Sain takuuhuollosta uuden iPhonen, jossa oli valmiina 3.1.2. iLuuri toimi moitteettomasti kunnes päivitin sen versioon 3.1.3. Nyt kun itunesista yrittää synkronoida valokuvia luuriin tulee vikailmoitus:
"iPhonea Heisulivei ei voida synkronoida. Vaadittua tiedostoa ei löytynyt."
Kuvista yritän synkronoida kansiota Kuvat. Myös varmuuskopion tekeminen kestää joskus jopa yli 5 minuuttia.
Olisin kiitollinen jos joku osaavainen neuvoisi.
Synkronointi-ongelma
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Synkronointi-ongelma
Viesti Kirjoittaja heisulivei »
Viimeksi muokannut heisulivei, 23.2.2010 klo 19.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Synkronointi-ongelma
Viesti Kirjoittaja heisulivei »
onko kenelläkään muulla käynyt vastaavaa? Tietäisikö joku miten tuo ongelma korjataan? Pitääkö itunes asentaa uudestaan vai koko käyttis ku ei itunes löydä kuvat kansiota vaikka se sillä nimellä on finderissa
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
En tiedä, oletko jo onnistunut ratkaisemaan tämän pulman. Itselläni tuli juuri vastaan, ja löysin nämä ohjeet:
http://support.apple.com/kb/TS1306?viewlocale=fi_FI
Käsketään tyhjentämään valokuvavälimuisti, ja se onnistuu näin:
http://support.apple.com/kb/TS1314?viewlocale=en_US
Minulla ainakin lähti synkkaus toimimaan, lopputuloksesta en ole vielä varma kun optimoitavia kuvia on tuhansia. Kuitenkin homma etenee selkeästi pidemmälle kuin aiemmin.
EDIT:
Kaikki futaa, onpas gutaa!
http://support.apple.com/kb/TS1306?viewlocale=fi_FI
Käsketään tyhjentämään valokuvavälimuisti, ja se onnistuu näin:
http://support.apple.com/kb/TS1314?viewlocale=en_US
Minulla ainakin lähti synkkaus toimimaan, lopputuloksesta en ole vielä varma kun optimoitavia kuvia on tuhansia. Kuitenkin homma etenee selkeästi pidemmälle kuin aiemmin.
EDIT:
Kaikki futaa, onpas gutaa!
-
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Tämä ei nyt varsinaisesti liity ensimmäiseen postaukseen, mutta on kuitenkin otsikon mukainen asia.
Minulla on käytössäni mobileme, jonka kautta synkkaukset olen saanut asetettu toimintaan juuri
kuten pitääkin. Ts. yhteystiedot, jotka merkitsen tien päällä, ilmestyvät kontakteihini tänne mac miniin,
kalenterimerkinnät minissä merkittyinä ilmestyvät myös iPhoneen kuin taikaiskusta.
Ongelmani koskeekin nyt iTunes -synkronointia. Jostain ihmeen syystä iTunesista jos kytkee päälle
kontaktien ja kalenterien synkkauksen, puhelimeen ilmestyy kokonaan uusi "luettelo" kontakteista,
joka ei ns. yhdisty tuon mobileme -listan kanssa. Tämä on sangen ärsyttävää, koska tuota "listaa" ei saa
poistumaan muutoin kuin poistamalla mobileme tunnukset puhelimesta ja asettamalla ne uudestaan tai
vaihtoehtoisesti siten, ettei synkkaa iTunesin kautta kalenteri- ja yhteystietomerkintöjään.
Onko tähän jotain poppakonstia, jolla nämä erilliset kontaktilistat saisi yhdistettyä siten, että synkkaukset
iTunesin ja mobilemen kautta olisivat ns. samoja synkkauksia?
Minulla on käytössäni mobileme, jonka kautta synkkaukset olen saanut asetettu toimintaan juuri
kuten pitääkin. Ts. yhteystiedot, jotka merkitsen tien päällä, ilmestyvät kontakteihini tänne mac miniin,
kalenterimerkinnät minissä merkittyinä ilmestyvät myös iPhoneen kuin taikaiskusta.
Ongelmani koskeekin nyt iTunes -synkronointia. Jostain ihmeen syystä iTunesista jos kytkee päälle
kontaktien ja kalenterien synkkauksen, puhelimeen ilmestyy kokonaan uusi "luettelo" kontakteista,
joka ei ns. yhdisty tuon mobileme -listan kanssa. Tämä on sangen ärsyttävää, koska tuota "listaa" ei saa
poistumaan muutoin kuin poistamalla mobileme tunnukset puhelimesta ja asettamalla ne uudestaan tai
vaihtoehtoisesti siten, ettei synkkaa iTunesin kautta kalenteri- ja yhteystietomerkintöjään.
Onko tähän jotain poppakonstia, jolla nämä erilliset kontaktilistat saisi yhdistettyä siten, että synkkaukset
iTunesin ja mobilemen kautta olisivat ns. samoja synkkauksia?
Mobira Cityman
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Mulla on kans MobileMe käytössä, ja se synkkaa osotekirjan ja kalenterin. Olen ottanut vastaavat täpät pois itunesissa, ja homma toimii hienosti. Eli Anna mobilemen hoitaa homma.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka