Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Oli huono "bluuraus". Koetan tehdä sen uudelleen tyylikkäämmin. Siinä oli laiturinpätkä, joka oli turhan "paikallistava".hezzuhopo kirjoitti:Mitäs se ama on sieltä bluurannu?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Aivan. Kuvittele Elinalle ja parta ja lisää muutama kymmenen kiloa lisää ruhoa, niin siinäpä se.Macco kirjoitti:^ Tehän olette kuin kaksi marjaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
moitä toi avv tarkoittaa?darthmother kirjoitti:^Aww
Jamacci ei taida aamupöpperössä muistaa ystäväämme Googlea....Jamac kirjoitti:moitä toi avv tarkoittaa?darthmother kirjoitti:^AwwAina sitä välillä näkee, useimmin kissanpentukuvien yhteydessä. Olen luullu että se on joku rotu tms.?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
amanita kirjoitti:Hateyn muokkaamia kulkuvälineitä?
[img]ruttaantuneita%20laivoja[/img]
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Pikkasen olen välillä ihmetellyt Mazan sapuskoita, mutta ilmiselvä kulinaristihan hää on!Maza kirjoitti:God bless America!
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuossahan on siis kaikkea mistä kasvava nuorimies saa tarvitsemansa ravinteet, paitsi tuo cherry kola, sen voisi vaihtaa vaikka pepsiin... 8)Macco kirjoitti:Pikkasen olen välillä ihmetellyt Mazan sapuskoita, mutta ilmiselvä kulinaristihan hää on!Maza kirjoitti:God bless America!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ehdottomasti hän on. Vaan hieman näyttäisi kätensä kärvähtäneen ranskalaisia uppopaistaessa.Macco kirjoitti:..mutta ilmiselvä kulinaristihan hää on!
Pitäähän annoksessa nyt vihanneksiakin olla, opetetaanhan se jo päiväkodissa. Kirsikkainen makuaine käy tähän tarkoitukseen mainiosti.Carde kirjoitti:Tuossahan on siis kaikkea mistä kasvava nuorimies saa tarvitsemansa ravinteet, paitsi tuo cherry kola, sen voisi vaihtaa vaikka pepsiin... 8)Macco kirjoitti:Pikkasen olen välillä ihmetellyt Mazan sapuskoita, mutta ilmiselvä kulinaristihan hää on!Maza kirjoitti:God bless America!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se cherry hoitaa kasvisten virkaa tällä aterialla. Muuten olen kyllä Pepsimiehiä, silloin harvoin, kun kolaa ostan.Carde kirjoitti:Tuossahan on siis kaikkea mistä kasvava nuorimies saa tarvitsemansa ravinteet, paitsi tuo cherry kola, sen voisi vaihtaa vaikka pepsiin... 8)