iPhonessa 3G S 32Gb on vasta n. 4Gb dataa ja kun haluan synkata puhelimen iTunesin kanssa,
varmuuskopiointi kestää aivan tolkuttoman kauan. En halua että varmuuskopiointi tehdään joka kerta
kun synkkaan iPhonen.

Viesti Kirjoittaja TheBigMan »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Viesti Kirjoittaja TheBigMan »
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
No mulla 32G varmuuskopiointi kestää 90 minuuttia !!!!TheBigMan kirjoitti:Kiitos informaatiosta. Oudolta tämä nyt kyllä vaikuttaa. Äsken laitoin taas tänään ekaa kertaa synkkauksen päälle,
ja varmuuskopiointi osio kesti ainakin 20min. Loput synkronoinnista meneekin sitten nopeasti, vaikka musiikkia siirtyisikin
monen levyllisen verran. Koneessani on Win 7 käyttis ja usb väylä on 2.0 versio joten pitäis vauhtiakin piisata.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Mulla kestää maksimissaan noin 30 sekuntia joten jossain on vikaa?rsaarela kirjoitti:No mulla 32G varmuuskopiointi kestää 90 minuuttia !!!!TheBigMan kirjoitti:Kiitos informaatiosta. Oudolta tämä nyt kyllä vaikuttaa. Äsken laitoin taas tänään ekaa kertaa synkkauksen päälle,
ja varmuuskopiointi osio kesti ainakin 20min. Loput synkronoinnista meneekin sitten nopeasti, vaikka musiikkia siirtyisikin
monen levyllisen verran. Koneessani on Win 7 käyttis ja usb väylä on 2.0 versio joten pitäis vauhtiakin piisata.
Tavaraa se on toki täynnä. Mutta siis todella typerää ja hidasta.
Ei se joka kerta kestä noin kauaa, logiikka ei ole selvinnyt, mutta lähes joka päivä kuitenkin.
Niin, ja kyllä sen varmuuskopioinnin saa pois. Jossain netissä on ohje, miten puukotetaan.
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Joku ongelma siinä on, koska mulla myös 32G eikä varmuuskopiointi kestä kuin alle minuutin.rsaarela kirjoitti:No mulla 32G varmuuskopiointi kestää 90 minuuttia !!!!TheBigMan kirjoitti:Kiitos informaatiosta. Oudolta tämä nyt kyllä vaikuttaa. Äsken laitoin taas tänään ekaa kertaa synkkauksen päälle,
Tavaraa se on toki täynnä. Mutta siis todella typerää ja hidasta.
Ei se joka kerta kestä noin kauaa, logiikka ei ole selvinnyt, mutta lähes joka päivä kuitenkin.
Niin, ja kyllä sen varmuuskopioinnin saa pois. Jossain netissä on ohje, miten puukotetaan.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Auttoi !Sherukka kirjoitti:En ota vastuuta mutta tässä käsketään poistaa mahdollisia korruptoituneita backupeja? http://www.theiphoneguru.net/2009/12/07 ... res-a-fix/
Viesti Kirjoittaja veppis »
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Toi on kyllä kieltämättä aivan älytön tapa. Aivan kuin käyttäjä ei tarvitsisi muka backupuissa olevaa dataa siinä vaiheessa, kun ottaa puhelinta käyttöön uutena. Varsinkin, kun tästä vanhan backupin korvaamisesta ei mainita mitään toimenpidettä tehdessä.veppis kirjoitti:Täytyy sanoa ettei tämä iPhonen varmuuskopionti ITunesissa ole ihan loppuun asti mietitty homma. Lainaus Applen ohjeesta:
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=fi_FI
"iTunes säilyttää jokaisesta laitteesta vain yhden synkronoinnin aikana luodun varmuuskopion. Jos iPhone tai iPod touch palautetaan ja otetaan käyttöön uutena laitteena Ota iPhone (tai iPod touch) käyttöön -näytöltä, iTunes synkronoi laitteen automaattisesti ja luo uuden tyhjän varmuuskopion, joka korvaa aikaisemman varmuuskopion. Jos muutat mielesi ja haluat palauttaa laitteen aikaisempaan tilaan, sinun täytyy hakea laitteen aikaisempi varmuuskopio Time Machinesta (Mac-tietokoneessa) tai muusta säännöllisesti käyttämästäsi varmuuskopiointiratkaisusta. Jos käytössä on Mac OS X 10.5.5 tai uudempi ja Time Machine, voit etsiä aikaisemman varmuuskopion Time Machinella."
Kun ei ole Time Machinea käytössä (anteeksi Steve), niin ainoa ratkaisu on kopioida aina ennen iPhonen koneeseen liittämistä turvaan varmuuskopiot kansiosta \Users\(käyttäjänimi)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ (käytössä Windows Vista). Ei kovin kätevää. Yhden varmuuskopion hukkasin taivaan tuuliin kun en älynnyt systeemin olevan näin rajoittunut. Siis vain yksi varmuuskopio per laite...?!?!
Eikö olisi järkevämpää jos käyttäjä saisi itse määritettyä korvataanko edellinen varmuuskopio vai tallennetaanko uusi? Kuten esimerkiksi monen kilpailevan valmistajan ohjelmistoissa.
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Ville_E »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”