I hear You man...makkone- kirjoitti:Tuntuupas omituiselta olla kotona pitkästä aikaa Intian temmellyksen jälkeen...on niin, hiljaista. Ei oikeen tiedä miten päin tässä pitäis olla
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Aperture »
I hear You man...makkone- kirjoitti:Tuntuupas omituiselta olla kotona pitkästä aikaa Intian temmellyksen jälkeen...on niin, hiljaista. Ei oikeen tiedä miten päin tässä pitäis olla
Viesti Kirjoittaja ERA »
Joko?Aperture kirjoitti:I hear You man...makkone- kirjoitti:Tuntuupas omituiselta olla kotona pitkästä aikaa Intian temmellyksen jälkeen...on niin, hiljaista. Ei oikeen tiedä miten päin tässä pitäis olla
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä on härskiä tuo vastuun kiertäminen! Ala mennä siitä paikkaamaan sitä reikää, äläkä selittele!NeliX4 kirjoitti: 1. Annetussa osoitteessa ei sijaitse mitään siiloa, eikä mitään muutakaan varastorakennusta.
2. En omista mitään siiloa.
3. Naapurissa on kyllä vanha kuivuri, joka on kaupungin omaisuutta.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Finder on itsenäinen toimija, mikä unixin voimin pohtii ja ennakoi, kannattaako sitä tai tätä asiaa varten avata. Olen kokenut samanPikkuroope kirjoitti:Ohjelmaa Finder ei voida avata, kiintoisaa..![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ai kuka siivoo?Jamac kirjoitti:Ei kannata istahtaa, suihkuttele siitä seistessä vaan. Jälki on miehekkäämpää.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Siivoo?Salamijakk kirjoitti:Ai kuka siivoo?Jamac kirjoitti:Ei kannata istahtaa, suihkuttele siitä seistessä vaan. Jälki on miehekkäämpää.
dearthmother ei vielä taida tietää sitä asiaa, mitä nainen tuo taloon. Aina kun nainen asuu talossa, niin se wc-rengas pitää olla alhaalla aina, tämä vain naisen minua kouluttaneena.darthmother kirjoitti:Siivoo?Salamijakk kirjoitti:Ai kuka siivoo?Jamac kirjoitti:Ei kannata istahtaa, suihkuttele siitä seistessä vaan. Jälki on miehekkäämpää.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Välillä (päivittäin) olen ihmetellyt tätäkin asiaa: Eikö tasavertaisuuden nimissä mies voi vaatia renkaan jatkuvaa ylhäälläoloa? Jos menee kiistaksi, mies on selkeä voittaja - nainen tuskin istuu renkaalle jos mies on siihen lorotellut, eikä varmasti mielellään istu paljaalle pöntönreunuksellekaan. HAHA!darthmother kirjoitti:Kyllä se rengas pitää nostaa ylös enne virtsautusta, jo äitee opetti tuon, kun olin pikku kössi. jos naisinen vaatii että hänelle pitää olla rengas valmiiksi laskettuna
tasavertaisuus ei toimi ja suhde on turmion tiellä. Seuraavaksi hän vaatii pyyhkimään huiskunsa tarpeen jälkeen ja tästä ei hyvää seuraa.
Ettei ihmispolon luonnollisista tarpeista saa puheloilla? Anteeksi, unohdin ettö olemmehan Apple related foorumilla, minne ei tavallisen ihmisen elämä kuulu (esim. pieraus,amanita kirjoitti:Minä avaan tänne yleisen vessan, mikäli herrat eivät nyt lopeta tota lorottelua. Että tämmönenkin pitää kestää.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
toi, pilkku on ilman väliä. Sitä suomi24:ssa näkee jo tarpeeksi.Leader dog kirjoitti:Ovat sitten kait niitä korkeasti koulutettuja ihmisiä hyö , kun pitää niin korkeatasoisesti toimia.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Astman ensimmäinen oire on usein pitkään jatkunut yskä, joka vaivaa varsinkin öisin. Tyypilliset astman oireet yskän lisäksi liittyvät hengittämisen vaikeutumiseen, joka ilmenee hengityksen vinkumisena ja vaikeutena hengittää sisään ja ulos.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Huonepölykin saattaa olla syynä jos oot sille altis. Tai sitten astma.Erño kirjoitti:[...]onkohan mun huoneessa joku homevaurio tms?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »