sni kirjoitti:1. Miten kursorin oikealta puolelta poistetaan kirjaimia kun ei ole DEL nappia?
2. Miksi Airport työkalu ei muka löydä Airport Expressiä (vilkuttaa keltaista) Mitkään resetit ei auta?
3. Miksei D-linkin verkkokovalevy aukea?
4. Miten voin varmistua että WLAN yhteys käyttä n standardia? Tukiaseman pitäisi sitä tukea mutta yhteys tökkii.
5. Eikö ikkunoiden koon muuttamiseen todella ole muita keinoja kuin oikean alakulman säätökohta (tyyliin windows 3.0)?
Tässä nyt ensimmäiset ongelmat...
Numero 2 ratkesi mystisesti. Yht'äkkiä airport työkalu vain päätti löytää Airport Expressin vaikka mitään en tehnyt. Ei anna luotettavaa kuvaa toiminnasta...
Olisi ongelma. Miten tuo kenttä pomppi miten sattuu? Jos puhelin ollut vaikka tunnin koskemattomana ja avaa näytön niin kenttä on hetken nollassa ja sitten nousee. En ole varma, että onko se kovinkin usein noin. Pitää tarkkqilla adiaa onko teillä ideoita? Puhelin 3kk uus 3GS iphone ja ei jailbreikkiä.
sni kirjoitti:3. Miksei D-linkin verkkokovalevy aukea?
4. Miten voin varmistua että WLAN yhteys käyttä n standardia? Tukiaseman pitäisi sitä tukea mutta yhteys tökkii.
5. Eikö ikkunoiden koon muuttamiseen todella ole muita keinoja kuin oikean alakulman säätökohta (tyyliin windows 3.0)?
3. Finderissä cmd+k ja smb://ip-osoite/jako
Tämäkö ei toimi?
4. Ainakin Network Utilitylla. Valitse Info-lehden pudotusvalikosta Airport (en1).
5. Ei ilman apuohjelmia.
nonii...nyt on 2.sta päivää led cinema pöydällä ja tähän saakka kaikki toiminut hyvin. Herätin koneen nukkumasta ja oli päällä reilu 30min ja sit kun avasin googlen kautta nettisivun niin näyttö veti pimeäksi sekunniksi (kadotti signaalin?) Onko täs led cinemas jotain vikaa sittenkin kun noin teki tai kannatteeko katella jonku aikaa jos toistuu tuo musta näyttö homma.?
edit. pikaisen googletuksen jälkeen selves että vika ei ilmeisesti ole näytössä vaan itse mbp.ssa? Eipä ole nyt tuon viestin jälkeen välähtänyt mustaksi mutta eihä toi ihan normaaliakaan ole/ollut?
Hello, omistan jailbreikatun luurin 3gs ja joka kerta kun soitetaan tai soitan niin näytölle ilmestyy soitonsiirto käytössä. En saa tota pois asetuksista, ärsyttävä ja tahaton pieni vika. Miten sen sais pois?
Rousku_ kirjoitti:Mulla on ongelma mun 3GS 16 gb blackin kanssa. Laite on ostettu Sveitsistä, ja on Orangen kytky alunperin. No minähän täällä Suomessa sitten latasin blackra1nin, asensin ainoastaan unlockin ajatellessani tarvitsevani vain unlockia. Toisin olisi pitänyt tehdä, kun huomasinpa että yleisiä ongelmia ovat Wi-Fi, YouTube ja GPS toimimattomuus. Ja tietenkään blackra1n appia ei voi asentaa toisen kerran, joten en saa Cydiaa että voisin ladata Push Fixin.
maku kirjoitti:Hello, omistan jailbreikatun luurin 3gs ja joka kerta kun soitetaan tai soitan niin näytölle ilmestyy soitonsiirto käytössä. En saa tota pois asetuksista, ärsyttävä ja tahaton pieni vika. Miten sen sais pois?
Asentamalla sopivan "carrier".ipcc filun. Taitaa olla Saunalahti käytössä?
Rousku_ kirjoitti:Mulla on ongelma mun 3GS 16 gb blackin kanssa. Laite on ostettu Sveitsistä, ja on Orangen kytky alunperin. No minähän täällä Suomessa sitten latasin blackra1nin, asensin ainoastaan unlockin ajatellessani tarvitsevani vain unlockia. Toisin olisi pitänyt tehdä, kun huomasinpa että yleisiä ongelmia ovat Wi-Fi, YouTube ja GPS toimimattomuus. Ja tietenkään blackra1n appia ei voi asentaa toisen kerran, joten en saa Cydiaa että voisin ladata Push Fixin.
Aja blackra1n uudelleen.
Mutta kun blackra1n ei asennu iPhoneen toista kertaa, jos sen on jo kerran siihen ladannut ja poistanut.
Aja blackra1n uudelleen.
Mutta kun blackra1n ei asennu iPhoneen toista kertaa, jos sen on jo kerran siihen ladannut ja poistanut.
Itellä ois sama edessä, eli pitäis saada puhelin palautettua. Miten tää onnistuu että jäis yhteystiedot ja palautuksen jälkeen olisi sama 3.1.2 versio että vois jailbreakata ja unlockkaa? kiitos.
Sellaista kyselisin, että vienkö puhelimen huoltoon, koska mielestäni näytön vasen reuna ottaa kosketuksen aika hunosti. Vai mitä tälle tekisi? Se olisi jo neljäs kerta kun käy huollossa, eri syistä kummiskin. Ja takakuori on muutenkin halkeillut, että senkin takuu vissiin korvaa? Kiitos.
Serkkupoika kertoi, että iphonessa ei olisi flash tukea. Pitääkö muka paikkaansa. Mitä nyt itse olen noita uutisia yrittänyt selailla, niin iphone ei vaan anna kehittää sovelluksia jotka olisi flash pohjaisia. Mitä kaikkia rajoituksia iPhonesta löytyy ihan normaalin nettiselailun, musiikin kuuntelun ja videoiden katselun merkeissä.
nko kirjoitti:Serkkupoika kertoi, että iphonessa ei olisi flash tukea. Pitääkö muka paikkaansa. Mitä nyt itse olen noita uutisia yrittänyt selailla, niin iphone ei vaan anna kehittää sovelluksia jotka olisi flash pohjaisia. Mitä kaikkia rajoituksia iPhonesta löytyy ihan normaalin nettiselailun, musiikin kuuntelun ja videoiden katselun merkeissä.
Flasia ei ole eikä erittäin kovalla todennäköisyydellä ikinä tulekaan. Silverlight ei myöskään toimi. YouTube toimii kyllä, samoin videotiedostot jotka ovat iTunesin ymmärtämässä muodossa. Sama pätee musiikkiinkin, eli esim. Vorbis ei toimi.
Kaveri kertoi iPhonessa olevan jotain vikaa ja kuvaili tarkemmin että ääniä ei kuulu laisinkaan ja puhelin herjaa lukosta avattaessa: "Lisävarustetta ei ole tehty käytettäväksi iPhonelle" tai #Haluatko ottaa lentokonetilan käyttöön vähentääksesi äänihäiriöitä?"
Auttaako puhelimen palautus?
Jos joku osaisi auttaa ettei heti tarvis huoltoon kiikuttaa...
Kiitos.
Homma ratkesi, ohjelmistopäivitys tappoi kyseisen bakteerin...
Viimeksi muokannut amanita, 3.5.2010 klo 17.27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Ketjut yhdistetty.
Mihin kaikkee flashiä edes tarvitsee. Huomaako sen puutetta niin merkittävällä tasolla että kannattaisi jättä ostamatta. Joillekkin tuntuu ainakin olevan tämä flash hommeli syy katsella näitä nexus oneja sun muita.
nko kirjoitti:Mihin kaikkee flashiä edes tarvitsee. Huomaako sen puutetta niin merkittävällä tasolla että kannattaisi jättä ostamatta. Joillekkin tuntuu ainakin olevan tämä flash hommeli syy katsella näitä nexus oneja sun muita.
Itse en ole kertaakaan tarvinnut, enkä keksi syitä miksi sen iPhoneen haluaisin.
Pixxa kirjoitti:Kaveri kertoi iPhonessa olevan jotain vikaa ja kuvaili tarkemmin että ääniä ei kuulu laisinkaan ja puhelin herjaa lukosta avattaessa: "Lisävarustetta ei ole tehty käytettäväksi iPhonelle" tai #Haluatko ottaa lentokonetilan käyttöön vähentääksesi äänihäiriöitä?"
Pixxa kirjoitti:Kaveri kertoi iPhonessa olevan jotain vikaa ja kuvaili tarkemmin että ääniä ei kuulu laisinkaan ja puhelin herjaa lukosta avattaessa: "Lisävarustetta ei ole tehty käytettäväksi iPhonelle" tai #Haluatko ottaa lentokonetilan käyttöön vähentääksesi äänihäiriöitä?"
venl kirjoitti:Synkronoinnin kesto (12h eikä vielä valmis) ja nuo MobileSyncin + Yahoo Go Mobilen toimimastalakkaamisilmoitukset siinä vaivana edelleen.
Itselläni synkka kanssa kestää joitakin tunteja.
On se uskomattoman hidasta touhua USB liittimistä tuo tiedonsiirto, kun aletaan ottamaan 32GB ulos yhtäsoittoa.
300kb/s menee, joku neropatti voisi laskea, missä mättää?
Olisiko mahdollista, että "Convert higher bit rate songs to 128 kbps AAC" on valittuna iTunesissa iPhonen ekalla välilehdellä? Tuo konvertoiminen saattaa kestää todella kauan.
Ei ole valittuna. Testasin tuota toimintaa, ja totesin täysin hyödyttömäksi.
Toiminta nimittäin poistaa lyriikat biiseistä !!!!
Kaikenlaisia sitä laitetaankin ihmisten kiusaksi..
Olisikohan iTunes 9.1.1 tuonut tähän korjausta?
• Addresses several stability issues with VoiceOver
• Addresses a usability issue with VoiceOver and Genius Mixes
• Addresses issues with converting songs to 128 kbps AAC while syncing
• Addresses other issues that improve stability and performance