No sitä minäkin - se sun älykkäs ja hyvin argumentoitu läppä Flashin toimimattomuudessa sokeille oli siis Suomeksi - puhtaasti puutaheinää. Ja ei tässä ole kysymys mistään mun tai sun käsityksestä webistä vaan puhutaan siitä mikä toimii ja mikä ei Flashissä - mikä vihastuttaa ja ihastuttaa. Sä väitit jotain mikä ei pitänny paikkansa - face it.morbusg kirjoitti:meillä on hyvin erilainen käsitys webistä. ja internet-keskustelujen argumentoinnista.IIIMacci kirjoitti:Mut kun puhutaan asiasta minkä pääkohtia on animaatio, interaktiivisuus yms. visuaaliset elementit
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Barcoderilla on sanat paremmin hallussa kuin mulla - olen täysin samaa mieltä! Puhut täyttä asiaa!!
Lainaten Operan hemmon sanoja:
"Today's internet content is dependant on Flash," said Grønvold. "If you remove Flash you do not have today's internet.
"We are trying to give the best internet experience for our users therefore we need Flash - there is no way to beat around that bush."
Oli se sit avoin suljettu tai mikä vaan niin lopputulos ratkaisee (ja suunnitelijoiden kannalta miten helposti siihen päästään) - se ei tosiaan ole hyvän sisällön mittari että jos tuulettimet nyt vähän hurisee. Hauskoilla asiolla on vaan tapana vaatia vähän enemmän sitä potkua (vrt. pelit once again)

Kyllä ne tulevaisuuden Rich-HTML5-jne kikkareet varmasti laittaa prossun koetukselle myös. Ainii tukeeko HTML5 vektoreita? Ne kun pysyy skarppeina oli ruudun/ikkunan koko mikä vaan ja ovat usein todella kevyitä.. ainii Google just ilmoitti että seuraava Android tukee Flashiä:
http://www.zdnetasia.com/google-next-an ... 062933.htm
(OFFTOPIC: Pitäiskö Nokian siirtyy siihen niin olis varteenotettava myös älypuhelinmarkkinoilla...)
Adoben heebo kiteyttää asian oivasti:
"It’s not about HTML 5 vs Flash. They’re mutually beneficial. The more important question is the freedom of choice on the web."
Agree
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)