iTunes + iPod eivät soita aina biisejä alusta *solved*
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes + iPod eivät soita aina biisejä alusta *solved*
Viesti Kirjoittaja djays »
siinä se ongelma siis jo olikin. jostain kumman syystä jotkut biisit alkavat toistolla jostain kohtaa biisin keskeltä eikä alusta. tässä ei ole mitään logiikkaa: randomisti albumista tai playlististä huolimatta eikä joka kerta. mistähän mahtaa johtua?
Viimeksi muokannut djays, 24.5.2010 klo 13.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
omistan rauta- ja muoviromua. osassa on omenan kuva, toisissa ei.
-
Re: iTunes + iTod eivät soita aina biisejä alusta
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Eihän kappaleen asetuksista ole muutettu alkukohtaa?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja sng »
Mulla on tää sama ollu joskus iphonessa vai oliks se ipodissa. Mut mun mielestä se johtu siitä et olin joskus kuunnellu kyseistä biisiä ja vaihtanu kappaletta ja sitte kun joskus esim viikon päästä palasin siihen kappaleeseen nii se alotti siitä mihin olin lopettanu sillon viikkoa aikasemmin..
-
Re: iTunes + iPod eivät soita aina biisejä alusta
terve,
mikä olisi se kyseinen asetus joka pistäisi itnesin ja ipodin aloittamaan biisin muualta kuin alusta?
eli onko olemassa jotain asetusta jolla saa itunesin pitkän aikavälin muistin nollatua siten ettei se muista että joku biisi on joskus jäänyt kesken?
tietty on hyvä että se muistaa mihin jäätiin ennen _edellistä sulkemiskertaa_ mutta sen enempää ei tod. tarvitse muistaa.
todella ärsyttävää kuunnella albumia missä osa biiseistä päättyy yhtäkkiä, toiset alkaa normaalisti ja kolmannet keskenkaiken.
joskus on mahd. auttanut että renaan biisejä edestakas ja aloittelen niitä alusta mut se on turhauttavaa ja turhaa puuhaa.
kiitos jeesistä!
btw. miksi mulle ei ilmoiteta s-postiin siitä että mun viestiketju on siirretty toiseen paikkaan?
mikä olisi se kyseinen asetus joka pistäisi itnesin ja ipodin aloittamaan biisin muualta kuin alusta?
eli onko olemassa jotain asetusta jolla saa itunesin pitkän aikavälin muistin nollatua siten ettei se muista että joku biisi on joskus jäänyt kesken?
tietty on hyvä että se muistaa mihin jäätiin ennen _edellistä sulkemiskertaa_ mutta sen enempää ei tod. tarvitse muistaa.
todella ärsyttävää kuunnella albumia missä osa biiseistä päättyy yhtäkkiä, toiset alkaa normaalisti ja kolmannet keskenkaiken.
joskus on mahd. auttanut että renaan biisejä edestakas ja aloittelen niitä alusta mut se on turhauttavaa ja turhaa puuhaa.
kiitos jeesistä!
btw. miksi mulle ei ilmoiteta s-postiin siitä että mun viestiketju on siirretty toiseen paikkaan?
-
kaikki biisit on pistetty alkamaan o:oo:oo ihan niinkuin haluankin.
jaa, onko se siis niin että jos olen valinnut "remember playback position" biisin optioneista niin tämä kys. toiminto vaikuttaa skippailuun?
luulin aluksi että se tarkoittaa sitä että kun kohta on aktivoitu niin itunes osaa sitten järjestää biisin oikeaan kohtaan albumissa. olen aktivoinut sen joka biisissä.
edit:
no tuohan sen ongelman ratkaisi!
eli biisin options > remember playback position > NO
tänks.
jaa, onko se siis niin että jos olen valinnut "remember playback position" biisin optioneista niin tämä kys. toiminto vaikuttaa skippailuun?
luulin aluksi että se tarkoittaa sitä että kun kohta on aktivoitu niin itunes osaa sitten järjestää biisin oikeaan kohtaan albumissa. olen aktivoinut sen joka biisissä.
edit:
no tuohan sen ongelman ratkaisi!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
eli biisin options > remember playback position > NO
tänks.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka