Minä teen aina kaiken oikein. Olen erehtymätön.Anghorn kirjoitti:Meniköhän nyt ihan oikein?hatey kirjoitti:^ Asuntoni on galaktinen imperiumi.
Näytä valokuvasi – Catch the moment
-
Re: Näytä valokuvasi - Catch the moment (Muista 100kt raja)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Uusi Paavo Väyrynen on löytynyt!hatey kirjoitti:Minä teen aina kaiken oikein. Olen erehtymätön.
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mulle tuli mieleen Jeremy Clarkson.KunkkuJ kirjoitti:Uusi Paavo Väyrynen on löytynyt!hatey kirjoitti:Minä teen aina kaiken oikein. Olen erehtymätön.
http://www.youtube.com/watch?v=OpOhEN_5 ... re=related
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
En ole puolesta, enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.KunkkuJ kirjoitti:Uusi Paavo Väyrynen on löytynyt!hatey kirjoitti:Minä teen aina kaiken oikein. Olen erehtymätön.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sinine vagun

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Sää kaipasit ritiikkiä kuviin, katsotaanpa tätä. Kuvan tasapaino on ikävästi vinksallaan, se kohta missä tämän kuvan luonteen mukaan pitäisi olla jotain on täynnä ehkä maailman loppuunkuluneinta tusinatavaraa, eli auringonlaskua. Oukei, mainoskuvana tämä sopivan tekstin kera kyllä pelaisi, laitetaanpa vaikka slogani tai joku markkinointifiilisteksti tohon tyhjään kohtaan. Mutta jos kuvasommittelua katsoo, niin rajaapas tuo vaikka neliöksi vasemmalta, niin kuva saa ihan uutta voimaa, sähkölankojen linja... taivaan suhde junaan... vinossä käkkivä opastetolppa (tms.)... alkaa olla tasapainoisempi ja kuvapinta alkaa muodostaa suuntaa. Olisi tietty makeeta jos tuossa kuvan tyhjiössä olisi jotain, vaikka iso liitävä lintu, kotka tms. Se loisi kuvan sisälle tarinaa ja rinnastuksia... kotka liitää ylväänä ja kauniina auringonlaskussa, vr toimittaa... Tämmöstä yhdestä suusta. Tällaiseen kuvaa sisältöä voisi tuoda se että tuo opastintolppa olisi oikein reippaasti vinossa, se kun toisi kertoisi vaikka lehtikuvana hyvää kuvatarinaa jos juttu käsittelisi junien luotettavuutta (vino opastin), se vaatii tietty kuvankäsittelyä tai erinomaisia suhteita ratahallintoonAnghorn kirjoitti:Jatketaan samalla linjalla

-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

Taitaapi löytyä Prahasta tämän näköisiä vehkeitä. Vai oliko se sittenkin Brno?
-

Jostain syystä jokaisella lomareissulla tulee kuvailtua näitä vehkeitä. Tähän mennessä kuvia on tarttunut mukaan ainakin Slovakiasta, Puolasta, Saksasta, Hollannista, Unkarista jne. Kameran kuvanlaatu on vain niin syvältä, että tekee pahaa jopa minun kaltaiselle puusilmälle. Jos sitä hankkisi paremman tässä kohtapikaa?
-
Ennen uuden kameran hankkimista laita kysy ehdottomasti täällä, millainen olisi hyvä kamera just sinulle. Saat täsmällisiä ja luotettavia ohjeita ilman turhia jaaritteluja. 8)Peitsamo kirjoitti:........ Jos sitä hankkisi paremman tässä kohtapikaa?
-
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
En olisi ihan heti uskonut mutta kerrankin tuo savolaiskääkkä puhuu asiaa. Joudun jopa tunnustamaan että olen saanut jopa toimivia neuvoja Kunkulta sekä Miihkalilta. Taitaa siinä sopassa olla myös Aperturen lusikka. Kunkku taisi jopa löytää mulle tuon nykyisen 1 kamerani ja siitä avusta olen erittäin kiitollinen, muuten olisin sortunut johkin muovirunkoiseen rimpulaan ja tällähetkellä viiksettäisi ihan yhdellätoista. Varsinkin kun olen nykyisin "päässyt" testaamaan noita ns harrastaja runkoja. Eihän ne sovi aikuisen miehen pieneen kätöseen, korkeintaan kolmella sormella voi pitää kameraa kuvattaessa kätösessään niin miten sillä ottaa vakaan asennon.KunkkuJ kirjoitti:Ennen uuden kameran hankkimista laita kysy ehdottomasti täällä, millainen olisi hyvä kamera just sinulle. Saat täsmällisiä ja luotettavia ohjeita ilman turhia jaaritteluja. 8)Peitsamo kirjoitti:........ Jos sitä hankkisi paremman tässä kohtapikaa?
Mutta jotta ei menisi melkein tuon kääkän kehumiseksi niin otan taas vanhan taistelunaamioni esille sitä varten, jokuhan pian voisi luulla että saatettaisiin olla muka ystävällisiä toisiamme kohtaan.

-
Ai me vai?Carde kirjoitti:..... jokuhan pian voisi luulla että saatettaisiin olla muka ystävällisiä toisiamme kohtaan.

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On tainnut pojan nulkki saada auringonpistoksen...
-
Kyllä minä varauksella suhtautuisin näihin Kameran kunkkujuttuihin! Minä olen nimittäin sellaiseen tehtävään joutunut kerran (vaan, onneksi), että on pitänyt otaa valokuva tuosta itse Suurjäärästä, kun oli saanut naapuriltaan pappa-tunturin lainaksi ja jollain täysin käsittämättämällä tavalla saanut sen tarakalle hienon naisen! Siinä sitten sellaista muka "state of the art" risaista ja valovuotoista palkkilaatikkokameraa koitin miltei yliluonnollisella lahjakkuudellani käyttämään, ja tämä savolaiukko innosta hihkuen totesi kuvan hienoksi, kun siinä jotain suttua hiukan mikä näytti eturenkaalta!Carde kirjoitti:Kunkku taisi jopa löytää mulle tuon nykyisen 1 kamerani ja siitä avusta olen erittäin kiitollinen, muuten olisin sortunut johkin muovirunkoiseen rimpulaan

-
Just. Olipa hyvä kun toit tämän esille. Nimittäin vaikea löytää parempaa esimerkkiä siitä, miten paraskaan kamera ei tee kuvaa itse, vaan se vaatii kuvaajan, joka ymmärtää, miten se kuva pitää ottaa. Perskules, mies pitää käsissään kameraa, jonka hintainen moottoripyörä taitaa jäädä sille ainaiseksi haaveeksi ja onnistuu saamaan sillä suttua aikaiseksi!Jamac kirjoitti:Siinä sitten sellaista muka "state of the art" risaista ja valovuotoista palkkilaatikkokameraa koitin miltei yliluonnollisella lahjakkuudellani käyttämään, ja tämä savolaiukko innosta hihkuen totesi kuvan hienoksi, kun siinä jotain suttua hiukan mikä näytti eturenkaalta!
No, oli siinä tilanteessa onneksi jotain, minkä muistan ilman kuviakin. Samasta asiasta lauloi aikanaan Gösta Sundqvist. Mites se menikään, mitä siinä selkää vasten puristui? 8)
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Juu, Kunkku on selvästi vanha, kun muistikin pätkii. Se setä on Mika Sundqvist.KunkkuJ kirjoitti:-- asiasta lauloi aikanaan Gösta Sundqvist. Mites se menikään, mitä siinä selkää vasten puristui? 8)
-
Elä nyt sinäkin aloita! Muistin sentään sukunimen oikein!Mikael K. kirjoitti: Juu, Kunkku on selvästi vanha, kun muistikin pätkii. Se setä on Mika Sundqvist.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Se oli *köh* testiKunkkuJ kirjoitti:Elä nyt sinäkin aloita! Muistin sentään sukunimen oikein!Mikael K. kirjoitti: Juu, Kunkku on selvästi vanha, kun muistikin pätkii. Se setä on Mika Sundqvist.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Ei huono. Me like!Anghorn kirjoitti:Jatketaan samalla linjalla
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
iPhone X 256GB Space Gray
✦✧
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »

7D:n ja 50L:n ja 135L:n sääsuojaus testattu kaatosateessa ja ei voi kuin kiittää... Lisää kuvia luvassa viimeistään kunhan pääsen kotiin Lightroomin ja nopeampien yhteyksien pariin. Ja täytyy vielä hehkuttaa tuota 135mm ällää, just love it
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »

-
Viesti Kirjoittaja kai3g »
🏍️ Honda Rebel 500 Touring
@ Mac Mini M2 pro + 34" SJ55W Ultra WQHD usb-c
🚑 SNAFU
-
Juuh, näin mää vaan tässä näin vi..viisastelen aikani kuluksi...ompputetteri kirjoitti:
Kommentti: miksi oikeassa reunassa on tuhnuinen palkki, oikean reunan kuvassa oleva mies näyttää kiinnostuneemmalta valokuvaajasta kuin valokuvan katselija hänestä. Vasemmalla lienee rajautunut pois kuvaan kuuluvia sateenvarjohenkilöitä, näyttävät meinaan olevan kaikki vasemman suuntaan kiinnostuneita, kun taas pariskunta kapinoi kuvassa tutkimalla matkailuopaskirjaa? Miksi siis rajattu näin.. Hetki väärä, tuo kyyläävä mies joka poskellaan nojaa päähenkilöiden sateenvarjoon?!!
Kommentti: harmaita mössöjä väripintoja, miksi.. Periaatteessa jotain tirkistelyfiilistä tässä voisi ajatella, mutta kun noissa tuhnuisissa sateenvarjoissa ei ole voimaa yhtään. pelkkää länttiä.
Kommentti: Tästä löytyy, heppa keskustelee sedän kanssa! Kivettyneet muistot lapsuudesta, no ehkä kumminkin vaan joku patsaanpuolikas. Heppa vaan kyseiseen tarkoitukseen musta huonosti valittu epätarkaksi. Eikä oikein tasapainossa eikä jännitteessäkään. Kaipaa potkua ilmaisuun mutta tykkään.
Kommentti: Mitä mies katsoo, ja miksi kamera ei katso sinne? Miksi kamerta katsoo miestä joka on yllättynyt jostain kolmannesta asiasta? Outo kuva, tämä kuva jää yksinäisenä kuvana tosi vajaaksi ja kaipaa kaveria. Mutta sinäsnsä ilmeellinen kuva. Mysteerinaru mikä on kiinni miehen genitaaleissa??? Hirttäjäiset?![]()
Kommentti: No, musta taustan ikkunat pitäisi olla rajummin vinossa jotta se ei näyttäisi virheeltä. Hmm... Tässä tuo osa kuvasta missä on "ilmaa" on kaikista raskain ja se mikä on umpikiveä (patsas) on kaikkein kevein. Akseloituna patsaan päähän, kun sommittelun pää keskikohdassa. Ei oikein ole tukevuutta, kuva tahtoisi siirtyä enempi vasemmalle..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KinZZa »

iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka