Ihme juttu on se et iMacilleni sain Voddlerin asennettua ilman ongelmia ja kaikki pelaa mutta kun yritin asentaa MacMiniin niin herjaa että asennus epäonnistui vaik tein kaikki samalla tavalla. Osaako joku viisas sanoa, mistä tää vois johtua?
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
Mulla toi toimii kyllä. Videot lähtee pyörimään jne. mutta semmoisia pieniä pätkäsyjä esiintyy vähän väliä. Ei auta se high/normal -quality -valinta ollenkaan, vaan samanlaista tekee molemmissa, ja prosukäyttö Voddlerilla on molemmilla siinä 95-105 katsoessa. Ja 24/2, eli nopeuden pitäis kans riittää. Late07 MB siis koneena.
Panda. kirjoitti:Mulla toi toimii kyllä. Videot lähtee pyörimään jne. mutta semmoisia pieniä pätkäsyjä esiintyy vähän väliä. Ei auta se high/normal -quality -valinta ollenkaan, vaan samanlaista tekee molemmissa, ja prosukäyttö Voddlerilla on molemmilla siinä 95-105 katsoessa. Ja 24/2, eli nopeuden pitäis kans riittää. Late07 MB siis koneena.
pientä ptkintää on, joo. Olisko beta-juttuja? Mut seuraillaan, mielenkiinnostavaahan tämä on!
Löysin Voddlerin vasta tänään ja vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta. Nyt vaan tarvis saada invite, että pääsee testailemaan. Eli jos jollain on ylimääräisiä inviteja, niin olisin erittäin kiitollinen yhdestä...
Hyvin toimii, ainakin ajoittain. Suurempi ongelma on vanha Mbp joka kiehuu siellä sammumispisteen tuntumassa aina kun katson leffaa. Tuulettimet on säädetty 5000 rpmään molemmin puolin, mut eihän sitä suhinaa kauaa viittis kuunnella...
osaisiko joku viisaampi neuvoa, miten voisin estää vnet:in käynnistymisen samalla kun tietokone käynnistyy? Alunperin mukana käynnistyi lisäksi Voddlertray-niminen ohjelma, jolla voi säädellä vnet-prosessia. Tämän sain poistettua poistamalla sen listasta järjestelmäasetuksissa (Järjestelmäasetukset -> Käyttäjät ->Kirjautumiskohteet). Vnet käynistyy tästä huolimatta. Kokeilin myös poistaa vnet.plist-tiedoston hakemistosta /Library/LaunchAgents/, mutta sitten en saanut enää Voddleria toimimaan.
^ Ei sitä vissiin kovin helposti saakkaan pois, tätä on jossain vaiheessa ihmetelty voddlerin forumillakin. Jos joku on keinon keksinyt, niin kertokoon.
^^ Päivästä viiteen apaut on tällä hetkellä mennyt että on paluumailin hakemukseensa saanut, joten ei muuta kun laittamaan itsensä jonoon sieltä Voddlerin sivuilta.
Uusin Voddler client aiheuttaa ainakin mulla kuvassa toisinaan nykimistä, jota ei vanhalla systeemillä ollut. Onko joku muu huomannut vastaavaa?
Anniel kirjoitti:Pitikö tuosta tilin uudelleen aktivoinnista tms. tulla joku sähköposti? Mulle ei ole tullut mitään infoa eikä Voddler suostu toimimaan.
Tuli ainakin minulle posti kun tili oli uudestaan aktivoitu. Jos vaikka ehtisi testaamaankin jossain vaiheessa
Mikähän Voddlerissani mättää kun tulee vain ""unable to locate video too many failed attempts" koko ajan. Yhtään leffaa ei pääse katsomaan. Katsoin support forumilla, mutta mitään järkevää ehdotusta ei ollut. Adobe Airkin on päivitetty 1.5 versioon ja yhteydet näyttävät olevan kunnossa. Apuva!
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
musamäkki kirjoitti:Joo onhan tuossa (Error code: 3313 - 127). Mielenkiintoista on, että iMacilla ja MacBookilla Voddler toimii mutta tässä minissä tulee tuo..