Olen ehdottomasti samaa mieltä. Tämä palaute olisi hyvin voinut olla myös Kampus Datan hehkutus missä vaihto olisi onnistunut pientä "kipurahaa" tai vallan ilman ongelmia. Jätän myös kyseisin puljun suosiolla väliin mikäli joskus matkalla kohdalle sattuu.Martti N kirjoitti: Sanomattakin selvää, että asioimiseni Kampus Datan kanssa loppuu tähän. Vaikka liikkeellä ei ole laillista velvollisuutta asiakasta kohtaan tällaisessa tapauksessa, olisi jonkinlainen ratkaisu ja "vastaan tuleminen" mielestäni ollut kohtuullista.
Martti Niskanen
Jyväskylä
Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
-
- Viestit: 254
- Liittynyt: 1.11.2009 klo 12.20
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja wiggin »
-
- Viestit: 568
- Liittynyt: 20.8.2007 klo 22.02
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja ih »
Minä taas en ymmärrä miten liike olisi millään lailla kohdellut asiakasta kaltoin. Oli firmalta jo ihan kiva ele, että asiakas sai keskustella tj:n kanssa asiasta, aika harvassa paikassa onnistuisi. Kiitoksena tapaamisesta tullaan antamaan vielä negatiivinen palaute yrityksestä forumille, vaikka olet varmaan kantasi saanut tuotua jo henkilökohtaisesti esille. Ei jummarrra.
Vähänkin tätä tai muita mac-aiheisia palstoja seuranneet ovat tienneet, että laitteiden päivitys tulee hetkenä minä hyvänsä. Ja vaikkei olisi ollut hajuakaan malliston uudistumisesta, niin mitä sitten? Näitä(kin) koneita myydään normaaliin tapaan ns. päivän hintaan. Aina voi käydä minkä tahansa tuotteen kohdalla niin, että ensi viikolla malli poistuu ja tulee uutta ja parempaa tilalle, tai ensi viikolla myydään samaa mallia roimalla alennuksella.

Vähänkin tätä tai muita mac-aiheisia palstoja seuranneet ovat tienneet, että laitteiden päivitys tulee hetkenä minä hyvänsä. Ja vaikkei olisi ollut hajuakaan malliston uudistumisesta, niin mitä sitten? Näitä(kin) koneita myydään normaaliin tapaan ns. päivän hintaan. Aina voi käydä minkä tahansa tuotteen kohdalla niin, että ensi viikolla malli poistuu ja tulee uutta ja parempaa tilalle, tai ensi viikolla myydään samaa mallia roimalla alennuksella.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
- Viestit: 20319
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 22.31
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Toisaalta firmat yleensä jotenkin koettavat vaalia pitkiä, hyviä asiakassuhteita. Tulokseton rupattelutuokio, josta asiakkaalle jää kakan maku suuhun, ei sellaista toimintaa ole.
Toisaalta emme tiedä, millainen tämä suhde lopulta oli. Mitään lisäinfoa ei ole tullut. Ohjehinnan maksaminen koneesta viittaa aivan tavalliseen asiakkaaseen, joita tulee ja menee.
Toisaalta emme tiedä, millainen tämä suhde lopulta oli. Mitään lisäinfoa ei ole tullut. Ohjehinnan maksaminen koneesta viittaa aivan tavalliseen asiakkaaseen, joita tulee ja menee.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Viestit: 1850
- Liittynyt: 7.5.2007 klo 10.57
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Tulkitset Martin tekstin negatiiviseksi palautteeksi, joka olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Liike kuitenkin toimi mielstäsi oikein. Eikö palaute siis ollut positiivinen tai vähintäänkin neutraali kuvaus tapahtuneesta?ih kirjoitti:Minä taas en ymmärrä miten liike olisi millään lailla kohdellut asiakasta kaltoin. Oli firmalta jo ihan kiva ele, että asiakas sai keskustella tj:n kanssa asiasta, aika harvassa paikassa onnistuisi. Kiitoksena tapaamisesta tullaan antamaan vielä negatiivinen palaute yrityksestä forumille, vaikka olet varmaan kantasi saanut tuotua jo henkilökohtaisesti esille. Ei jummarrra.

iBook 14", iPod 20 Gt
-
- Viestit: 568
- Liittynyt: 20.8.2007 klo 22.02
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja ih »
Varmaan ymmärsit pointtini vallan hyvin. Ilman semantiikkaa tai enempää hiusten halkomista, aloitusviestiä ei hyvällä tahdollkakaan voi kutsua muuksi kuin negatiiviseksi palautteeksi. Toki kuluttajalla on oikeus kokemuksistaan, positiivisista tai negattivisista, kirjoitella, mutta tällainen tapaus ei ainakaan minussa herätä mitään sympatioita.p-veli kirjoitti: Tulkitset Martin tekstin negatiiviseksi palautteeksi, joka olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Liike kuitenkin toimi mielstäsi oikein. Eikö palaute siis ollut positiivinen tai vähintäänkin neutraali kuvaus tapahtuneesta?
-
- Vuoden Homppulainen 2009
- Viestit: 20319
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 22.31
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kumpaa osapuolta kohtaan? Vai eikö kumpaakaan kohtaan?ih kirjoitti:Toki kuluttajalla on oikeus kokemuksistaan, positiivisista tai negattivisista, kirjoitella, mutta tällainen tapaus ei ainakaan minussa herätä mitään sympatioita.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: 28.1.2006 klo 12.49
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja umpio »
Oikaiskaa toki jos olen väärässä, mutta itselleni ainakin jäi aloitusviestistä sellainen kuva, että asiakas oli mennyt liikkeeseen ja _ensisijaisesti_ halunnut/vaatinut kaupan purkua ja uutta kauppaa edullisemmasta koneesta. Mikäli asia on ollut näin, ymmärrän tj:n kannan aika pitkälle oikeaksi; moinen peruste kaupan purkuun ei kyllä mitenkään kestävä ole. Jotakin pientä kompensaatiota toki olisi voinut asiakkaalle tarjota, mutta koska keskustelun sävyn (lähinnä asiakkaan asenteen liikettä kohtaan) tietävät vain asianosaiset, on mahdotonta sanoa oliko tj:n päätös olla antamatta mitään "mielenhyvitystä" väärä vai ei. Joka tapauksessa tässä asiassa on nyt tehty kärpäsestä härkänen IMHO. Ja ei, minulla ei ole minkäänlaista suhdetta ko. firmaan; en edes tiedä missä se sijaitsee.
"Vetää kestää niin p...sti mutta työntää ei yhtään..."
-
- Viestit: 568
- Liittynyt: 20.8.2007 klo 22.02
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja ih »
Älä nyt viitsi heittäytyä lapselliseksi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kumpaa osapuolta kohtaan? Vai eikö kumpaakaan kohtaan?ih kirjoitti:Toki kuluttajalla on oikeus kokemuksistaan, positiivisista tai negattivisista, kirjoitella, mutta tällainen tapaus ei ainakaan minussa herätä mitään sympatioita.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
- Viestit: 20319
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 22.31
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kun KD ei ole mitään kommentoinut, Martti voisi vähän avata kysymyksiä joita tässä on tullut esille. Muussa tapauksessa ketju taitaa hiipua omaan mahdottomuuteensa, kun kumpikaan asiasta oikeasti tietävä taho ei siihen (enää) osallistu. ![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Vuoden Homppulainen 2009
- Viestit: 20319
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 22.31
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Omalta kohdaltani voin sanoa, että mitään normaalia suurempaa sympatiaa en tässä vaiheessa ja saaduilla tiedoilla tunne kumpaakaan osapuolta kohtaan.ih kirjoitti:Älä nyt viitsi heittäytyä lapselliseksi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kumpaa osapuolta kohtaan? Vai eikö kumpaakaan kohtaan?ih kirjoitti:Toki kuluttajalla on oikeus kokemuksistaan, positiivisista tai negattivisista, kirjoitella, mutta tällainen tapaus ei ainakaan minussa herätä mitään sympatioita.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Viestit: 568
- Liittynyt: 20.8.2007 klo 22.02
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jkln Kampus Data. Henkilökohtainen kokemus ja asiakaspalaute
Viesti Kirjoittaja ih »
Kantani kävi hyvin selvästi ilmi kirjoittamistani viesteistä, ilman, että sinun tarvitsi alkaa parittelemaan pilkkua.Repe Ruutikallo kirjoitti: Kiitos asiallisesta vastauksesta! Omalta kohdaltani voin sanoa, että mitään normaalia suurempaa sympatiaa en tässä vaiheessa ja saaduilla tiedoilla tunne kumpaakaan osapuolta kohtaan.
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit