Tervehdys,
Onko muilla ollu ongelmia kyseisen kompon kanssa /Gmail , eli duunissa luen selaimella meilejä, kotona bookilla mailin kanssa ja puhelimella kun on reissussa.
Selaimen asetuksiin laitettu IMAP ja bookkiin mailiin on laitettu IMAP ja Iphonen tein näitten ohjeiden mukaan,
http://www.google.com/support/mobile/bi ... opic=14252
kuitenkin iphonessa ei näy viestejä kuin muutama hassu kappale, koittanut vaihtaa monta viestiä näkyis jne mut ei auta ?
Meneekö tässä sekamelskassa nyt jotkut sekasin ja sen takia iphone ei näytä kaikkia viestejä...
Tuhannet kiitokset !
iPhone,mail,selain gmail...
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone,mail,selain gmail...
Viesti Kirjoittaja Bumpula »
-
Re: iPhone,mail,selain gmail...
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Aseta mail ihan normaalilla gmail kuvakkeella (äläkä exchangella), joka tuossa listassakin on kun lisää uuden mailin.

Google Sync ei muistaakseni toimi mailin kanssa kunnolla vielä, eli exchange on tarkoitettu käytännössä tällä hetkellä vain kalenterien ja yhteystietojen langattomaan synkronointiin.

Google Sync ei muistaakseni toimi mailin kanssa kunnolla vielä, eli exchange on tarkoitettu käytännössä tällä hetkellä vain kalenterien ja yhteystietojen langattomaan synkronointiin.
-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Tämä nyt ei suoranaisesti koske välttämättä juuri tätä sinun ongelmaasi, mutta laitanpas nyt kuitenkin. Itsellä oli joskus suuria ongelmia Gmailin säätämisestä Mailiin IMAPpina niin, että ei tulisi tuplaviestejä.
Mr. Hyde vinkkasi tästä ohjeesta:
http://db.tidbits.com/article/10253
Tuolla sain oman Mailin säädettyä kivasti toimimaan Gmailin kanssa. Puhelimen kanssa minulla ei ole itse asiassa ollut juuri lainkaan ongelmia Gmailin kanssa. Käytössä siis MBP, iPone ja satunnaisesti selainposti.
Mr. Hyde vinkkasi tästä ohjeesta:
http://db.tidbits.com/article/10253
Tuolla sain oman Mailin säädettyä kivasti toimimaan Gmailin kanssa. Puhelimen kanssa minulla ei ole itse asiassa ollut juuri lainkaan ongelmia Gmailin kanssa. Käytössä siis MBP, iPone ja satunnaisesti selainposti.
-
Viesti Kirjoittaja Bumpula »
Tein ekana ton Googlen oman ns tilin ja sen jälkeen akun kulutus triplaantui, vaikka fetch ei ollut päällä. Ja käsittääkseni exchangen kanssa saa ainoastaan nuo push mailit toimimaan, korjatkaa jos olen väärässä...
-
Viesti Kirjoittaja Hena »
Kasimir kirjoitti:Aseta mail ihan normaalilla gmail kuvakkeella (äläkä exchangella), joka tuossa listassakin on kun lisää uuden mailin.
Mulla on ollut exchange käytössä tammikuusta lähtien. Oli älyttömän helppo asentaa ja on toiminut, kun rasvattu mailien, kalentereiden sekä yhteystietojen suhteen. Olen käyttänyt pushia, ajoitettua ja käsin hakua. Kaikkein mukavinta on se, että hakee automaattisesti palvelimelta osoitteen, jos ei ole yhteystietoja siirtänyt suoraan puhelimeen. Tästä ei ainakaan aiemmalla Nokian ruoskalla ollut mitään tietoa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka