tsau..
Käytössäni on jenkeistä tuotu (at&t) iphone 3g 16gb, käytössä tällä hetkellä os 3.0 jailbreikattu ja unlockattu siis..
Olisi tarkoitus päivittää 3.1.2:seen, koska monet ohjelmat tarvitsisivat uudemman softan.
Vaikka foorumia olen läpi selannut ja hakua käyttänyt niin en ole löytänyt varmaa vastausta tähän:
3.1.2 päivitys tarvitsee siis jailbreakin ja unlockin saamiseksi blackrainin ja blacksnown, käsittääkseni?
mutta siis itse kysymys on se, että tarvitsenko jenkkien operaattori at&t:n aktiivisena olevaa sim-korttia saadakseni 3.1.2:seen unlockin?? vai onnistuuko jb ja unlockaus ilman alkuperäisen sim-kortin käyttämistä puhelimessa ?
itseltäni löytyy tuo at&t:n kortti mutta se ei ole aktiivinen, onko siitä apua?
JB:n ja unlock ulkomailta tuotuun iluuriin
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
JB:n ja unlock ulkomailta tuotuun iluuriin
Viesti Kirjoittaja mahouni »
-
Re: jb:n ja unlock ulkomailta tuotuun iluuriin
Viesti Kirjoittaja strandell »
Tuosta aktivoinnista en hirveästi tideä koska minulla ei ole vielä iLuuria, mutta voit hyvin päivittää tuon sun formwaren 3.1.3 versioon, koska on ihan tässä muutama päivää sitten tullut uusi ohjelma nimelttän spirit, se JB kaikki laitteet ja firmwaret unthered (vaikka olis MC malli). Sitten voit unlockaa sen blacksn0w:lla.
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
www.marinoswingcup.fi
-
joo, jostain vähän lueskelin, että jos meinaa käyttää tota spiritiä ja puhelin on jo aiemmin jailbreikattu niin puhelimeen tarvii palauttaa ensin itunesilla 3.1.2:seksi, ja lisäksi tarvii sen alkuperäisen sim-kortin (tässä tapauksessa at&t), joten taitaa tää spirit olla meikäläisen kohdalla toimimaton ratkaisu, sillä ajattelinkin että olisiko 3.1.2 firmwareen olemassa joku konsti jossa unlockkauksessa ei alkuperäistä VARMASTI tarvita..
niin ja lisätietona vielä, että modeemin firmware luurissa on toi 4.26.08
niin ja lisätietona vielä, että modeemin firmware luurissa on toi 4.26.08
-
Siis miten sä sitten aiot päivittää sen firmwaren? Aina kun päivittää uusi firmwaren niin se on periaatteesa ihan sama kun palautaus, paisti että se uusi firmware on uudempaa versiota. Ja sun pitää kai aktivoda sen uudelleen sen jälkeen, ellei se tulee mukaan jos ajaa sen varmuuskopion taksisin iLuuriin iTunsissa palautuksen/päivittämisen jälkeen.
www.marinoswingcup.fi
www.marinoswingcup.fi
-
Re: JB:n ja unlock ulkomailta tuotuun iluuriin
niin siis tarkotin että lataan jostain muualta kuin itunesin kautta sen uuden firmiksen ja sit ajan sen sisään, ja siihen uudelleen aktivointiinhan tarvitaan ilmeisesti se alkuperäinen sim kortti?
-
Aa ok, nyt minä ymmärsin sun ongleman. Luulen että sellaista ohjelmaa ei kyllä ole, enmpä tiedä. Luulen kyllä että joka tapauksessa joudut tarvii sen alkuperäisen SIM-kortin aktivointiin.
www.marinoswingcup.fi
www.marinoswingcup.fi
-
os 3.0 jailbreakkaamisessa en kyllä tarvinnu mitään alkuperäisen kortin käyttämistä laitteessa... hmm... ei viitti ehkä lähtee koittaan, jos ei varmaks tiedä tarviiko sitä vai ei 

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla on toimiva at&t:n kortti. Jos oleskelet jossain järkevällä etäisyydellä Turusta tai Helsingistä, lainaus varmaan järjestyy. Laita viestiä yv:llä...
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Kiitos Arttula avunannosta, asustelen Jyväskylässä, mutta jos tässä lähiaikoina tulee asioita pääkaupunkiseudulle niin täytyy olla yhteyksissä...
Mitenköhän toi homma toimisi, kun jostain foorumilta lueskelin, että jos on jo valmiiksi jailbreikattu luuri niin voi ajaa custom firmiksen 3.1.2:sen sisään niin ettei modemin firmis päivity? ja sit unlockkaa vanhalla ohjelmalla? vai onko jotain kusetushommia? vai oonko vaan tajunnu väärin?
Mitenköhän toi homma toimisi, kun jostain foorumilta lueskelin, että jos on jo valmiiksi jailbreikattu luuri niin voi ajaa custom firmiksen 3.1.2:sen sisään niin ettei modemin firmis päivity? ja sit unlockkaa vanhalla ohjelmalla? vai onko jotain kusetushommia? vai oonko vaan tajunnu väärin?

-
Viesti Kirjoittaja Ylasaari »
Moro!arttula kirjoitti:Minulla on toimiva at&t:n kortti. Jos oleskelet jossain järkevällä etäisyydellä Turusta tai Helsingistä, lainaus varmaan järjestyy. Laita viestiä yv:llä...
Voiko tuolla kortilla saada puhelimen toimimaan ilman Soneran alkuperäistä korttia?
kun en mitään ratkaisuja ole löytänyt puhelimen toimivuuteen =(
Jos kyseinen prosessi on mahdollista niin voisitko millään lainata korttiasi minulle:D
PS: Asun turussa
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jos laitteesi on mallia 3GS, niin sitä ei saa toimimaan ennen, kuin 4.0 -firmis, ja siihen mahdollinen unlock ilmestyy. 3G -malliin saa ilmeisesti palutettua 3.1.2 -firmiksen. Ohjeita siihen löytyy täältä tai iClarifiedin sivuilta.YLASAARI kirjoitti:Moro!arttula kirjoitti:Minulla on toimiva at&t:n kortti. Jos oleskelet jossain järkevällä etäisyydellä Turusta tai Helsingistä, lainaus varmaan järjestyy. Laita viestiä yv:llä...
Voiko tuolla kortilla saada puhelimen toimimaan ilman Soneran alkuperäistä korttia?
kun en mitään ratkaisuja ole löytänyt puhelimen toimivuuteen =(
Jos kyseinen prosessi on mahdollista niin voisitko millään lainata korttiasi minulle:D
PS: Asun turussa
Olen viikonlopun ja alkuviikon Turussa, joten laita yv:tä, jos AT&T:n kortille on käyttöä.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka