Kotona laitan iphonen wifi verkkoon joka on timecapsulen verkko, ongelma on se kun "viuhka" ilmestyy ja häviää tämän tästä näytöstä ja ruutuun pompsahtaa ilmoitus ettei ole verkkoa, imac löytää ja pysyy verkossa kyllä.
Iphone on 3gs ja hankittu soneran kaupasta joulukuussa ja reilu 3 viikon jälkeen vaidettu uuteen kuuluvuus ongekmien takia, nyt ilmestynyt tuo harmillinen vaiva vai onko kenties asetuksissa jotain pielessä vai roudataanko kauppaan takas ja odotellaan taas vaihtolaitetta?
iPhone pudottaa Wi-Fi verkon päältä pois
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
katteja
-
avant
Re: Iphone pudottaa wifi verkon päältä pois.
Viesti Kirjoittaja avant »
Noitten samojen ongelmien kanssa painittu...Sulla ihan Soneran kortti käytössä ?
kokeile nollata verkkoasetukset (asetukset - yleiset - nollaa). Ja jos puhelimessa ei mitään jailbreab ym. unlock softaa niit voit myös nollata samasta paikasta kaikki asetukset.
Nämä nyt kannattaa tehdä ennen huoltoon kiikuttamista.
kokeile nollata verkkoasetukset (asetukset - yleiset - nollaa). Ja jos puhelimessa ei mitään jailbreab ym. unlock softaa niit voit myös nollata samasta paikasta kaikki asetukset.
Nämä nyt kannattaa tehdä ennen huoltoon kiikuttamista.
-
katteja
Viesti Kirjoittaja katteja »
Ipuhelin on soneran kortilla ja ei ole lukitusta avattu. Nyt kokeillut muuta wlan verkkoa niin tuntuu ettei tämä hukkaa noita muita verkkoja, pitää varmaan kiikuttaa toi timecapsule remonttiin. Todennäköisesti lähettävät uuden tilalle. Toimiiko huolto missä mac liikkeessä tahansa vaikka laite on ostettu Apple storesta netistä?
Syvällä on pimeää...
-
avant
empä osaa vastata tuohon, luultavasti mutta soita ja kysäse ensin!katteja kirjoitti:Ipuhelin on soneran kortilla ja ei ole lukitusta avattu. Nyt kokeillut muuta wlan verkkoa niin tuntuu ettei tämä hukkaa noita muita verkkoja, pitää varmaan kiikuttaa toi timecapsule remonttiin. Todennäköisesti lähettävät uuden tilalle. Toimiiko huolto missä mac liikkeessä tahansa vaikka laite on ostettu Apple storesta netistä?
-
avant
oletko muuten ollu tyytyväinen (varsinkin jos toimiiavant kirjoitti:katteja kirjoitti:Ipuhelin on soneran kortilla ja ei ole lukitusta avattu. Nyt kokeillut muuta wlan verkkoa niin tuntuu ettei tämä hukkaa noita muita verkkoja, pitää varmaan kiikuttaa toi timecapsule remonttiin. Todennäköisesti lähettävät uuden tilalle. Toimiiko huolto missä mac liikkeessä tahansa vaikka laite on ostettu Apple storesta netistä?
-
mun_kero
Re: iPhone pudottaa Wi-Fi verkon päältä pois
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Mulla sama ongelma, eli oma verkko tipahtelee aina välillä (joskus toimii jopa iPhonella).
Naapurin suojaamaton kyllä näyttää pysyvän pystyssä, kun välillä olen huomannut, että iphone on ottanut siihen yhteyden.
mulla on Elisalta saatu Viihde-paketin mukana tullut kaapelimodeemi, joka jo kertaalleen vaihdettu, mutta ongelma ei ole hävinnyt.
Voikohan vika olla modeemin firmiksessä tms??
Naapurin suojaamaton kyllä näyttää pysyvän pystyssä, kun välillä olen huomannut, että iphone on ottanut siihen yhteyden.
mulla on Elisalta saatu Viihde-paketin mukana tullut kaapelimodeemi, joka jo kertaalleen vaihdettu, mutta ongelma ei ole hävinnyt.
Voikohan vika olla modeemin firmiksessä tms??
-
Boogie
Viesti Kirjoittaja Boogie »
Mulla ja kollegalla samanlainen ongelma buffalon WLANIn kanssa.
4 muuta iPhonea käytti verkkoa kauniisti, meidän pudotti pois verkosta heti.
Puhelin kävi 2 kertaa huollossa. Ei apua. Kyllästyin ja vaihdoin töissä wlanipurkin.
Nyt voidaan kaikki iloisesti taas pelata kimpassa verkkopelejä! ;-))
4 muuta iPhonea käytti verkkoa kauniisti, meidän pudotti pois verkosta heti.
Puhelin kävi 2 kertaa huollossa. Ei apua. Kyllästyin ja vaihdoin töissä wlanipurkin.
Nyt voidaan kaikki iloisesti taas pelata kimpassa verkkopelejä! ;-))
-
katteja
Viesti Kirjoittaja katteja »
Timecapsuleen olen ollut tyytyväinen kun vain oppii ja tajuaa asioiden nimet mistä puhutaan. (wlan wi-fi AirPort jne..) nyt pelittää kun Applen huollon avustuksella "kädestä pitäen" puhelimen välityksellä opastettiin ja selvitettiin ongelma. Vaihdettiin wlan lähetys kanava asetuksista kun naapuristossa kanssa runsaasti wlan purkkeja jolloin ns peruskanava "tukossa". Korjatkaa asiantutijat jos vaikeaselkoinen. Selitys mutta jotain tuon tapaista tehtiin.
Syvällä on pimeää...
-
avant
kiitos, eiköhän tuo tule hankittua myös itselle, pääseepä sähläämään kunnolla noitten verkkojuttujen kanssa sittenkatteja kirjoitti:Timecapsuleen olen ollut tyytyväinen kun vain oppii ja tajuaa asioiden nimet mistä puhutaan. (wlan wi-fi AirPort jne..) nyt pelittää kun Applen huollon avustuksella "kädestä pitäen" puhelimen välityksellä opastettiin ja selvitettiin ongelma. Vaihdettiin wlan lähetys kanava asetuksista kun naapuristossa kanssa runsaasti wlan purkkeja jolloin ns peruskanava "tukossa". Korjatkaa asiantutijat jos vaikeaselkoinen. Selitys mutta jotain tuon tapaista tehtiin.
Kun itse tosiaankin aloitteleva MAC -käyttäjä niin tuo Applen nettistore lienee ihan hyvä hankintakanava ? Verkkokauppahan noita näkyy myös myyvän, euron kuluilla lähipostiin. Taitaa takuut toimia yhtälailla ?
-
musamäkki
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Täällä samanlainen ongelma. Wifi löytyy päälle, mutta viuhka ilmestyy hetkeksi ja häviää. Wifi on silti päällä asetuksissa, mutta viuhkaa ei ilmesty yläreunaan. Verkkoasetukset nollattu, verkko "unohdettu" ja laitettu päälle uudelleen, luuri hardresetoitu. Oisko muita konsteja, vai kiikutanko huoltoon? Sonerakytky 3GS siis, ei JBtä eikä unlockia. Ja siis toinen iLuuri toimii normaalisti, kuten myös 3 muuta maccia.

Viimeksi muokannut musamäkki, 12.7.2010 klo 0.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka