Olisi hienoa, jos tulisi. Kuuntelin viimeksi iPad-julkaisun, ja se oli hoidettu todella hyvin.Wurthur kirjoitti:Tuleekohan hopeinenpodcast live?
iPhone OS 4 -esittelytilaisuus
-
Re: iPhone OS 4 -esittelytilaisuus
Viesti Kirjoittaja villeer »
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Epäilenpä että mahdollista moniajoa ei ainakaan näille vehkeille tule.tuomas92 kirjoitti:Ei olisi pahitteeksijannepanne kirjoitti:Siin vois olla joku ammottava aukko että sais JB+unlock asap =)
Mielenkiintoista muuten, vieläköhän tämä päivitys tulee toimimaan alkuperäisellä iPhonella (ja iPod touchilla)...
-
Viesti Kirjoittaja Aslan »
Olipas pessimistinen kommentti.EJMV kirjoitti: Taitaa päivitys olla näiden kahden edellisen kaltainen ja tulla käyttöön sitten juhannuksen tienoilla uuden puhelimen myötä. Mielestäni ihan toimiva systeemi, koska kehittäjät pääsevät tekemään softaa ajoissa.
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja delic »
EI pikaviestimille mun mielestä ole mitään tarvetta moniajoa saada, mutta jos sais nettiradion taustalle soimaan ja irkkiä taustalle pyörii, ni olis ainaki aika pitkälti mun moniajo tarpeet täytettyMika73 kirjoitti:Kyllä täytyy ihmetellä ellei moniajoa tule, edes pikaviestimille..

Jos nyt sitten moniajo tulee ni vois kuvitella, että irc ohjelmien tarjonta alkaa kasvamaan, ku niistä on huomattavasti enemmän hyötyä
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko jollain tietoa, tuleeko vihdoin se moniajo iPhoneen? Selkeästi perannusta vaativa juttu on myös omien kirjoitusvirheiden korjaaminen. On järjettömän vaikeaa saada täpättyä tekstiviestiä kirjoittaessa oikeaan kohtaan, saatikka keskelle sanaa.
Joku symbianin tapainen kursori toimii mulla ainakin parammin.
Liikkuvan netissä olevan kuvan toistaminen olisi myös toivomuslistalla aika ylhäällä. Vaikka eihän mtv3:n sivujen katsomonkaan liikkuva kuva näy edes Mac-tietokoneissa, mitä suuresti ihmettelen. Olen siitä laittanut heille palautettakin, arvatkaa vastaavatko.
Lopuksi suosittelen kaikille niille, jotka ovat jääneet kaipaamaan iPhoneen vaihdettuaan omien kansioiden luontia seuraavaa: App storesta löytyy ilmaiseksi iFiles, se on helppo käyttää.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Tietoa lienee vain niillä ketkä iPhonen parissa Applella työskentelevät.Tauvo kirjoitti:En tiedä onko tätä jo kyselty, pahoittelut jos on...
Onko jollain tietoa, tuleeko vihdoin se moniajo iPhoneen? Selkeästi perannusta vaativa juttu on myös omien kirjoitusvirheiden korjaaminen. On järjettömän vaikeaa saada täpättyä tekstiviestiä kirjoittaessa oikeaan kohtaan, saatikka keskelle sanaa.
Mikä siinä kohdistamisessa on niin vaikeaa, pitää hetken sormea pohjassa tekstin päällä jolloin suurennuslasilla on helppo siirtää kursori paikalleen...
-
Hmmm...kari.patila kirjoitti:Jospa nyt saisi kaikki postilaatikot samaan näkymään.
Itse kyllä toivon, sen olevan korkeintaan valinnainen vaihtoehto. Olen tottunut jo tähän, että läppärissä ja pöytäkoneessa ovat samassa näkymässä, mutta puhelimen pienemmässä näytössä vaihdetaan lootaa...
Itse kaipaan sitä flashplayeriä, jota ei ikinä tulla saamaan. Olisi hienoa katsoa espn:n sivuilta livenä lätkää puhelimella, varmaan 5min ainakin voisi katsoa jos akku olisi täynnä aloittaessa...
-
hitsinpitsi, kyllä nyt on posket punaiset. Olen käyttänyt kyseistä toimintoa vain kopioimiseen/liittämiseen tajuamatta edes tuota...tuomas92 kirjoitti:Tietoa lienee vain niillä ketkä iPhonen parissa Applella työskentelevät.Tauvo kirjoitti:En tiedä onko tätä jo kyselty, pahoittelut jos on...
Mikä siinä kohdistamisessa on niin vaikeaa, pitää hetken sormea pohjassa tekstin päällä jolloin suurennuslasilla on helppo siirtää kursori paikalleen...
Et usko kuinka paljon juuri helpotit elämääni, kiitos!!!
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Aina oppii uuttaTauvo kirjoitti: hitsinpitsi, kyllä nyt on posket punaiset. Olen käyttänyt kyseistä toimintoa vain kopioimiseen/liittämiseen tajuamatta edes tuota...

-
Viesti Kirjoittaja delic »
Juu kyllä sitä ohje"kirjaakin" kannattaa lukasta ni löytää paljon niksejätuomas92 kirjoitti:Aina oppii uuttaTauvo kirjoitti: hitsinpitsi, kyllä nyt on posket punaiset. Olen käyttänyt kyseistä toimintoa vain kopioimiseen/liittämiseen tajuamatta edes tuota...

-
Viesti Kirjoittaja jannepanne »
Itseironia on parasta =)Tauvo kirjoitti: Olisi hienoa katsoa espn:n sivuilta livenä lätkää puhelimella, varmaan 5min ainakin voisi katsoa jos akku olisi täynnä aloittaessa...
E: kirjoitusvirheet. =/
- MacBook 6,1
-
Viesti Kirjoittaja eqe »
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
-
Förlåt, men det e int så lätt att skriva på finska...jannepanne kirjoitti:Itseironia on parasta =)Tauvo kirjoitti: Olisi hienoa katsoa espn:n sivuilta livenä lätkää puhelimella, varmaan 5min ainakin voisi katsoa jos akku olisi täynnä aloittaessa...
E: kirjoitusvirheet. =/

-
Viesti Kirjoittaja kinkki »

http://www.jussipennanen.com
-
Viesti Kirjoittaja sirtgl »
-
Viesti Kirjoittaja Éclair »
-
Minähän en käyttöohjeita luedelic kirjoitti:Juu kyllä sitä ohje"kirjaakin" kannattaa lukasta ni löytää paljon niksejätuomas92 kirjoitti:Aina oppii uuttaTauvo kirjoitti: hitsinpitsi, kyllä nyt on posket punaiset. Olen käyttänyt kyseistä toimintoa vain kopioimiseen/liittämiseen tajuamatta edes tuota...

-
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Pessimistinen? :-DAslan kirjoitti:Olipas pessimistinen kommentti.EJMV kirjoitti: Taitaa päivitys olla näiden kahden edellisen kaltainen ja tulla käyttöön sitten juhannuksen tienoilla uuden puhelimen myötä. Mielestäni ihan toimiva systeemi, koska kehittäjät pääsevät tekemään softaa ajoissa.
Näinhän nämä ovat tähän asti menneet.. Uuden OS:n mukana tulee sitten jotain vaIn uudessa puhelimessa toimivaa ja se saa sit mut tuhlaan taas rahaa :-P
-
Viesti Kirjoittaja AkuApple »
8 Gb / Silver iPod / 4rd.
4 Gb / Silver iPod /3rd.
MacBook Pro 17" / 2.4 Ghz / 320 Gb / 4 Gb / 10.6.4
-
Viesti Kirjoittaja psymbiote »
Tuolta löytyy linkkejä streamiin. http://www.technixupdate.com/watch-live ... 8th-april/kinkki kirjoitti:Pistäkääs linkkejä tänne mistä voi tapahtumaa seurailla
-
Viesti Kirjoittaja skenewear »
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ei kuulemma oo. :/AkuApple kirjoitti:Onkos Hopeinen Podcast seuraamassa tapahtumaa?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka