En tiedä makeudesta, ei taivu suuhun, että sais maistettua.darthmother kirjoitti:ja makeat varpaankynnet?
Siihen se sitten jääkin, ulkokuori pelottaa pikkulapsia.KunkkuJ kirjoitti:Minä taas olen sisältä komea.
Viesti Kirjoittaja hatey »
En tiedä makeudesta, ei taivu suuhun, että sais maistettua.darthmother kirjoitti:ja makeat varpaankynnet?
Siihen se sitten jääkin, ulkokuori pelottaa pikkulapsia.KunkkuJ kirjoitti:Minä taas olen sisältä komea.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Raapimassa päätä?Anghorn kirjoitti:Koko päivä ulkona puuhommissa. Hjuva fiivis jäi rehkimisestä.
Joo. Kirveellä.darthmother kirjoitti:Raapimassa päätä?Anghorn kirjoitti:Koko päivä ulkona puuhommissa. Hjuva fiivis jäi rehkimisestä.
Kirves on hieno asia, silä voi korjata monia erillaisia laitteita.Anghorn kirjoitti:Joo. Kirveellä.darthmother kirjoitti:Raapimassa päätä?Anghorn kirjoitti:Koko päivä ulkona puuhommissa. Hjuva fiivis jäi rehkimisestä.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Luulin, että se oli vasara...hatey kirjoitti:Kirves on hieno asia, silä voi korjata monia erillaisia laitteita.Anghorn kirjoitti:Joo. Kirveellä.darthmother kirjoitti:Raapimassa päätä?Anghorn kirjoitti:Koko päivä ulkona puuhommissa. Hjuva fiivis jäi rehkimisestä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitenkähän sinä yrität korjata pieleen menneen suhteen, onkohan ketään kertomassa.....hatey kirjoitti:^ Ei, kyllä kirveellä voi myös korjata. Taannoin korjasin DVD-soittimen
[img]Korjauskuva[img]
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei taida olla kukaan ainakaan kuullut toisen osapuolen mitään kertovan....amanita kirjoitti:Mitenkähän sinä yrität korjata pieleen menneen suhteen, onkohan ketään kertomassa.....
Miten noin herttaisen miehen kanssa mikään muka voisi mennä pieleen?amanita kirjoitti:Mitenkähän sinä yrität korjata pieleen menneen suhteen, onkohan ketään kertomassa.....hatey kirjoitti:^ Ei, kyllä kirveellä voi myös korjata. Taannoin korjasin DVD-soittimen
[img]Korjauskuva[img]
Viesti Kirjoittaja Erño »
HeheeErño kirjoitti:Uusi Chrome on nopeeeee!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Pyydäs Hatey pikaisesti kylään "pikkuporkkanoineen". Ei jumputa kauaa...amanita kirjoitti:TPS voitti lätkäkauden, jumputusta kuuluu kaupungilta. Taitaa kuulua aika kauan...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Yksi tilaus täältä suunnasta myös...Kamu kirjoitti:Pyydäs Hatey pikaisesti kylään "pikkuporkkanoineen". Ei jumputa kauaa...amanita kirjoitti:TPS voitti lätkäkauden, jumputusta kuuluu kaupungilta. Taitaa kuulua aika kauan...
Kaikki päivät on hyviä.Anghorn kirjoitti:Tänään oli yksinkertaisesti hyvä päivä.
Eipäs ole. Eilen oli tosin hyvä päivä niin ikään, mutta maanantai ei ollut hyvä päivä. Maanantai ei koskaan ole hyvä päivä.hatey kirjoitti:Kaikki päivät on hyviä.Anghorn kirjoitti:Tänään oli yksinkertaisesti hyvä päivä.
Viesti Kirjoittaja Erño »