Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Törkeän komeita noi SmegitPasteur kirjoitti:Piti ostaa pelkkä jääkaappi, mutta överiksihän se taas meni...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
On. Mä oon aina halunnu sellasen limevihreen retrominijääkaapin olohuoneeseen.ompputetteri kirjoitti:Törkeän komeita noi SmegitPasteur kirjoitti:Piti ostaa pelkkä jääkaappi, mutta överiksihän se taas meni...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Juu - sopii omaankin silmään. Rohkeutta ei kuitenkaan ollut valita mitään räikeämpää väriä.Anghorn kirjoitti:On. Mä oon aina halunnu sellasen limevihreen retrominijääkaapin olohuoneeseen.ompputetteri kirjoitti:Törkeän komeita noi SmegitPasteur kirjoitti:Piti ostaa pelkkä jääkaappi, mutta överiksihän se taas meni...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tuollainen on kyllä ihan komia. 8)hatey kirjoitti:Sun fillarikin on sitten joku nopea ja iso nykyraketti?
Mullon tommonen ikimuodikas, joka sopii hiljaiseen 2-T puksutteluun...
[kuva]potta[/kuva]
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Kypärän hankinta on yllättävän hankala toimenpide. Omaani etsin ja haikailin puolisen vuotta, kunnes löyty.mercury kirjoitti:.....
Meillä kypärän hankinta oli aika ison etsinnän takana,.....
Viesti Kirjoittaja hardflip »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Hateylla on kylän suurin kypärä? Waltava pää>waltava kypärä, onko kysyttävää? Ei ole, namhatey kirjoitti:Kypärän hankinta on yllättävän hankala toimenpide. Omaani etsin ja haikailin puolisen vuotta, kunnes löyty.
Viesti Kirjoittaja biblo »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Svai »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
hatey kirjoitti:Käsilaukku kesän rientoihin.
Viesti Kirjoittaja Durzo »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Sen jos teet, niin et saa ikinä anteeks.ompputetteri kirjoitti:Tiedä mihin tämä johtaa, M9?
Joo, sen jälkeen me ei enää olla sun kavereita. Liika kateus estää.Anghorn kirjoitti:Sen jos teet, niin et saa ikinä anteeks.ompputetteri kirjoitti:Tiedä mihin tämä johtaa, M9?
Mut hei, teillä ois silloin yks munuainen enemmänhatey kirjoitti:Joo, sen jälkeen me ei enää olla sun kavereita. Liika kateus estää.Anghorn kirjoitti:Sen jos teet, niin et saa ikinä anteeks.ompputetteri kirjoitti:Tiedä mihin tämä johtaa, M9?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Just tuli tossa töissä tänään yks jannu vastaan, jolla oli joku leican putki, mihin oli skruuvattu nikonin mountti, johon se ite oli laittanut sitten canonin sovittimen kiinni..ompputetteri kirjoitti:Korkeintaan Leica M to EOS -adapterin voisi ajatella hankkivansa