Isän maan puollustajat!darthmother kirjoitti:amanita kirjoitti:isänmaan puolustajat!ISÄMAAN PUOLLUSTAJAT!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Isän maan puollustajat!darthmother kirjoitti:amanita kirjoitti:isänmaan puolustajat!ISÄMAAN PUOLLUSTAJAT!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Anteeksi tarjoaa sormeia kartta keppin piiskattavaksiRooivalk kirjoitti:Isän maan puollustajat!darthmother kirjoitti:amanita kirjoitti:isänmaan puolustajat!ISÄMAAN PUOLLUSTAJAT!
Viesti Kirjoittaja amanita »
darthmother kirjoitti:Anteeksi tarjoaa sormeia kartta keppin piiskattavaksiRooivalk kirjoitti:Isän maan puollustajat!darthmother kirjoitti:ISÄMAAN PUOLLUSTAJAT!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä vääpelinä, aamuviidestä yön tunneille paikasta toiseen laukanneena, sain usein sen huonoimman paikan teltasta. Olen nukkunut mm. maastoauton bensatankin kokoisen ja muotoisen kiven päällä pari yötä.Yllättävän hyvin siinäkin nukkuu.Erño kirjoitti:Mää nukuin aina halkojen päällä suuaukon edustalla, joskus pää ulkonaMacco kirjoitti:Aaa, näkkärit, suurinta luksusta jonka yhtäkkiä armeija-ajoilta keksin.Leader dog kirjoitti:Kiitos kun tarjoat tämän telttailu alustan.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Meillä näpyteltiin kösseliä kun P-kausi loppui, on meistä moneksi!Erño kirjoitti:Meillä syötiin kösseleistä heti kun P-Kausi loppui.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei ollut viritetty?hatey kirjoitti:Minä olen sentäs maailman ainoa rj, joka on tyrmännyt itsensä lyömällä itseään telamiinalla takaraivoon.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä oon aina tienny että jotain siinä on vikaa...ja niin onkinhatey kirjoitti:Minä olen sentäs maailman ainoa rj, joka on tyrmännyt itsensä lyömällä itseään telamiinalla takaraivoon.
Minä olen sikeästi nukkunut proton lavalla matkalle Kajaanista Rovalle, kun potkittiin kesken matkan hereille. Sanottiin, että oletko sinä alikersantti PIIP, tuolla pihalla on kolmetuhatta miestä, ja sinun täytyy järjestää heille ruokailu. Ei kai siinä, äijät ruokittiin ja jatkettiin matkaa 8)mikastus kirjoitti:Ite nukuin zilin kuomuttomalla lavalla 25 asteen pakkasessa kun paineltiin n. 60 kmph leiriltä kassulle. Oisko ollu Niinisalosta Santikseen, en mää muista enää. Uni maittoikin oikein hyvin kolmen valvotun vuorokauden jälkeen. Nallepuku oli kyllä ihan hyvä talvikampe.
Rynkky mulla oli, se riitti...mikastus kirjoitti:^Sullakin oli sitten näköjään pivossasi kaksi kalaa ja viisi leipää?
(vai miten päin se nyt oli)
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viestimiehenä (vihreälaattaisena toki) voin sanoa, että ei puuttunut sähkökään teltasta, kun aggregaatti jyskytti aina jatkojohdon päässä. Siihen aggregaatin käyntiääneen kummasti tottui ja taatusti heräsi, jos keskellä yötä (tai päivää, milloin nyt sattuikin nukkumaan) pääsi bensa loppumaan.Leader dog kirjoitti:Vain sähkö ja vesi puuttui..
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
... mutta käyntiääni häiritsi yllättävän paljon, kun tiesi vehkeen tuottavan sähköenergian menevän teltan oviaukon edestä johtajatelttaan.Crash test dummy kirjoitti:Viestimiehenä (vihreälaattaisena toki) voin sanoa, että ei puuttunut sähkökään teltasta, kun aggregaatti jyskytti aina jatkojohdon päässä. Siihen aggregaatin käyntiääneen kummasti tottui ja taatusti heräsi, jos keskellä yötä (tai päivää, milloin nyt sattuikin nukkumaan) pääsi bensa loppumaan.Leader dog kirjoitti:Vain sähkö ja vesi puuttui..
Viesti Kirjoittaja Maza »
Me tehtiin yhdellä leirillä iltapalaksi keitettyä kyytä, kun oli niin kova nälkä. Ei se ollut kauhean hyvää, timjamia olisi pitänyt olla.Macco kirjoitti:Minulla oli kerran peukalon kokoinen karvainen toukka kiisselissäSiirsin sen syrjään ja jatkoin syömistä. Olisihan sen syömällä tietty saanut proteiineja mukavasti.
Viesti Kirjoittaja ih »
Viesti Kirjoittaja Never-mind »
Ei kyllä me ainakin napattiin sähköt omaankin telttaanBashi88 kirjoitti:... mutta käyntiääni häiritsi yllättävän paljon, kun tiesi vehkeen tuottavan sähköenergian menevän teltan oviaukon edestä johtajatelttaan.Crash test dummy kirjoitti:Viestimiehenä (vihreälaattaisena toki) voin sanoa, että ei puuttunut sähkökään teltasta, kun aggregaatti jyskytti aina jatkojohdon päässä. Siihen aggregaatin käyntiääneen kummasti tottui ja taatusti heräsi, jos keskellä yötä (tai päivää, milloin nyt sattuikin nukkumaan) pääsi bensa loppumaan.Leader dog kirjoitti:Vain sähkö ja vesi puuttui..
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Erño »
SP:t on vähän hitaita, jos tullaan jotain kysymään. Tositilanteessa kuitenkin toimivat äärimmäisen nopeasti ja vaistomaisestiLeader dog kirjoitti:Meillä oli Padasjoella joku ajanut proton ojaan ja lähes kyljelleen , ihmettelimme moista öisessä rankkasateessa , jä tämä sama toistui pari vuotta sitten kun Vesivehmaan lentokentän tienoolla oli varusmies ajanut Masin ojaan ja SP pysäytti liikenteen ja satuin olemaan HD:llä jonon keulassa . Heh, kysäsin SP:ltä että tarviitteko apua , voisin kyllä nykästä ton sisun ylös jos tarttee.....vähän katto heppu hitaasti .