Ainakin Nordea näyttää toimivan oikein hyvin. Muista en osaa sanoa, kun ei ole tunnuksia. Jos joku haluaa lähettää pankkitunnuksensa niin voin testata.Soundwise kirjoitti:Toimiiko pankkipalvelut, esim. Sampo tai Nordea iPadillä?

Viesti Kirjoittaja Laterix »
Ainakin Nordea näyttää toimivan oikein hyvin. Muista en osaa sanoa, kun ei ole tunnuksia. Jos joku haluaa lähettää pankkitunnuksensa niin voin testata.Soundwise kirjoitti:Toimiiko pankkipalvelut, esim. Sampo tai Nordea iPadillä?
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja pnp »
Sampohan ei voi edes toimia, koska se on toteutettu ylivertaisen mahtavalla tavalla, ja java ohjelmalla. Mobiilipankki sielläkin varmaan toimii.Laterix kirjoitti:Ainakin Nordea näyttää toimivan oikein hyvin. Muista en osaa sanoa, kun ei ole tunnuksia. Jos joku haluaa lähettää pankkitunnuksensa niin voin testata.Soundwise kirjoitti:Toimiiko pankkipalvelut, esim. Sampo tai Nordea iPadillä?Vitsi vitsi.
Viesti Kirjoittaja Cole »
Viesti Kirjoittaja Macco »
$9.99. Voivat olla myös kalliimpia tai halvempia. Ja käsittääkseni lisäksi löytyy Projekti Guttenbergin 30 000 ilmaista kirjaa.Cole kirjoitti:Tietääkö kukaan paljonko nuo iBooks kirjat maksaa? Tiedän että niille ei ole vielä Suomi kauppaa,mutta kiinnostaisi tietää paljonko ne maksavat Jenkkien kaupassa.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja strandell »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
No jos sanotaan että musiikkii on suht. paljon ja videoita aika monta ja niitä appeja vaikka kuinka paljon niin eiköhän se 32gb oo ihan tarpeeksi..?arttula kirjoitti:Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
Viesti Kirjoittaja antti.tahtinen »
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Jos mä nyt osaan lukea, niin etkös juuri kirjoittamassasi perustele sen ratkaisun, minkä teit. Minä en löydä Applelta speksejä isommasta värkistä kuin 64 Gt.arttula kirjoitti:Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
mulla on kolmekakkonen ippone, ja tila alkaa loppua kesken. Tykkään pitää luurissa kaikki valokuvat jotka koneeltaki. Löytyy (ei siis hirveästi edes), videoita ei oo juurikaan, ja musan määrää joutuu jo aika radikaalisti rajotamaan.strandell kirjoitti:No jos sanotaan että musiikkii on suht. paljon ja videoita aika monta ja niitä appeja vaikka kuinka paljon niin eiköhän se 32gb oo ihan tarpeeksi..?arttula kirjoitti:Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Joo, en osaakaan. Mutta otin kuitenkin tuon suurimmalla muistilla varustetun - jostain syystä. Joillain saattaa olla perustelujakin, kuten suuri määrä musiikkia tai videoita. Minulla niitä ei ole.mcpekkis kirjoitti:Jos mä nyt osaan lukea, niin etkös juuri kirjoittamassasi perustele sen ratkaisun, minkä teit. Minä en löydä Applelta speksejä isommasta värkistä kuin 64 Gt.arttula kirjoitti:Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Vähän OT, mutta kuitenkin: Tosin jos käyttää MobileMe:tä, saat mm. oman gallerian, ja voit iPhonella / iPadilla katsoa gallerioitasi eri kätevästi MobileMe Gallery ohjelmalla, ilman että ne (kuvat/videot) vie yhtään tilaa laitteestasimmmvuori kirjoitti:mulla on kolmekakkonen ippone, ja tila alkaa loppua kesken. Tykkään pitää luurissa kaikki valokuvat jotka koneeltaki. Löytyy (ei siis hirveästi edes), videoita ei oo juurikaan, ja musan määrää joutuu jo aika radikaalisti rajotamaan.strandell kirjoitti:No jos sanotaan että musiikkii on suht. paljon ja videoita aika monta ja niitä appeja vaikka kuinka paljon niin eiköhän se 32gb oo ihan tarpeeksi..?arttula kirjoitti:Riippuu varmaan käyttötarpeesta. Jos aikoo ladata paljon leffoja tai musiikkia koneelle, kannattaa varmaan investoida muistiin. Toisaalta minulla on sellainen filosofia, että kannattaa aina heti ostaa suurin mahdollinen kapasiteetti, ettei sitten myöhemmin harmita, kun tila loppuu. Varallisuus vaan saattaa joillekin asettaa tuohon rajoitteita. Itse päädyin lopulta 64Gb -malliin. Ei mitään järjellistä syytä tuohon ratkaisuun.strandell kirjoitti: Jos ostaa sellase niin minkä kokosen muistin te suosittelette?
Eli isointa vaan kehiin mitä löytyy, jos on vähänkään mielessä pitää musaa, kuvia tai videoita matkassa.
Viesti Kirjoittaja zuki »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Viesti Kirjoittaja Sumi® »
Mulla maksoin dockin kanssa 520 taalaa Los Angelesista. Tosin saan iPadin fyysisesti käsiini vasta kahden vkon päästä.Sumi® kirjoitti:Mitäs tää nyt jäi maksamaan kuluineen sieltä jenkkilästä?
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Laterix kirjoitti:Sain laitteen vihdoin tänne Suomen perukoille. Ensivaikutelma on todella positiivinen. Vähän raskaampi laite, mitä odotin, mutta on sitä vaan kiva käyttää.
[img]KUVA%20iPadista%20ja%20Hompusta[/img]
Viesti Kirjoittaja TId »
Gmailia käytettäessä tulee puhelimeenkin kaikki ne samat kansiot mitä on webbiversiossa. Eli roskaposti myös ja suodatus toimii aivan yhtä hyvin, kuin se toimisi selaimella tai Mailissa.senuti kirjoitti:Elisan maksullinen tili on. Ei noista roskaposteista kotona tai töissä haittaa ole kun menevät suoraan roskaposti kansioon, mutta puhelimella, kun muutenkin on niin vähän näytössä tilaa ja kaikki postit, roskapostit mikaanlukien tulevat samaan litanjaan niin onhan se "vähän" ärsyttävää. Miksei tuossa puhelimen mailissa vois olla roskapostilaatikkoa. En nyt ole niin perehtynyt näihin spämmi juttuihin joten en tiedä pitäisikö sitä erikseen tilata Elisalta joku suodatus ettei tulis tuota spämmiä, mutta ei sitä viittis tehdä pelkän puhelimen takia.arttula kirjoitti:Kuten toisaalla täällä foorumilla on todettu, ainakin Gmailissa on varsin toimiva suodatus. Kannattaa siirtää osoite sinne.
Kaveri käyttää tuota palvelua. Toimii kuin junan vessa. http://www.shipito.com/strandell kirjoitti:Mutta voiko sen ostaa US apple storesta suomalaisella kortilla mutta amerikkalaiseen osoitteeseen..? silloin vois maksaa sen itse, lähettää sen sukulaisille ja ne sitte lähettää sen tänne kotiin vaikka dhl:län kanssa...
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”