Voisikin huomenna ostaa maksista...alkoi tekemään mieli.

Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja anthracite63 »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä jättäisin kaalin, tomaatin ja maidon pois. Riittävän hapokas puolukkasurvos riittää kaveriksi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kaali-puolukkamössön, tomaatin ja maidon kaa on hyvää.
Saarioisten loorassa on eniten maksaa, mutta melko hyvänmakuisia löytyy muiltakin.
Itse ostan maksista silloin kun siinä on 50 % alennuksesta kertova lappu, kuten poikkeuksetta ostan perheen muutkin lihat, makkarat, leikkeleet, eineet ja täytekakut sekä usein myös juustot, pullat ja leivät. Hyvin on ruuassa pysytty ja halvalla!
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Desperate voice saying: Ei mikrossa.. Ei..Tont_za kirjoitti:Saarioisten laktoositon ja rusinaton maksalaatikko mikrossa lämmitettynä. Loppusilaukseksi voinappiSe rusinallinen versio ei ole läheskään niin hyvää kuin tuo rusinaton, mistä lie johtuu
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Uunissa saa eineslaatikostakin melkein itse tehdyn veroista, mm. rapean kuoren, nom nom nompiipelipaapeli kirjoitti:Desperate voice saying: Ei mikrossa.. Ei..Tont_za kirjoitti:Saarioisten laktoositon ja rusinaton maksalaatikko mikrossa lämmitettynä. Loppusilaukseksi voinappiSe rusinallinen versio ei ole läheskään niin hyvää kuin tuo rusinaton, mistä lie johtuu
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Eipä tarvitse koskea muutamaan hetkeen maksalaatikkoon. Petoeläimet vievät jostakin syystä aina ruokahalut koskien mitä ruokaa tahansa.KunkkuJ kirjoitti:Muita tyhmiä kysymyksiä?
[img]Peto[/img]
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hullu mies, syöttää piskille herkkuja!!KunkkuJ kirjoitti:Muita tyhmiä kysymyksiä?
[img]Piski[/img]
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ja maksalaatikkoa jyrsivät 2-T terroristit...hatey kirjoitti:Hullu mies, syöttää piskille herkkuja!!KunkkuJ kirjoitti:Muita tyhmiä kysymyksiä?
[img]Piski[/img]Piskeillehän kelpaa yleensä joku ihmisravinnoksi kelpaamaton röppöape, kuten nykytaide, ooppera, paprika, kala ja tilliliha.
Mikael K. kirjoitti: Petoeläimet........
Mistäs se miihkali sen petoeläimen kaivo? ei ainakaan tuosta kuvasta. Otto on lutuinen poika. Se omistaja voi kyllä olla joku petoeläin, tai elukka ainakin...KunkkuJ kirjoitti:Mikael K. kirjoitti: Petoeläimet........![]()
??!! Homō hominī lupus est.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikö se ollukkaan kunkku ite? Olin jo ehdottamassa päivystykseen kiiruhtamista (naamakuolio ym. pientä).Carde kirjoitti:Mistäs se miihkali sen petoeläimen kaivo? ei ainakaan tuosta kuvasta. Otto on lutuinen poika. Se omistaja voi kyllä olla joku petoeläin, tai elukka ainakin...KunkkuJ kirjoitti:Mikael K. kirjoitti: Petoeläimet........![]()
??!! Homō hominī lupus est.
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Makuasioitahan nämä, mielestäni eineslaatikko on parasta mikrossa lämmitettynäAnniel kirjoitti:Uunissa saa eineslaatikostakin melkein itse tehdyn veroista, mm. rapean kuoren, nom nom nompiipelipaapeli kirjoitti:Desperate voice saying: Ei mikrossa.. Ei..Tont_za kirjoitti:Saarioisten laktoositon ja rusinaton maksalaatikko mikrossa lämmitettynä. Loppusilaukseksi voinappiSe rusinallinen versio ei ole läheskään niin hyvää kuin tuo rusinaton, mistä lie johtuu
Puolukalla ja voisilmällä tietty!
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Protestoin lämmittämistä ja mikroaaltojen käyttöä. Paistinpannullahan paistetaan; ei lämmitetä. Sauna lämmitetään, mikroaaltouunissa kuivataan sukat ja ruoka tehdään toisilla välineillä. Normaali uunikin toimii.Tont_za kirjoitti:
Makuasioitahan nämä, mielestäni eineslaatikko on parasta mikrossa lämmitettynäUunissa, tai jopa paistinpannullakin noita olen nähnyt lämmitettävän. Ne eivät vain ole maistuneet oikealle