Boot Campilla.jackdanieels kirjoitti:Miten saan poistettua windowsin bootcampista kun sille ei ole enään tarvetta?
http://docs.info.apple.com/article.html ... 15554.html
Viesti Kirjoittaja Macco »
Boot Campilla.jackdanieels kirjoitti:Miten saan poistettua windowsin bootcampista kun sille ei ole enään tarvetta?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Et osta.Macco kirjoitti:Ostanko iPadin iTeknolta, ja millaisen?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vielä parempi kysymys. Mistä saisi rahaa, että olisi varaa edellä mainittuun.Macco kirjoitti:Ostanko iPadin iTeknolta, ja millaisen?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mitäpä sinä sellaisella. Tarvitset vain tietokoneen ja puhelimen, eikä tuo kaulaliinapojille suunnattu hyödytön lelu ole tietääkseni kumpikaan. Huono ostos. Steve Jobs riistää naisia ja lapsia ja työntää ihmisiä silloilta alas. Suosikaa suomalaista. Nokiassa on tulevaisuus.Macco kirjoitti:Ostanko iPadin iTeknolta, ja millaisen?
Viesti Kirjoittaja Svai »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mutta tää Peltosen avaus on kyllä melkosen loistava
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Riippuu onko veden pinnalla vai veden alla.Svai kirjoitti:No mutta asiaa sivuten toinen kysymys.
Mitkä lait koskee kansainvälisillä vesillä, tai yleensäkin no mans landeillä?
Onko se niin, että siellä ei ole minkään maan lait voimassa, että voi kekkuloida ihan miten lystää?
Viesti Kirjoittaja hatey »
FinLex:istä löytyy kapulasuomeksi kvintiljoona rivä tekstiä nimellä:Svai kirjoitti:No mutta asiaa sivuten toinen kysymys.
Mitkä lait koskee kansainvälisillä vesillä, tai yleensäkin no mans landeillä?
Onko se niin, että siellä ei ole minkään maan lait voimassa, että voi kekkuloida ihan miten lystää?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei tuo ole maailmanpoliisi. Tämä on maailmanpoliisi!hatey kirjoitti:Eli kyllä joku maailmanpoliisi tulee ja antaa sormille jos tuhmaksi rupee merellä.
Eiköhän se vahinko ole jo tapahtunut siinä vaiheessa. Muutenkaan ei ole suositeltavaa, että samaa kumia käytetään uudestaan.Macco kirjoitti:Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Olen minä sillä jo melko pitkään polkenut ja hyvin se on toiminut, mutta nyt on alkanut puhkeilemaan...Anghorn kirjoitti:Eiköhän se vahinko ole jo tapahtunut siinä vaiheessa. Muutenkaan ei ole suositeltavaa, että samaa kumia käytetään uudestaan.Macco kirjoitti:Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Puhkesiko se kumi samasta kohti mistä oot paikannu??Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Meinaatko, että se kaikkein tärkein eli runko on edelleen niin hyvässä stond....kondiksessa, että siitä kumin paikkaamisesta olisi oikeasti jotain hyötyä?Macco kirjoitti:Olen minä sillä jo melko pitkään polkenut ja hyvin se on toiminut, mutta nyt on alkanut puhkeilemaan...Anghorn kirjoitti:Eiköhän se vahinko ole jo tapahtunut siinä vaiheessa. Muutenkaan ei ole suositeltavaa, että samaa kumia käytetään uudestaan.Macco kirjoitti:Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Kahdesti on näkki puhjennut, mutta taloudellista vaikeutta se onneksi ei ole tuottanut.Macco kirjoitti:Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Mullakin joskus oli pyörä, josta puhkesi (pyörän)kumi monta kertaa lyhyen ajanjakson sisällä. Sisäkumi oli liian iso. Piti hankkia oikean kokoinen sisäkumi. En tiedä, miten vääränkokoinen sisäkumi oli joutunut renkaaseen.Macco kirjoitti:Kumi puhkesi tänään jo kolmannen kerran noin kuukauden sisään. Olen aina paikannut sen. Pitäisikö se vaihtaa?
Suosittelen käväsemään jollain uutissivustolla lukemassa "illan pelistä".Erño kirjoitti:Tuleeko tänään Suomen peliä? program guide näyttää pelkkää A:ta ja B:ta ja C:taOta noista sitten selvää.
En tunne, enkä kykeneAnghorn kirjoitti:Suosittelen käväsemään jollain uutissivustolla lukemassa "illan pelistä".Erño kirjoitti:Tuleeko tänään Suomen peliä? program guide näyttää pelkkää A:ta ja B:ta ja C:taOta noista sitten selvää.
Viesti Kirjoittaja amanita »