No nyt viimein ne julkaisi ton thunderst0rmin ja kuten odotinkin EI SE TOIMI!! itselläni on 3G S 3.1.3 ja firmware 5.12.01 ei ainakaan mulla toimi. joku kenellä on 3g tai ipod 1g niin kokeilkaa tota.. voisin vaikka lyödä vetoo et ei toimi millää luurilla..
jykä82 kirjoitti:No nyt viimein ne julkaisi ton thunderst0rmin ja kuten odotinkin EI SE TOIMI!! itselläni on 3G S 3.1.3 ja firmware 5.12.01 ei ainakaan mulla toimi. joku kenellä on 3g tai ipod 1g niin kokeilkaa tota.. voisin vaikka lyödä vetoo et ei toimi millää luurilla..
jykä82 kirjoitti:No nyt viimein ne julkaisi ton thunderst0rmin ja kuten odotinkin EI SE TOIMI!! itselläni on 3G S 3.1.3 ja firmware 5.12.01 ei ainakaan mulla toimi. joku kenellä on 3g tai ipod 1g niin kokeilkaa tota.. voisin vaikka lyödä vetoo et ei toimi millää luurilla..
Saitko samalla jotain lahjaksi koneeseesi?
Ei tää nyt vielä oo löytäny mitään.. ja ennen kuin asensin niin ajoin virus ohjelmalla läpi mut ei löytäny mitää..
Ei noiden lataamisessa oo mitään järkeä. Puhelimen avauksen ja breikkauksen hoitaa geohot ja dev-team/chronic. Muut "hakkerit" täyttä roskaa.. Puhetta tulee ja tekstiä, muttei mitään näyttöä ja jos tulee niin tosi epäselvää ja feikkiä kaiken lisäks.
MacBook Pro 13" (2019)
MacBook Pro 16" (2019)
iPhone 12 Pro Max
PSN: CruelPorkkana