1) En saa toimimaan Mailia luukun osoitteella, vaikka asetuksiin olen laittanut saapuvan postin palvelimen(imap-xxx.luukku.com), lähtevän postin(smtp-xxx.luukku.com), jotka ovat varmasti oikein, sekä käyttäjätunnuksen(sähköpostiosoitteen) ja salasanan. Sitten kun laittaa hakemaan postit, niin se valittaa että salasana on väärin, vaikka olen monta kertaa varmistanut sen. Mikä pielessä?
2) Miksi sivujen rullaus on tökkivää? Suurin piirtein samanlaista kuin windows puolella, jos ei ole ajureita asennettu. Tämä on erittäin häiritsevää ja esiintyy kaikista räikeimpänä Firefoxissa, jota käytän pääsääntöisesti selaimena. Toinen juttu tähän liittyen, kun käytän kosketuslevyn kahden sormen rullausta, niin miksi se menee vähän väliä edelliselle sivulle itsestään? Käyttö on muutenkin erittäin vaikeaa, johtuen lähinnä edellä mainitsemastani tökkimisestä. Mistä ratkaisu?
3) Windows puolella käytän p2p-ohjelmista DC++:aa ja se toimiikin erinomaisesti, mutta tätä ei taida olla Macille? Olen koittanut Limewireä, sekä Edonkey2000, mutta kummassakaan en saa tavaraa tulemaan kunnollista vauhtia, vaan se tulee 1 kt/s, jos tulee ollenkaan. Asetukset pitäis olla kunnossa, mutta pakko kait se on niissä vika olla, kun ei se noin hitaasti voi tulla kaikilta?
Tässä tais olla päällimäiset ongelmat mitä mieleen tulee. Varmasti tulee lisääkin, jahka tässä lisää opettelen tätä uutta käyttistä. Toivottavasti saan vastaukset kysymyksiin, kiitän jo etukäteen!
ps. ei taida olla paluuta Windows-puolelle ihan hetkeen