![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja sitten vuodatusta: pitäisi maksaa pelistä erikseen (olen jo ostanut sen Macille/PC:lle), ja sitten pitäisi vielä saada ostettua se iPad...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja eqe »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Parit kysymykset tuosta:TheKraken kirjoitti:Google Apps <3
Aivan mahtava systeemi. Saat Gmailit, kalenterit jne. omalla domainilla omalle porukalle. ...
Kolmen domainin mailit ja systeemit ja käyttäjät nyt tuonne siirtänyt ja ei mitään valittamista tähän asti. ...
Nostanpa hattua Googlelle, jälleen kerran.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
.fi-tunnuksia ei ole, mutta aivan varmasti saa viritettyä tietenkin nekin kuntoon, kunhan DNS-palvelimet saa jostain käyttöönsä (jos se oma palveluntarjoaja ei anna itse määritellä mitään muuta kuin heidän mailinsa ja systeeminsä).Kamu kirjoitti:Parit kysymykset tuosta:TheKraken kirjoitti:Google Apps <3
Aivan mahtava systeemi. Saat Gmailit, kalenterit jne. omalla domainilla omalle porukalle. ...
Kolmen domainin mailit ja systeemit ja käyttäjät nyt tuonne siirtänyt ja ei mitään valittamista tähän asti. ...
Nostanpa hattua Googlelle, jälleen kerran.
Onko sulla esim. omadomain.fi, eli suomalaista .fi tunnusta käytössä?
Miten olet hoitanut DNS-palvelut, eli kuka hoitaa?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Kolme kertaa kesti itsellänikin. En ole siis ainakaan Larea hitaampiLare kirjoitti:Kolmannella lukemalla hiffasin päivän Fingerporin (hienostoalueesta).![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä en ole hiffannut vieläkään. En tosin ole sitä lukenutkaan. Sillä voi olla jotain vaikutusta asiaan...Lare kirjoitti:Kolmannella lukemalla hiffasin päivän Fingerporin (hienostoalueesta).![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Erño kirjoitti:Taitaapi huomenna käydä niin, että visa vinkuu ja velka kasvaa![]()
Toisin kuin 97% suomalaisista miehistä, minun ei tarvitse maksaa penniäkään naisten seurasta 8)Kamu kirjoitti:Erño kirjoitti:Taitaapi huomenna käydä niin, että visa vinkuu ja velka kasvaa![]()
...paljo maksat?
Niin ku sul ei oo niitä ollenkaan... elukoillahan se kiima vaan oli - eiks nii!Erño kirjoitti:Toisin kuin 97% suomalaisista miehistä, minun ei tarvitse maksaa penniäkään naisten seurasta 8)Kamu kirjoitti:Erño kirjoitti:Taitaapi huomenna käydä niin, että visa vinkuu ja velka kasvaa![]()
...paljo maksat?
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Vaihdoit siis housut kilttiin? Vai kuinka ratkaisit tuon visaisen ongelman?Erño kirjoitti:Ei mulla mitään ole. Alkoi rasittamaan kun niitä roikkui joka lahkeessa
Viesti Kirjoittaja Maza »