Istok kirjoitti:
Jenkkistoreen oma tunnus ja sillä tekemään ostoksia
Lisätään vielä että jenkki storeen voi tehdä ilmais tunnarit, jossei kiinnosta laittaa sinne luottotietojaan, varsinkaan kun osoitteeksi pitää laittaa väärä osoite, eli jokin jenkki osoite... Itse tein juuri nuo "ilmais" tunnarit, ja ostelin iBooks:in ja muutaman muun suomi storesta uupuvan softan... Tosin suurin osa softista tietysti tarkistaa IP:n sitten iPadissakin joten ABC playeri yms netflixit ei toimi vaan sanoo että olet näköjään ulkomailla

, mutta iBooks toimii, eli sieltä voi ostaa ilmaiset kirjat, joita on yllättävän paljon ja hyviä perinteisiä kuuluisia kirjoja...
tässä vielä ohjeet "ilmas" tunnarien tekoon, tarvii toisen mailin kun mitä suomi storen tunnaksissa on käyttäny, ja googlettaa validi jenkki kaupungin ja zipin.
http://support.apple.com/kb/ht2534
ps. käyttökokemuksena iPadista vajaan viikon jälkeen voin sanoa että positiivinen yllätys, ostin padin vajaa 60v isälleni(jolle luovutan sen kun olen itse eka hieman "leikkinyt") isäni kun ei oikeestaan osaa tietokoneita käyttää mutta oppi iPhoneen kivasti, joten looginen surffi/maili väline jota osaa suoraa käyttää, mutta nyt harkitsen kyllä että ostaisin itsellenikin tällaisen, yllättävän näppärä peli...