En saa ladattua erästä maksutonta ns. hyötyohjelmaa iPhoneen.
Olen rekisteröitynyt, iTunes koneella ja kuvakkeena puhelimessa, tili luotu puhelimen App Storen kautta, s-postiin tullut tilinavausviestissä ollut linkki klikattu auki. Mitäköhän vielä?
Saan (lukuisten yrityskertojen) vastauksiksi mm.:
You have not verified your account. - -
Verify your account. An email has been sent to your address below with a link to verify your account. Make sure to check your email and follow the link to complete your account sign up.
Klikkasin s-postiviestin linkkiä, mutta en keksi, pitääkö tilin vahvistamiseksi tehdä jotain muuta. Pitäisikö tässä vaiheessa siirtyä piuhaa pitkin vielä jotain tietokoneelta puhelimeen?
Kiitos, jos jaksat muistella alkutaipaleita ja vastata. Mulle iPhone- ja Apple-maailma uusi - taisit huomatakin sen.
8)
Tilin avaaminen App Storeen - Ratkaistu
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tilin avaaminen App Storeen - Ratkaistu
Viesti Kirjoittaja Omenapala »
Viimeksi muokannut Omenapala, 3.5.2010 klo 16.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Tilin avaaminen App Storeen ->
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Ei pidä. Tuohan on aivan normaali "klikkaa linkkiä lähettämässämme sähköpostiviestissä ja näin tiedämme, että olet ks. sähköpostin käyttäjä"
Tilisi on avattu ja vahvistettu.
Tilisi on avattu ja vahvistettu.
-
Kiitos, niin oletin. Jotain vain ei täsmää.
Olen nyt App Storessa
Klikkaan haluamani ohjelman kuvaketta (Free)
Klikkaan
Install
iTunesin käyttäjätunnus ja salasana
OK
Odotetaan...
Vastaus: iTunes Storeen is saada yhteyttä
OK
Toinen vastaus: You have not verified your account. Tap OK to review the instructions on how to verify your account.
Joopa joo. Tätä on nyt jatkunut tunteja. Ja noita useaan kertaan klikattuja tilejä mulla on jo kaksi.
Keksit(te)kö mitä seuraavaksi?

Olen nyt App Storessa
Klikkaan haluamani ohjelman kuvaketta (Free)
Klikkaan
Install
iTunesin käyttäjätunnus ja salasana
OK
Odotetaan...
Vastaus: iTunes Storeen is saada yhteyttä
OK
Toinen vastaus: You have not verified your account. Tap OK to review the instructions on how to verify your account.
Joopa joo. Tätä on nyt jatkunut tunteja. Ja noita useaan kertaan klikattuja tilejä mulla on jo kaksi.
Keksit(te)kö mitä seuraavaksi?

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja olet toiminut sen verifiontisähköpostin mukaisesti?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Kokeiletko siis varmentaa tunnustasi tietokoneella vai puhelimellä (muistaakseni puhelimella ei syystä tai toisesta varmennus toimi)?
-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Vaikea noudattaa ohjeita, kun en keksi, missä ohjeet on.
S-postissa toivotetaan tervetulleeksi ja kerrotaan, että tili on vahvistettu Apple ID:lle se ja se (minulle).
Please click the link below to verify your account, then sign in to the iTunes Store using your new Apple ID and the password you created when you set up your account.
Linkki vie Applen sivuille
http://www.apple.com/itunes/affiliates/download/
Sivulla todetaan mm.
To download the item you just requested, you need to have iTunes.
iTunes 9. Download now.
* Using a 64-bit edition of Windows?
* On a Mac?
* System Requirements
iTunes on jo eikä muita ohjeita tuolla sivulla näy tai paikkaa, jossa ... to complete verifying my account...
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
S-postissa toivotetaan tervetulleeksi ja kerrotaan, että tili on vahvistettu Apple ID:lle se ja se (minulle).
Please click the link below to verify your account, then sign in to the iTunes Store using your new Apple ID and the password you created when you set up your account.
Linkki vie Applen sivuille
Sivulla todetaan mm.
To download the item you just requested, you need to have iTunes.
iTunes 9. Download now.
* Using a 64-bit edition of Windows?
* On a Mac?
* System Requirements
iTunes on jo eikä muita ohjeita tuolla sivulla näy tai paikkaa, jossa ... to complete verifying my account...
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Oletko varmasti kirjautunut sisään iTunesin kautta tämän linkin klikkauksen jälkeen?
-
Tässä vielä kertaalleen tämä luuppi, josta en pääse eteenpäin:
Latasin iTunesin PC:lle, rekisteröidyin, ja uusi iPhone 3GS näyttäisi olevan ok.
Sain myös sähköpostiini linkin, jossa mm. seur.:
Olen klikannut ja kirjautunut App Storeen, mutta saan aina vastaukseksi, ettei iTunes Storeen saada yhteyttä. OK.
Seuraavaksi näyttöönn ilmestyy: You have not verified your account. Tap OK to review the instructions on how to verify your account. OK.
Ja jälleen tulee ohjeet, jossa pyydetään seuraamaan e-mailin ohjeita 'to complete your account sign up'.
Olen tehnyt tätä kerta toisensa jälkeen, mutta en vain pääse asiassa eteenpäin eli että voisin ladata mitään App Storesta, koska en pääse sinne. Sama toistuu sekä PC:llä että iPhonessa.
Tiedätkö miten minun pitäisi toimia klikattuani sähköpostiviestissä olevaa linkkiä, joka vie i Tunes Soren sivulle:
i Tunes on toki ladattu (jo kahdelle PC:lle). Kirjautunut olen i Tunes Storeen PC:llä ja yrittänyt lukuisia kertoja myös iPhonesta.
Olen soittanut Sonera-tukeen ja tekniseen tukeen. He eivät valitettavasti ole osanneet auttaa.
Mitä tässä voi enää tehdä?
Voiko asia johtua siitä, että PC:t ovat työnantajan "palomuurin takana", vaikka minä olen niiden käyttäjä salasanalla?
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Vaikuttaisi kuitenkin siltä, että tuon vahvistuslinkin klikkaus ei nyt syystä tai toisesta toimi. Heitetään nyt hatusta yksi ratkaisuyritys:
Kopioi linkki klikkaamisen sijaan suoraan selaimen osoiteriville. Käytä vaikka IE:tä ja varmista, että evästeet on sallittu, jos sillä olisi jotain vaikutusta.
EDIT: Palomuuri voi hyvinkin vaikuttaa, kun tuo linkki selvästi yrittää käyttää iTunesia.
Kopioi linkki klikkaamisen sijaan suoraan selaimen osoiteriville. Käytä vaikka IE:tä ja varmista, että evästeet on sallittu, jos sillä olisi jotain vaikutusta.
EDIT: Palomuuri voi hyvinkin vaikuttaa, kun tuo linkki selvästi yrittää käyttää iTunesia.
-
Re: Tilin avaaminen App Storeen -> Ratkaistu -> Kiitos
Jotain tapahtui. En ollut tehnyt mitään erilaista, kun ruudulle avautui ikkuna kirjautumisen loppuun viemiseksi. Viimeinen omenapala siis löytyi. Hienoa!
Olen jo asentanut iPhoneen kourallisen maksuttomia appseja, joista olen saanut vihjeitä näiltä sivuilta ja Masalinin uusimmasta MAC-käsikirjasta. Nämä lähteet ovat olleet suureksi avuksi jo tähän mennessä, koska en ole ollut Applen kanssa tekemissä sitten Macin linnunpöntön...
Kiitos vastauksistanne!
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka