Mä oon sen verran pahan näköi jantteri ettei tuksukaan lämpenis.hatey kirjoitti:^Miksi puhut itsestäsi "kolmannessa persoonassa" ?
Tunnusta pois vaan....
Edit: Kuulostipa muuten yllättävän masentavalta...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mä oon sen verran pahan näköi jantteri ettei tuksukaan lämpenis.hatey kirjoitti:^Miksi puhut itsestäsi "kolmannessa persoonassa" ?
Tunnusta pois vaan....
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kevät on virallisesti saapunut Suomeen!hatey kirjoitti:Kävin levittämässä ilmoille sulotuoksuista ja sinistä savua kuulohermoja hivelevän 2-T pärinän kera. Eli ilahdutin naapurustoa Suitsa-ajelulla. 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä, ja kuten hateyn hymiöstä nähdään, mies rakastaa tätä vuodenaikaa.Aperture kirjoitti:Kevät on virallisesti saapunut Suomeen!hatey kirjoitti:Kävin levittämässä ilmoille sulotuoksuista ja sinistä savua kuulohermoja hivelevän 2-T pärinän kera. Eli ilahdutin naapurustoa Suitsa-ajelulla. 8)
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Jälleen South Park osuu naulan kantaanjackdanieels kirjoitti:katsoin uusimman south park jaksonjossa facebook imaisi stanin yritettyään poistaa profiilinsa
(facebook on omasta mielestäni turha ja en sinne profiilia tee prkl) xD
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olen juossut sen aikoinaan 12 minuuttiin. Olin myös aika tyytyväinen aikaani.jackdanieels kirjoitti:Juoksin cooperin 2600 metriin.aika hyvin meni omasta mielestäni ^^
Viesti Kirjoittaja Marbo »