Viimeksi kun kirjoitin että Apple Storesta saa Italiasta 3GS puhelimia helposti, niin porukka "sekosi". Nyt päätin tilata IPad 3G 64GB US Apple Storesta. Mitä asiaan tarvitaan? Tietokone ja luottokortti. DHL toi laitteen tälläviikolla:
Microsim pitää itse värkätä, sillä Suomen operaattoreilta sellaista ei saa.
Ja Cydia paikallaan, toimii hienosti.
Viimeksi muokannut amanita, 6.5.2010 klo 11.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Aivan liian suuret kuvat pienennetty (Yli 100kt:n kuvat linkkeinä)
Kuvat on söpöjä, mutta tärkein unohtui: millä tempulla sai tilattua...?
Suomeakaan ei vissiin löydy vielä kielivalikoimasta. Se saattaisi haitata mun kielitaidotonta äiteetä, jolle tämmönen kai aikanaan tulee.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
10 dollarilla osoite US:sta ja siitä kääntö Suomeen. Helppoa ja toimii. Itse käytän myus.com:a, muitakin löytyy. Siten vaan tilaamaan Apple Storesta. Sama "kikka" kun Italian storessa tehtiin, ei onnistu.
eklunto1 kirjoitti:10 dollarilla osoite US:sta ja siitä kääntö Suomeen. Helppoa ja toimii. Itse käytän myus.com:a, muitakin löytyy. Siten vaan tilaamaan Apple Storesta. Sama "kikka" kun Italian storessa tehtiin, ei onnistu.
Juuri näin, firma vielä paketoi paketin uudestaan ja kirjoittaa päälle ihan mitä itse haluat. Tullin ohitse tulee että rätinä käy. Ainakin näin http://www.shipito.com/ tuossa palvelussa.
Macbook Air M3
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
Mulle jäi epäselväksi kuinka kauan tuolla 10 dollarilla saa sitä osoitetta pitää?Ja sepustus noista maksutavoista.Käykö PayPal yleisesti tuolla jenkeissä?
Fiksu homma jokatapauksessa,kun omistaa jenkkiauton ja osat on niin halpoja tuolla.
kauppias kirjoitti:Jotenkin tuo tullin ohi tuleminen hiukan epäilyttää tuon kokoisessa paketissa
Kaverille tuli paketti ilman tulleja, sisältäen tuumaisia työkaluja sekä iPadin. Paketit purettu sipiton toimesta. Pakattu uudestaan yhteen pakettiin ja päälle kaverin kirjoittama "shipping list". Sisältää työkalusarjan, arvo vähäinen.
Voihan se olla, ettei joka kerta onnistu mutta tuolla kertaa tuli läpi.
Macbook Air M3
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
Itselläni narahti tänää iPadini tulliin. Auts! Tuli tekstiviesti, jossa käskettiin lähettäämään sähköpostina lasku, tietoni ja miten hoidan verojen maksu (luottokortti / tilisiirto). Veroja kolahti 151€. Auts. Aluksi epäilin, että kyse on jostain nettihuijauksesta, mutta sitten kun soitin numeroon, niin huomaisin että näköjään eivät pelleilleet. Heheh.
Eli ovat näköjään tarkkoja jenkeistä tilatuista tavaroista. Onneksi olin varautunut tähän. Muuten olis kyllä hajottanut ihan sikana! Eli varautukaa laskemaan verot kaikkiin tilattuihin iPadeihinne varalta, jos narahtaa kiinni tulliin.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
Ainakin noi iTeknon iPadien hinnat ovat kohdallaan. Sisältävätköhän hinnat tuon Alvin jo valmiina. Koska jos sisältää, niin suosittelen tekemään tilauksen tuolta. Uskon, että takuutkin toimivat tuota kautta ihan hyvin. Itselläni tuli maksamaan toi jenkki ipadi (32Gb Wlan), nyt kun narahti tulliin yhteensä noin 750-800€ eli 100-150€ kallimpi, kuin tuolta. Eli jos tuo hinta sisältää jo alv 22, niin sitten tuonne tekemään tilaus. Jos ei sisällä, niin sitten on sama mistä tilaa.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
EDIT: puusilmä. Siellähän se seisoi:
Takuu (12kk) hoidetaan Italiassa, joten korjaus kestää 3 - 4 viikkoa. Tuotteen hintaan kuuluu puhelimen takuukorjauksesta aiheutuvat rahtikulut Italiaan. Jos vika on selvä "takuutapaus", uusi korvaava puhelin pyritään antamaan tilalle varastosta.
EDIT: puusilmä. Siellähän se seisoi:
Takuu (12kk) hoidetaan Italiassa, joten korjaus kestää 3 - 4 viikkoa. Tuotteen hintaan kuuluu puhelimen takuukorjauksesta aiheutuvat rahtikulut Italiaan. Jos vika on selvä "takuutapaus", uusi korvaava puhelin pyritään antamaan tilalle varastosta.
Tuo iPadin takuu pitää vielä selvittää. Voiko sitä korjata Suomessa vai pitääkö nekin lähettää Italiaan. Jos pitää, niin rahdeista joudun veloittamaan jotakin, sillä kate on niin pieni.