Naiset, ja yhteiset ongelmat
-
Naiset, ja yhteiset ongelmat
Viesti Kirjoittaja _-MaZaHaKa-_ »
Powermac G5 Dual 2.0 Ghz,6GT DDR2 SDRAM, Ati 9400M 256Mb,
Nokia 5800XS
52" Samsung FullHD Telkkari, toimii koneen näyttönä + Optoma FULLHD videotykki
-
-
Re: Naiset, ja yhteiset ongelmat
Varmasti. onneks naiseni nukkuuu, vapaus taas villissä koko yön!Jouna- kirjoitti:Tää selittää palajo.
Nokia 5800XS
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
vaikka istuskellaan samassa huoneessa
maanalaisen paikan hyviä liharuokia sun muita herkkuja tuo tekee ja kantaa olusen avattuna käteeni jos pyydän.
Myöskin harjaton pesu hoituu lähes automaattisesti ja pyytämättä.
Tuo Farmville addiktio vähän tympii kun joudun joskus kohteliaisuudesta katselemaan mitä planttuja sinne on taas istutettu
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ihme nössöjä nykyään miehet, antavat naisen alistaa. Eikö tipu seksiä, jos et tee niin kuin nainen käskee? Hohhoi. Ilmankin voi elää. Samoin kuin voi elää ilman viinaa.
Tämä kantani saattaa olla yksi syy syy siihen miksi olen sinkku. Ei haittaa kyllä yhtään
E: kraakku on löytänyt oikean naisen, ei mitään prinsessaa. Onnittelut kraakulle

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Usko tai älä, mua ei voisi vähempääkän seksi kiinnostaa.. mä olen yleensä just se joka kieltäytyy/keksii aina selityksiä, ettei tarvitsis harrastaa seksiäErño kirjoitti:Whipped!![]()
Ihme nössöjä nykyään miehet, antavat naisen alistaa. Eikö tipu seksiä, jos et tee niin kuin nainen käskee? Hohhoi. Ilmankin voi elää. Samoin kuin voi elää ilman viinaa.
Tämä kantani saattaa olla yksi syy syy siihen miksi olen sinkku. Ei haittaa kyllä yhtään
E: kraakku on löytänyt oikean naisen, ei mitään prinsessaa. Onnittelut kraakulle

Nokia 5800XS
-
Mutta joo, en itsekään ole mikään seksihullu.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Väärä - ei väärä
Sitä ei pysty sanomaan, mulla menee usein hermot, mä olen sellainen Scene/Alternative Rock ihminen, ja sit taas nainen on ihan päinvastoin, me kyll kuunnellaan yhdessä Happoradiota ja tollaista suomi rock musaa. Jos sille pistää tyylillä Bring Me The Horizon/ ihan mitä vaan Screamo/Metalcore musaa, nii saa sitten ihan piiska sängyssä/ olla koko loppuillan kiinni käsiraudoilla putkessa, näin pienellä fantasialla
En mä voi sille mtn et rakastan häntä, en pysty olemaan ilman sitä, monesti olen pohtinut eroa/ erottu, muttei se kestänytkän ku 1 ilta/2pv kerrallaan, aina palataan... en voi ilman sitä STNA!

Nokia 5800XS
-
Viesti Kirjoittaja Pikra »
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Happoradiota? Voi päivänkakkara..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:...Happoradiota...
Mulle ei tuu kalja avattuna lapaseen, mutta Happoradiota ei sentään kotona kuulu. Se ois _oikeesti_ eron paikka se.
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Tuliko pojasta mies?Erño kirjoitti:Whipped!![]()
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Harvoinhan täällä tätä tämmöistä on jollei trollista ole kyseJouna- kirjoitti:Tää selittää palajo.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ja älkää hyvät ihmiset valittako näin pienistä asioista. Pitää oppia arvostamaan sitä mitä on, eikä tarttua säälittäviin pikku seikkoihin. Sanotaan nyt suomeksi että pistää vtuttamaan tällaiset ihmiset aina välillä. Olisihan se kuitenkin loppujen lopuksi hienoa tietää, että joku on odottamassa kotona päivän päätteeksi tai on jokin paikka jonne mennä. Mutta aina ei voi voittaa, en ainakaan minä

-
Viesti Kirjoittaja makkone- »
...Ja jos ei kestä niin sitten laitetaan emäntä vaihtoon ja katotaan löytyykö parempi kompromissiPeitsamo kirjoitti:Parisuhde nyt taitaa olla loppujen lopuksi kasa kompromisseja ja tietyt asiat on vain kestettävä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja hikine »
Kyllä te tiesätte sen perus kaavan että ensin kaikki ihanaa ja blablabla ja sitten piukku hiljaa ajetaan päin seinää? No niin meni meidänkin juttu. Vedin hätäjarrusta ja halusin vastauksia että miten menetellään? Puhuttiin ja sovittiin että koitetaan korjata tätä. En millään haluaisi päästää irti tai luovuttaa koska minulla olisi vielä annettavaa tähän parisuhteeseen ja raka ei vaan välitän liikaa tästä naisesta. Kun puhuttiin ja sovittiin että omista jutuista olisi karsittava että saadaan aikaa jollekkin yhteiselle, jos ei muulle niin vaikka kävelylle,kaupassa käynnille, kaupungille, kahville, lounaalle? IHAN SAMA! Pari kuukautta jättänyt kaikkea muuta vähän vähemmälle että saatais tämä toimimaan, mutta tuntuu että yhteinen aika on karsittu minulta ja toisen päivärutiinit pysyneet samana, kyllä hänkin sanoi että tahtoo yrittää, en tiedä. ainakaan nyt. Eilen illalla olin kaveri porukalla viemässä sedulle viimeiset setelini onnelassa, ja tiesin että nainenkin on jossain juhlioiden seassa, ajattelin yllättää.En onnistunut,yllätyin itse. Olen aina luottanut ihmisiin ja varsinkin häneen. En ole ollut mustasukkainen tai roikkunut joka kerta perässä kun hän on lähtenyt yöhön. En edes viimeaikkoina kun bilettänyt enemmän kuin koskaan, opiskelioilla näkyy olevan jano. Ymmärsin täysin, kuulema vaihto oppilaat lähdössä takaisin Ranskaan ja niiden läksiäisiä juhlittu, viimeksi eilen. Etsiskelin katseella ympäri paikallista onnelaa josko häntä näkyisi, vilahdus tanssilattialla. Sitten hyvä näköyhteys ja pettymys. Oli mentävä katsomaan ihan paikanpäälle ja varmistamaan etten erehdy henkilöstä, en erehtynyt. Hyvin lähekkäin jonkun ranskalaisen herrasmiehen kanssa, joista olin jo kuullut että suomalaiseten miesten tulisi ottaa oppia kun ovat käytöstavoiltaan niin omaaluokkaansa. Otettiin taksi ja ajettiin kotiin juttelemaan asioista, saatiin jotain solmuja ehkä auki, ehkä ei. Kuulemma ei ole mitään enempää tapahtunut, en tiedä. Hauskinta tässä on varmaan se että en edes suuttunut siitä herrasmiehestä, enemmänkin petyin. Eniten petyin siihen että olen tosissani yrittänyt saada tätä arkea toimimaan, antanut paljon omaa ja nyt tuntuu että koitin turhaan?
Tuntupas hyvälle kirjottaa. Pahoittelen kielioppivirheitä, teksti oli tajunnanvirtaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
No mull menee onneks osiiltaan mun naisen puheet toisesta korvasta ulos, nyt sitä ei oo paikalla, nii menen tyytyväisenä ostamaan saarioisten "savuporo-juustokeitto":a , energiajuomaa + tupakkaaaJamac kirjoitti:Meille miehille on usein haasteellista kuunnella naista, koska me kuuntelemme siksi että välittyy informaatiota, naiset taas kuuntelevat välittääkseen emootiota. Kun mies kuuntelee, hän on tarkkaavainen jotta osasi korjata sen minkä kokee kertojan kertojan mielestä olevan rikki. Nainen taas kokee pahaa mieltä koska kokee miehen korjaustaipumuksen loukkaavan tunteitaan joita juuri esittää. Lisäksi kun nämä kaikki miksaantuu miten milloinkin, niin ota siitä sitten selvää.

Nokia 5800XS
-
Ja tosimies ei manuaalia lue, vaan heittää roskan menemäänJamac kirjoitti:Meille miehille on usein haasteellista kuunnella naista, koska me kuuntelemme siksi että välittyy informaatiota, naiset taas kuuntelevat välittääkseen emootiota. Kun mies kuuntelee, hän on tarkkaavainen jotta osasi korjata sen minkä kokee kertojan kertojan mielestä olevan rikki. Nainen taas kokee pahaa mieltä koska kokee miehen korjaustaipumuksen loukkaavan tunteitaan joita juuri esittää. Lisäksi kun nämä kaikki miksaantuu miten milloinkin, niin ota siitä sitten selvää.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Nokia 5800XS
-
Fiksu nainen sittenkin._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:EDIT: en saa tupakoida, ku naiseni on kotona,.....
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja makkone- »
turha kai täällä itkeä, jos maito on jo maassa. Kuivaa jälkes ja hae kaupasta uutta._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:EDIT: en saa tupakoida, ku naiseni on kotona,.....
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Jjep.Erño kirjoitti:Fiksu nainen sittenkin._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:EDIT: en saa tupakoida, ku naiseni on kotona,.....
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
En haluamakkone- kirjoitti:turha kai täällä itkeä, jos maito on jo maassa. Kuivaa jälkes ja hae kaupasta uutta._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:EDIT: en saa tupakoida, ku naiseni on kotona,.....
Nokia 5800XS
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka