Kaverillani on 2 megan Soneran mokkula, joka toimii aivan miten sattuu. Itse asiassa niin hitaasti, että Elisan verkossa toimiva 300 kilobitin mokkulani on sitä huomattavasti nopeampi. Yhteys katkeilee itsestään aina silloin tällöin, latausnopeus on toivottoman hidas suurimman osan ajasta ja normaali nettisurffailu on aina silloin tällöin mahdotonta, koska selain ei saa yhteyttä serveriin säädyllisessä ajassa. Käyttöpaikka sijaitsee lähellä kaupungin keskustaa, jossa Soneran peittokartan mukaan on täysi 3g-verkko.
Ei kyllä vastaa tuote lähellekään sitä mitä sen kuuluisi olla, joten kompensaatiotahan tuosta kuuluisi saada tai vastaavasti koko sopimus saada purettua. Joskus olen kuullut, että riittäisi esimerkiksi se, että ottaa vaikka speedtest.net sivustolta kuvankaappauksia yhteyden nopeudesta eri kellonajoilta? Onko kenelläkään kokemusta mitä nyt pitäisi tehdä?
Kytkysopimuksen purkaminen (Sonera)
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 7383
- Liittynyt: 10.6.2009 klo 22.08
- Paikkakunta: Tuusula
Kytkysopimuksen purkaminen (Sonera)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 2.7.2005 klo 3.02
- Paikkakunta: San Diego, CA
Re: Kytkysopimuksen purkaminen (Sonera)
Viesti Kirjoittaja bloof »
Aiemminhan noissa oli ainakin se 14 päivän tyytyväisyystakuu. Jos sellainen olisi voimassa, voisi mokkulan palauttaa ja sopimuksen purkaa ilman sen kummempia selittelyjä.
Muussa tapauksessa joutuu jo vähän vääntämään. Aika yleinen käytäntö on mennä Soneran myyntipisteelle ja ilmoittaa tuotteen ja toiminnan olevan jotain aivan muuta mitä myydessä on luvattu. Kun pyytää myyjää tekemään asiasta reklamaation, lähtee asia eteenpäin käsiteltäväksi. Se miten usein nuo reklamaatiot menee läpi, sitä en tiedä.
Muussa tapauksessa joutuu jo vähän vääntämään. Aika yleinen käytäntö on mennä Soneran myyntipisteelle ja ilmoittaa tuotteen ja toiminnan olevan jotain aivan muuta mitä myydessä on luvattu. Kun pyytää myyjää tekemään asiasta reklamaation, lähtee asia eteenpäin käsiteltäväksi. Se miten usein nuo reklamaatiot menee läpi, sitä en tiedä.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
- Viestit: 7383
- Liittynyt: 10.6.2009 klo 22.08
- Paikkakunta: Tuusula
Re: Kytkysopimuksen purkaminen (Sonera)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Hieman tuollaista ajattelin itsekin. Jos tässä laittaisi rattaat pyörimään niin katsotaan miten homma etenee tästä eteenpäin.
-
- Viestit: 8114
- Liittynyt: 20.2.2004 klo 22.46
Re: Kytkysopimuksen purkaminen (Sonera)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajak ... opeustesti
Tuosta vaikka sitten screenshottia soneralle
Tuosta vaikka sitten screenshottia soneralle
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit