, sujuuko esimerkiksi maksaminen suomalaisella kortilla?
Voinko ostaa esimerkiksi tv-sarjojen jaksoja tai streamata videoita jenkkikanavien appeilla?
Onko muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Kiitti neuvoista?
iPad ja US App Store
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPad ja US App Store
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
-
Re: iPad ja US App Store
Viesti Kirjoittaja luu5 »
Tod näk suomikortilla maksaminen ei onnistu.
Analogian otan siitä, että minulla on playstation networkissa tilit jenkeissä ja Suomessa. Mutta jenkkiversiosta ostaminen loppui siihen, kun luottokorttien osoitteet muuttuivat Suomeen.
Analogian otan siitä, että minulla on playstation networkissa tilit jenkeissä ja Suomessa. Mutta jenkkiversiosta ostaminen loppui siihen, kun luottokorttien osoitteet muuttuivat Suomeen.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
US Storesta ostaminen suomalaisella luottokortilla ei onnistu. Jos onnistuisi, miksi ylipäätään pitää erillisiä US ja Suomi-storeja.
Syy on periaatteessa yksinkertainen: median omistajat haluavat pitää maittaiset jakelukanavansa järjestyksessä.
Syy on periaatteessa yksinkertainen: median omistajat haluavat pitää maittaiset jakelukanavansa järjestyksessä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Osta US Ebaystä US iTunes Gift Card(eja) ja lisää US tilillesi dollareita sitä kautta (redeem).
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Itse olen aikoinaan (reilut 2 vuotta) sitten ostanut suomalaisella luottokortilla iPhoneja US AppleStoresta ja homma futasi täysillä. Toimitusosoite tosin piti olla USA:han.
Joten jos kaverisi on jenkeissä ja hän voi vastaanottaa laitteen siellä, niin kannattaa ainakin kokeilla, meneekö maksu läpi. Kyllä se herjaa siitä, jos homma ei toimi.
Joten jos kaverisi on jenkeissä ja hän voi vastaanottaa laitteen siellä, niin kannattaa ainakin kokeilla, meneekö maksu läpi. Kyllä se herjaa siitä, jos homma ei toimi.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Median kanssa ei onnistu, kun mitään fyysistä ei toimiteta. Rautaa en ole kokeillut ostaa, mutta voisihan sitä kokeilla iPadiaMiklu kirjoitti:Itse olen aikoinaan (reilut 2 vuotta) sitten ostanut suomalaisella luottokortilla iPhoneja US AppleStoresta ja homma futasi täysillä. Toimitusosoite tosin piti olla USA:han.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Äh, luin alkuperäisen kysymyksen huonosti ja en huomannut, että kysyttiin esim. tv-ohjelmien ostamisesta. Luin vain, että kysyjä tiedustelee itse iPadin ostamisesta. My bad!egoste kirjoitti:Median kanssa ei onnistu, kun mitään fyysistä ei toimiteta. Rautaa en ole kokeillut ostaa, mutta voisihan sitä kokeilla iPadia
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Toimii. Suomalainen luottokortti + toimitusosoite jenkkeihin.egoste kirjoitti:Rautaa en ole kokeillut ostaa, mutta voisihan sitä kokeilla iPadia
-Harri
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka