Sama mieltä. Piti pää taivuttaa muniin että näki mitä siellä alhaalla lukee. Ja sitten ei tunnistanut korttia.NeliX4 kirjoitti:VR:n uudet lippuautomaatit on tarkoitettu kääpiöille. Sinänsä mukavaa että ottavat vähemmistöt huomioon, mutta tällainen normipituinen ei kyllä niitä voi käyttää.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Munissa?Lare kirjoitti:Sama mieltä. Piti pää taivuttaa muniin että näki mitä siellä alhaalla lukee. Ja sitten ei tunnistanut korttia.NeliX4 kirjoitti:VR:n uudet lippuautomaatit on tarkoitettu kääpiöille. Sinänsä mukavaa että ottavat vähemmistöt huomioon, mutta tällainen normipituinen ei kyllä niitä voi käyttää.

-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ja mitä siellä munissa sitten luki?Carde kirjoitti:En ole varma pitäisikö tätä kysymystä esittää mutta kenen muniin? nelixin?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Seisomapaikka?Maza kirjoitti:Ja mitä siellä munissa sitten luki?Carde kirjoitti:En ole varma pitäisikö tätä kysymystä esittää mutta kenen muniin? nelixin?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Rannehihnalla?amanita kirjoitti:Seisomapaikka?Maza kirjoitti:Ja mitä siellä munissa sitten luki?Carde kirjoitti:En ole varma pitäisikö tätä kysymystä esittää mutta kenen muniin? nelixin?
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Muut epäoriit joutuvat kärsimään luonnollisesta yhdynnän puutteesta, eivätkä he osaa edes onanisoida kuin ihminen.
Mikseivät kettutytöt puutu tähän epäkohtaan!
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Montakin lausetta:Maza kirjoitti:Ja mitä siellä munissa sitten luki?
- käsittele varovasti.
- tämä puoli ylöspäin.
- suojaa kosteudelta.
- lue ensin käyttöohje.
- nesteiden joutumista silmiin vältettävä.
- kotimainen, geenimanipuloimaton luonnon tuote.
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mutta mitä tapahtuisi, jos Aleksander Stub sanoisi "munapäivää" jollekin italiaanolle (kättelisi munasta), koska tämä on kalevalainen perinne, eikä yhtään huonompi kuin teidän perinteenne.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja zuzia »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mulla on toinenki rikkinäinen pyörä (siitä on takarengas hajalla ja ketjut pitäis lyhentää/vaihtaa mutta ku oon nainen, niin tää ei oo niin yksinkertaista mitä tää vois olla jos ois vaiks mies.)... ja päätin kokeilla laittaa siit toisest pyöräst renkaan siihen toiseen. No **ttu eihän se ollu mikään yllätys, ettei se rengas prkl sopinut siihe. Ensinnäkin nekin v*tun mutterit oli jumissa, mutta hain kaksi jakoavainta ja sen crc-purkin ja sain kuin sainkin sen toisen renkaan sitten irti ja ruuvit jäi siihe ikkunalaudalle, kun palasin ja laitoin ne toisten ihmiste pyörät takas siihe paikoilleen ja nyt mun täytyy tunnustaa, että kun mä tajusin et ne ruuvit jäi sinne ikkunalaudalle niitten pyörien taakse joita mun pitäis taas varmaan ***tu neljättä kertaa siirtää ja niiden polkimet ja ohjaustangot sotkeutui toisiinsa koska se varasto oli niin pirun ahas niin äläkää kertoko kellekään, mutta mä vähän tempaisin rumasti niitä toisten pyöriä mulla meinas pää hajota oikeesti eihän se oo mikään syy mutta oliks tääl mitään rippituoli-topikkia, missä sais kertoa syntejään? ehkä se osuus menis sinne ja sori ku tulee näin pitkä stoori. Niin sit mä sain frendilt tänää pyörän, joka oli ihan kunnossa. OLI. kun se lupas sen mulle. Nyt mulla on jo kolme pyörää, muttaku yksää ei oo ajokunnossa. Kaveri ajoi sen kaupunkiin, ja laittoi sen ikäänkuin valelukkoon - lukko oli hajonnut jo aiemmin ja avainta siihen ei ollut - mut nythän se meni sit kokonaan ihan täysin lukkoon. Kannoin pyörän kaks kilometriä himaan. Jumatsuikka. Huomenna meen maksaa itteni kipeeks siitä että joku ammattilainen setä hajottaa sen lukon,. koska mä oon avuton sinkkunainen, eikä kukaa auta mua tämmöisissä tilanteissa oihan yksin pitää pärjätä arvatkaa kuulkaa EI oOO heleppoo - mut ainahan vois mennä huonomminki YÄÄÄÄÄÄÄH kiitos.
......
iMac early '09 21,5" OS X 10.10.5
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
zuzia kirjoitti:Saako "##&€#/()/&% valittaa? teidän juttuja lukiessa rupes jo naurattaa, ettei oikeestaan ees vituta enää niin maan helevetisti mutta asiahan oli että kevät saa .......
....... tämmöisissä tilanteissa oihan yksin pitää pärjätä arvatkaa kuulkaa EI oOO heleppoo - mut ainahan vois mennä huonomminki YÄÄÄÄÄÄÄH kiitos.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Syvä sympatia leijukoon tahollesi, Aatu Auttavainen ja Osku Osaavainen osukoot kohdallesi ja korjatkoot pyöränrotkaleesi! Tervetuloa joukkoomme vielä kerran!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Kutsu hatey apuun, sillei oo sukkia mut iso kirves. Ja sillä se on korjannu susukia ja dvd soitinta... 8)zuzia kirjoitti:....... tämmöisissä tilanteissa oihan yksin pitää pärjätä arvatkaa kuulkaa EI oOO heleppoo - mut ainahan vois mennä huonomminki YÄÄÄÄÄÄÄH kiitos.
-
Te olette kuin luodut toisillenne. Ellei Hatey ole sulle liian läheistä sukua?Carde kirjoitti: Kutsu hatey apuun, sillei oo sukkia mut iso kirves. Ja sillä se on korjannu susukia ja dvd soitinta... 8)
-
Viesti Kirjoittaja zuzia »
amanita kirjoitti:Apuuuaaa, kualen justiinsa nauruun, ja pitäis kiiruusti painaa pää petiin, ko aamunousu jo kello 6 ja viistoista. Misä sä Zuzia oot oikein piileskellyt, ko en oo aiemmin nähnyt sua täällä?? Tervetuloa ja oikein loputtoman naurun kera!! Loistopläjäys tuo sinun kärsimysnäytelmäsi, noin niin kuin tälleen lukijan kantilta kattottuna. Anteeks nyv vaan.
Syvä sympatia leijukoon tahollesi, Aatu Auttavainen ja Osku Osaavainen osukoot kohdallesi ja korjatkoot pyöränrotkaleesi! Tervetuloa joukkoomme vielä kerran!
Heh, hyvä että sulle oli iloa siitä ja näinhän se on, että mitä enemmän vastoinkäymisiä on, niin jälkeenpäin se on jopa koomista...
Kiitos tervetulo-toivotuksista! hain mäkkini uuden vuoden tienoilla kaupasta, ja silloin liityin joukkoonne

......
iMac early '09 21,5" OS X 10.10.5
-
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »

-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Juuri äsken rullasin rullaa viivottimella, taas toimii!Anghorn kirjoitti:Mahtihiiren rulla jumii taas ihan jatkuvasti. Nyppään mokoman nännin kohta kokonaan pois, paholainen.
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
- Ylläpitäjä
Järkiratkaisu. 8)Anniel kirjoitti:Liikaa töitä, ei ehdi tekemään, menen kohta lakkoon
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Eiks vaan ookinAnghorn kirjoitti:Järkiratkaisu. 8)Anniel kirjoitti:Liikaa töitä, ei ehdi tekemään, menen kohta lakkoon
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Lisäys. No ei mua nyt niin kauheasti vuodatuta muutakun se että kuvapankeista, joista olis tarkoitus ladata kuvia eri projekteihin, ei suurin osa toimi tai salasana on virheellinen. Eli taas kyselyä asiakkaalle että mitens olis jos toimivaa tunnusta lähettäisitte. Ja mikä siinäkin on että toi kuvapankkilinkki pitää oikein perusteellisesti piilottaa sinne sivulle että vasta kolmannella kerralla sen viidennen sivun alareunan pilkusta tajuaa et jaha, tästähän tänne kirjaudutaankin. Mur

-
- Ylläpitäjä
Tästä tulikin mieleeni lausahdus, jonka eräs myyntipäällikkö heitti (aivan oikeasti ihan tosissaan) graafisella alalla työskentelevälle isäukolleni:Anniel kirjoitti: Lisäys. No ei mua nyt niin kauheasti vuodatuta muutakun se että kuvapankeista, joista olis tarkoitus ladata kuvia eri projekteihin, ei suurin osa toimi tai salasana on virheellinen. Eli taas kyselyä asiakkaalle että mitens olis jos toimivaa tunnusta lähettäisitte. Ja mikä siinäkin on että toi kuvapankkilinkki pitää oikein perusteellisesti piilottaa sinne sivulle että vasta kolmannella kerralla sen viidennen sivun alareunan pilkusta tajuaa et jaha, tästähän tänne kirjaudutaankin. Mur
"Mikset vaan ota niitä kuvia Googlen kuvapankista? Siellä on paljon hyviä kuvia, kun vaan osaa etsiä oikeilla hakusanoilla."
-
Viesti Kirjoittaja Macco »

EDIT: kuinkahan moni myyntipäällikkö muuten "esitteisiinsä" hakeekin kuvia "Googlen kuvapankista"?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
DM-setä on joAnniel kirjoitti:Liikaa töitä, ei ehdi tekemään, menen kohta lakkoon
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka