Miksi minun AirPortissani on erilaisia nimiä?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miksi minun AirPortissani on erilaisia nimiä?
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Miksi minun airportissa on erilaisisa nimiä- Kuten "eemeli " Linksys_SEs_15835 , home121 etc. Onko nämä henkilöitä jotka käyttävät minun linkkiä tai minun konetta . ??? Onko niistä haittaa - Miten saan ne pois jos ne ovat haitallisia. Kiitos kovasti avusta.
-
Re: miksi minun airportissa on erilaisia nimiä?
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Naapuriesi langattomat verkot.
-
Viesti Kirjoittaja Pikra »
ja eivät tosiaan ole haitallisia, eikä taida saada poiskaan.. tai en näe syytä miksi pitäisi edes yrittää saada pois..
Kyllä onnistuu... MBP rätinä 15", iLuuri 4s&5, ipad 2, ATV 3rd gen, SURFACE RT.... :) Mikä ei kuulu joukkoon...
-
hidatooko ne konetta- tai tuovat haittaohjelmia- mitä jos sen sulkee. onko haittaPikra kirjoitti:ja eivät tosiaan ole haitallisia, eikä taida saada poiskaan.. tai en näe syytä miksi pitäisi edes yrittää saada pois..
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Se on sitten naapuriesi tehtävä (jos suostuvat)ferre185 kirjoitti:hidatooko ne konetta- tai tuovat haittaohjelmia- mitä jos sen sulkee. onko haittaPikra kirjoitti:ja eivät tosiaan ole haitallisia, eikä taida saada poiskaan.. tai en näe syytä miksi pitäisi edes yrittää saada pois..

- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
kiitos kovasti neuvoista. suuret kiitokset.iDock kirjoitti:Se on sitten naapuriesi tehtävä (jos suostuvat)ferre185 kirjoitti:hidatooko ne konetta- tai tuovat haittaohjelmia- mitä jos sen sulkee. onko haittaPikra kirjoitti:ja eivät tosiaan ole haitallisia, eikä taida saada poiskaan.. tai en näe syytä miksi pitäisi edes yrittää saada pois..Kyseessähän on vain internet-verkko, joka on jaettu noin 2.4Ghz (2400 Mhz) radiotaajuuksilla. Koneessa on vastaanotin (esim. airport) jonka kautta voit kytkeytyä haluamaasi verkkoon. Eivät tee koneellesi yhtikäs mitään. Usko pois.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Re: Miksi minun Raatiossani on erilaisia nimiä?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Miksi minun raatiossa on erilaisisa nimiä- Kuten "YleX " Suomipop , NRJ etc. Onko nämä henkilöitä jotka käyttävät minun sreteoita tai minun kajjutimia . ??? Onko niistä haittaa - Miten saan ne pois jos ne ovat haitallisia. Kiitos kovasti avusta. HIH - se on vaapu ny 

iDrink - iPee - iFart - iEat - iSleep
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸. ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koska on Wappu, saapi tuo viesti tuossa olla.Kamu kirjoitti:Miksi minun raatiossa on erilaisisa nimiä- Kuten "YleX " Suomipop , NRJ etc. Onko nämä henkilöitä jotka käyttävät minun sreteoita tai minun kajjutimia . ??? Onko niistä haittaa - Miten saan ne pois jos ne ovat haitallisia. Kiitos kovasti avusta. HIH - se on vaapu ny
Muistutan kuitenkin, kuten ferre185 itse täällä on maininnut, että hänen äidinkielensä ei ole suomi, mutta sinnikkäästi ja kunnioitettavasti hän pyrkii tuota vaikeaa kieltämme opiskelemaan. Kohteliaasta käyttäytymisestä foorumilla voisi hänelle ojentaa vaikkapa kunniapalkinnon.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Kiitos paljon sinulle . sinä olet niin kiltti ja kultainen. Kiitos kovasti tuosta kauniista viestistäamanita kirjoitti:Koska on Wappu, saapi tuo viesti tuossa olla.Kamu kirjoitti:Miksi minun raatiossa on erilaisisa nimiä- Kuten "YleX " Suomipop , NRJ etc. Onko nämä henkilöitä jotka käyttävät minun sreteoita tai minun kajjutimia . ??? Onko niistä haittaa - Miten saan ne pois jos ne ovat haitallisia. Kiitos kovasti avusta. HIH - se on vaapu ny
Muistutan kuitenkin, kuten ferre185 itse täällä on maininnut, että hänen äidinkielensä ei ole suomi, mutta sinnikkäästi ja kunnioitettavasti hän pyrkii tuota vaikeaa kieltämme opiskelemaan. Kohteliaasta käyttäytymisestä foorumilla voisi hänelle ojentaa vaikkapa kunniapalkinnon.

9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka