http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8jjpeltola kirjoitti:Mistä saa kokopuisia rulo-ovia?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
MacBook valkoinen 2.13GHz 4GB
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Kun on pienen pätkän kirjoittanut, niin homma pelaa ok. Käytän koneen omaa mailiohjelmaa. Muistaakseni sama ongelma olisi mun iMacissa.
Oikeudet on korjattu, enkä muuta säädettävää keksi. Mutta jos tuo on ominaisuus, niin perin ärsyttävä sellainen se on.
Molemmissa Maceissa on riittävästi vauhtia, niin että luulis näiden nyt yhdestä sähköpostista kunnialla selviävän. Viivettä ei muuten ilmene esim. näille foorumeille kirjoitettaessa. 4 Gigaa muistia ja Snow Leopardit on molemmissa
Ja lisätestiä; texturilla kirjoitettaessa ei ole viivettä, mutta Pagesilla taas on ihan sama tilanne kuin Mailissa.
Perkkel!!!
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
... kun tuollaisen maskin saa 5€ honkkarista.
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Viesti Kirjoittaja Svai »
Jos tarkotat niitä ylijäämä m-61 maskeja niin kannattaa varauksella suhtautua niihin suojauksiin.. ei välttämättä ole enää ihan täydessä vedossa kun suodattimella saattaa olla helposti parikymmentä vuotta ikää..NeliX4 kirjoitti:Voiko intin suojamaskia ja panosta käyttää asbestin poistoon, eli suojaako se panos asbestilta?
... kun tuollaisen maskin saa 5€ honkkarista.
mutta aina kai sitä voi kokeilla, ei kai se asbesti nyt niin vaarallista ole
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niin minäkin olen toivonut yli 20 vuotta. Nuorena kossina kirjapainossa painopellit valotuksen jälkeen "paistettiin" uunissa, ja silloin käytettiin iloisesti pöliseviä asbestilapasia....Svai kirjoitti:.....ei kai se asbesti nyt niin vaarallista ole
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Toivoin että minun sarkasmi olisi välittynyt tuosta hymiöstä, tottahan toki asbesti on pirullista evästä. Iteki saanu väistellä tuolla raksalla ku joskus käyny työtä tekemässä.hatey kirjoitti:Niin minäkin olen toivonut yli 20 vuotta. Nuorena kossina kirjapainossa painopellit valotuksen jälkeen "paistettiin" uunissa, ja silloin käytettiin iloisesti pöliseviä asbestilapasia....Svai kirjoitti:.....ei kai se asbesti nyt niin vaarallista ole
-

-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Tuollainen: http://www.swat-team.fi/products.php?lang=fi&id=44 ... ei taida pitää niin asbestia, kuin häkääkään. Suodatin vuodelta -94.Svai kirjoitti:Toivoin että minun sarkasmi olisi välittynyt tuosta hymiöstä, tottahan toki asbesti on pirullista evästä. Iteki saanu väistellä tuolla raksalla ku joskus käyny työtä tekemässä.hatey kirjoitti:Niin minäkin olen toivonut yli 20 vuotta. Nuorena kossina kirjapainossa painopellit valotuksen jälkeen "paistettiin" uunissa, ja silloin käytettiin iloisesti pöliseviä asbestilapasia....Svai kirjoitti:.....ei kai se asbesti nyt niin vaarallista ole
Varmaan kaadan miranolia tuosta läpi ja katon onko tuotos juotavaa.? ... ja muuten sitten säästän juhannuksen jalkapallopeleihin / polttareihin.
-
Pakko tarttua vielä että miks sinä nuin kalliilla ostat, siis jos tuolta olet ostamassa??NeliX4 kirjoitti:Tuollainen: http://www.swat-team.fi/products.php?lang=fi&id=44 ... ei taida pitää niin asbestia, kuin häkääkään. Suodatin vuodelta -94.Svai kirjoitti:Toivoin että minun sarkasmi olisi välittynyt tuosta hymiöstä, tottahan toki asbesti on pirullista evästä. Iteki saanu väistellä tuolla raksalla ku joskus käyny työtä tekemässä.hatey kirjoitti:Niin minäkin olen toivonut yli 20 vuotta. Nuorena kossina kirjapainossa painopellit valotuksen jälkeen "paistettiin" uunissa, ja silloin käytettiin iloisesti pöliseviä asbestilapasia....Svai kirjoitti:.....ei kai se asbesti nyt niin vaarallista ole
Varmaan kaadan miranolia tuosta läpi ja katon onko tuotos juotavaa.? ... ja muuten sitten säästän juhannuksen jalkapallopeleihin / polttareihin.
Varustelekasta lähtee kolmella eurolla kipale ja vitosella lähteeki sitte vielä tuo huikean mahtava laukku kylkeen
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Toi laukku on tosiaan aivan huippu. Kulkee päivästä riippuen joko kamerakamat, eväät tai vaihtovaatteet mukana. Näyttää hyvältä olematta kuitenkaan huomiota herättävä. Itse maksoin vitosen laukusta ja kaupan päälle tuli tuollainen maski. 8)Svai kirjoitti: Varustelekasta lähtee kolmella eurolla kipale ja vitosella lähteeki sitte vielä tuo huikean mahtava laukku kylkeen
-
Mullaki yks on kameralaukkuna ja yks on sitte misc laukkuna.Anghorn kirjoitti:Toi laukku on tosiaan aivan huippu. Kulkee päivästä riippuen joko kamerakamat, eväät tai vaihtovaatteet mukana. Näyttää hyvältä olematta kuitenkaan huomiota herättävä. Itse maksoin vitosen laukusta ja kaupan päälle tuli tuollainen maski. 8)Svai kirjoitti: Varustelekasta lähtee kolmella eurolla kipale ja vitosella lähteeki sitte vielä tuo huikean mahtava laukku kylkeen
Tuo on monitoimilaukku kaikessa sen merkityksessä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä ostin jonkun kirjan alennusmyynnistä ja sain laukun kaupan päälle. Siinä lukee LIKE, ettei olisi liian militaristinen. Maskilla en tekisi yhtään mitään.Anghorn kirjoitti:Itse maksoin vitosen laukusta ja kaupan päälle tuli tuollainen maski. 8)
-
-
Itseasiassa ihan samaa tarkoitusta varten tuon ostin, eli nyt Nikoni, laturi, salamat ja pari objektiivia kulkee nyt tuossa laukussa. Naamari, puhdistusliinat, patruuna ja joku "neutralointijauhoa" tms. sisältävä pullo tuli mukaan.Anghorn kirjoitti:Toi laukku on tosiaan aivan huippu. Kulkee päivästä riippuen joko kamerakamat, eväät tai vaihtovaatteet mukana. Näyttää hyvältä olematta kuitenkaan huomiota herättävä. Itse maksoin vitosen laukusta ja kaupan päälle tuli tuollainen maski. 8)Svai kirjoitti:Varustelekasta lähtee kolmella eurolla kipale ja vitosella lähteeki sitte vielä tuo huikean mahtava laukku kylkeen
-
- Ylläpitäjä
Oletko laitellut laukkuun mitään pehmusteita? Mun piti yhdessä vaiheessa ruveta askartelemaan jotain tuolle, mutta vähän jäänyt. Toimii niin hyvin ilmankin.NeliX4 kirjoitti:Itseasiassa ihan samaa tarkoitusta varten tuon ostin, eli nyt Nikoni, laturi, salamat ja pari objektiivia kulkee nyt tuossa laukussa.
-
Mä tein ainaski ite sellasen boksin pahvista ja siihen liimasin retkipatjaa, jonka sitte istutin laukun sisään.. eli pysyy laukku muodossa.Anghorn kirjoitti:Oletko laitellut laukkuun mitään pehmusteita? Mun piti yhdessä vaiheessa ruveta askartelemaan jotain tuolle, mutta vähän jäänyt. Toimii niin hyvin ilmankin.NeliX4 kirjoitti:Itseasiassa ihan samaa tarkoitusta varten tuon ostin, eli nyt Nikoni, laturi, salamat ja pari objektiivia kulkee nyt tuossa laukussa.
Sitte tein semmosen kivan sopukan johon runko plus putki sujahtaa kivasti. Tilaa on vielä toisenki putken matkustaa siinä vieressä.
Ja laturit, johdot yms menee sitte siellä läpän alla.
Ei oo mikään kovin nätti mutta hyvin on tarkotukseen pelannu
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
- Ylläpitäjä
Tuonne ilmestyy noita F1-lähetyksiä silloin kun niitä on meneillään. Ja onhan tuolla valtavasti kaikkea muutakin tällä hetkellä pyörivää katsottavana. Laatu ei tosin ole mikään päätä huimaava ja välillä voi tulla muutaman sekunnin katkoja, mutta on tuo tyhjää parempi.Salamijakk kirjoitti:Onko enää mitään sportsiteä, mistä vois katsoa F1:n aika-ajot suorana lähetyksenä? Viime vuonna oli täälläkin löydetty sportsivuja, mistä F1:ä pystyi seuraamaan suorana. Samalla vois testata tätä uutta nopeampaa laajakaistaa.
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kyllähän tuo on aivan katsottavaa kuvaa, kiitosAnghorn kirjoitti:Tuonne ilmestyy noita F1-lähetyksiä silloin kun niitä on meneillään. Ja onhan tuolla valtavasti kaikkea muutakin tällä hetkellä pyörivää katsottavana. Laatu ei tosin ole mikään päätä huimaava ja välillä voi tulla muutaman sekunnin katkoja, mutta on tuo tyhjää parempi.Salamijakk kirjoitti:Onko enää mitään sportsiteä, mistä vois katsoa F1:n aika-ajot suorana lähetyksenä? Viime vuonna oli täälläkin löydetty sportsivuja, mistä F1:ä pystyi seuraamaan suorana. Samalla vois testata tätä uutta nopeampaa laajakaistaa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka