Mailia kirjoitti:
Omasta mielestäni OS 4 kyllä vain rumentaa iPhonea. Uudet iPod ohjaimet ja niiden tausta ovat rumempia, vakiotausta (se jossa on sadetippoja) ruma, kansioiden tausta ruma jne.
Kiva ku pääse itsekin kohta testailee taustakuvia. En kyllä nää oikee muuta sopivaa taustakuvaa, ku jonkun todella pienellä läpinäkyvyydellä varustetun mielellään yksivärisen (mustavalkoinen varmaan paras) että se sopii huomaamattomasti taustalle eikä sekoita itse ulkoasua
Toistaiseksi en ole nähnyt yhtäkään hienoa taustakuvaa OS 4.0:ssa käytössä, mutta makuasioitahan nämä
delic kirjoitti:Kiva ku pääse itsekin kohta testailee taustakuvia. En kyllä nää oikee muuta sopivaa taustakuvaa, ku jonkun todella pienellä läpinäkyvyydellä varustetun mielellään yksivärisen (mustavalkoinen varmaan paras) että se sopii huomaamattomasti taustalle eikä sekoita itse ulkoasua
Toistaiseksi en ole nähnyt yhtäkään hienoa taustakuvaa OS 4.0:ssa käytössä, mutta makuasioitahan nämä
jos mies olet niin muijista vaan kuvia niin kaikkihan tykkää
Tuolla WWDC:ssä lähes varmuudella julkaistaan, eli 7.6. Sitä, koska se on ladattavissa, tietää toistaiseksi vain Apple. Veikkaisin, että pari viikkoa julkaisun jälkeen.
Onko kukaan testannut bluetooth audiota autostereoissa? Minulla ainakin pätkii ja katkeilee jatkuvasti, tai sitten tulee jotain muuta häiriötä kuten nykivää ääntä melkein puolen minuutin välein. Mietin vain johtuneeko 4.0:sta vai onko tämä muuten vain erinomaisen häiriöherkkä. Nokia toimi samassa autossa loistavasti.
Toimiiko bluetooth kuulokkeet paremmin 4.0 versiossa? Pystyykö siis vaihtamaan kappaletta? Itselläni on 3.1.3 ja eikä pysty tekemään muuta kuin pysäyttää ja jatkaa kappaletta.
Rutku kirjoitti:pystyykö edelleen näitä käyttämään?
Ei pysty.
Ouch, bad bad! Eikö siis biisin/esittäjän nimeä näe ilman että hyppää soittimeen? Myöskin graafinen volumesäädin on joskus ihan kiva kun esim. olen lenkillä niin siitä on paras säätää volumee kun luuri on kotelossa -> fyysisiin nappeihin ei pääse käsiksi...
Mansku kirjoitti:no kyllähän ne release notet pitää aina lukea toimi tai ei...
olen betatestaaja. en pääse release noteseihin käsiksi. voisitko sitä liittää tähän ketjuun kohdan jossa neuvotaan mitä pitää tehdä saadakseen backupit ja synkkauksen toimimaan?
Mansku kirjoitti:no kyllähän ne release notet pitää aina lukea toimi tai ei...
olen betatestaaja. en pääse release noteseihin käsiksi. voisitko sitä liittää tähän ketjuun kohdan jossa neuvotaan mitä pitää tehdä saadakseen backupit ja synkkauksen toimimaan?
no sen jolta sait betaoikat pitäis välittää nämä, mutta tässä viimeisimmät notet:
When upgrading a device from Beta 1, you must perform an Erase Install, followed by a restore of your backup. If you had a passcode set, your passcode will be erased, and you must enter a new one after the restore.
If you back up your device on a computer running Mac OS X, you must install the Beta 3 SDK on that computer before you attempt to backup and restore the device, otherwise the device will refuse to proceed with the backup. If you also reinstall iTunes, you must install the Beta 3 SDK after installing iTunes.
beta 2 tai 3 notesseissa, joita nyt ei kai enää näe oli linkki windows/mac ajuriin, joka piti asentaa myös tietyissä tilanteissa
Ihan vaan muistutuksena että OS 4.0 on NDA:n alaista kamaa. Kivahan se on tietysti että tietoa jaetaan, mutta ajattelin jos ette ole huomanneet mihin sopimuksiin ootte pistäneet nimenne alle
Ja juujuu, netti on pullollaan OS 4.0:asta kertovaa matskua, mutta silti..