Eli Sinulle sattui jokin vahinko, mistä suutuit ja raivostuit niin, että kaadoit pöydän, mistä alkoi ketjureaktio jne...?hatey kirjoitti:Eiko ihan vahinko....
Oletko heikkohermoinen ja kiivasluonteinen?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Eli Sinulle sattui jokin vahinko, mistä suutuit ja raivostuit niin, että kaadoit pöydän, mistä alkoi ketjureaktio jne...?hatey kirjoitti:Eiko ihan vahinko....
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Suaahan sitä omistaa, sillä niitä löytyi 4kpl vielä varaston hyllyltäMacco kirjoitti:En ole ihan varma, mutta taidan omistaa tasan saman ikäisen Toyotan pölykapselinJouna- kirjoitti:22 vuotta vanhan tojotan rengasmutterisuojan aka pikku pölykapselin. Tuli liikaa väännettyä poies niin lohkes palanen
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei suinkka, olen itse rauhallisuus. Olen rauhallisuuden referenssi. Itse asiassa minun rauhallisuus on perusta Din ja SAE normeille rauhallisuudesta.darthmother kirjoitti:Eli Sinulle sattui jokin vahinko, mistä suutuit ja raivostuit niin, että kaadoit pöydän, mistä alkoi ketjureaktio jne...?hatey kirjoitti:Eiko ihan vahinko....
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen tämän tainnut aiemminkin kirjoittaa, mutta kyllä, hateyn rauhallisuus on perusta normeille. hateyn rauhallisuus on numero 0, ja mitä suurempi luku, sen rauhallisempaa. Miinukselle tuolla asteikolla ei voi mennä. Eli vähän kuin absoluuttinen nollapiste.hatey kirjoitti:Itse asiassa minun rauhallisuus on perusta Din ja SAE normeille rauhallisuudesta.
Viesti Kirjoittaja demise »
Viesti Kirjoittaja codex »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Muistitko ottaa backupit?mmmvuori kirjoitti:Voi vitttu että kyrsii.
Kovalevy poksahti just täysin ilman minkäänasteisia ennakkovaroituksia. Kysymysmerkki vaan vilkkuu.
Ai backupit?
No tottakai olen ottanut tunnollisesti aina backupit. Aina sen jälkeen kun edellisen kerran kovalevy petti vuonna 2003. Paitsi nyt yli kuuteen viikkoon. Muuttoprosessi käynnissä, ja BU levy muuttofirman välivarastossa josta sen saan vasta kolmen viikon päästä pois.
Töitä menny ja mitä kaikkee. Vaikka koneen saanenkin takas käyttöön jo tänään, niin asetukset ja ohjelmat saan vasta kolmen viikon päästä. Mitä vitttua nyt? Äkkilähtö Kanarialleko?
Älkää vitttuilko kiitos.
kun miulta hajos kovo viimeeksi, oli backupit samaten vaiheessa, kyllä kyrsi.mmmvuori kirjoitti:.....
Ai backupit?.......
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ehdottomasti ei kettuilla eikä naureta. Tuli kuitenkin mieleen mahdollinen hätäapu.mmmvuori kirjoitti:Voi vitttu että kyrsii.
Kovalevy poksahti Älkää vitttuilko kiitos.
Juu tarkoitus on hieman tutkia tilannetta illemmalla. Koppa kyllä löytyy levylle, joten se ei ole ongelma. Asennuslevyn levytyökalu ei kuitenkaan kiekkoa löytänyt, voikohan se löytyä sitten kotelossakaan en tiedä.mikastus kirjoitti:Ehdottomasti ei kettuilla eikä naureta. Tuli kuitenkin mieleen mahdollinen hätäapu.mmmvuori kirjoitti:Voi vitttu että kyrsii.
Kovalevy poksahti Älkää vitttuilko kiitos.
Kannattaa hommata ulkoinen koppa sille posahtaneelle levylle jos back-upit on noinkin kauan saamattomissa. Vaikkapa tuommoinen c-box:in Ripple jos kyseessä 2,5" SATA-levy. Olen hyvin usein saanut toivottomistakin tapauksista vielä kaikki tai ainakin melkein kaikki kamat talteen. Vaikka ei käynnisty kovolta, niin se voi herätä vielä riittävän pitkäksi aikaa ainakin ehjien tiedostojen siirtoa varten.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Nalle Kekkonen iskee!darthmother kirjoitti:Eli Sinulle sattui jokin vahinko, mistä suutuit ja raivostuit niin, että kaadoit pöydän, mistä alkoi ketjureaktio jne...?hatey kirjoitti:Eiko ihan vahinko....
Viesti Kirjoittaja applerules! »
kyrsi? mutta sinähän et osaa kiivastua?!?hatey kirjoitti:kun miulta hajos kovo viimeeksi, oli backupit samaten vaiheessa, kyllä kyrsi.mmmvuori kirjoitti:.....
Ai backupit?.......![]()
Tuolla kuitenkin onnistuivat rahallista korvausta vastaan pelastamaan tiedostot
http://www.machuolto.fi/
Oli tuuria huonossa tuurissa: Oli kovosta vain käynnistyssektori pärähtänyt, joten tiedostojen pelastus onnistui.
No joo, vähän liioittelin tuohon, että saadaan dramatiikkaa mukaan. Oikeastihan olen itse lauhkeus.applerules! kirjoitti: kyrsi? mutta sinähän et osaa kiivastua?!?
Viesti Kirjoittaja menorca »