Se miten nopeasti kulloinkin huolto tapahtuu on kiinni siitä miten huollossa on jonoja ja miten osia saatavilla. Tuo yllä mainittu kaapelin saapuminen Hollannista vuorokauden sisällä on aivan varmasti osittain "sattumaa", koska ei sieltä kuormia tule joka päivä.
Eipä se "sattumaa" ole. Lähetykset tulevat päivittäin ja edellisenä päivänä tilattu osa on seuraavana perillä, olettaen ettei ole Applelta loppu. Tämä tilanne on sama jokaisella suomen Apple huollolla.
Ja myös vastatakseni toisessa topicissa olevaan kysymykseesi:
Mitä tuo sitten tarkoittaakin? Kone laitetaan palasiks, ja osaa odotellaan 2 viikkooko?
Kone työstöön alle vuorokaudessa, osan tilaus ja vaihto. Huollon kesto max. kaksi vuorokautta, olettaen että ei jää softaongelmia tai muuta ratkottavaksi. Toki poikkeuksiakin on jos vika on vaikeasti havaittavissa tai ilmenee randomina.
Ja takaisin topicciin: Top casen vaihto odottaessa, olettaen että osaa löytyy hyllystä (melkoinen kiertorumba noilla, yritetään pitää paria kappaletta /malli jatkuvasti varastossa).