Edit: Voikohan tätä tehdä niin, että kirjoitetaan kaikki sivut loogisessa järjestyksessä 1,2,3,... peräkkäin ja lopuksi jotenkin vaan järjestellään ne painon edellyttämään järjestykseen?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja kuutamolla »
Viesti Kirjoittaja Madpuppy »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tallennus tapahtuu PDF-tiedostona. Eli kokemuksesi mukaan paino hoitelee sivujen jaon? En ole ehtinyt vielä asiaa sieltä tiedustelemaan. Olen olettanut, että kaiken pitäisi olla sinne viimeisen päälle valmiina.Madpuppy kirjoitti:Taitossa sivut järjestyksessä 1,2,3,4... jne. Painossa hoituu loput. Miten ajattelit tallentaa työn? PDF?
Jep, ei ole vielä SnowLeopardia. Täytyy tutustua ohjelmaan - ongelmana on hirveä kiire, eikä uuden opetteluun ole aikaanMacFinn kirjoitti:Jos sulla ei ole SnowLeopardia, tämä on tuohon aivan loistava:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/49228
Eli viet valmiin tiedoston ensin pdf:ksi ja CocoaBooklet hoitaa loput.
Harmi vaan, ettei se enää toimi SL:n kanssa.
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Viesti Kirjoittaja Fixx »
No todella. Laita dokumentti siinä sivukoossa ja siinä sivujärjestyksessä kuin lopullisessa tuotteessa (leikkausvarat tietysti jos on tarpeen..). Paino hoitaa sivuasemoinnin, ja todellakin parempi ettei taittaja sitä itse yritä, menee vaan painolla herneet nenään.Tallennus tapahtuu PDF-tiedostona. Eli kokemuksesi mukaan paino hoitelee sivujen jaon? En ole ehtinyt vielä asiaa sieltä tiedustelemaan. Olen olettanut, että kaiken pitäisi olla sinne viimeisen päälle valmiina.
Viesti Kirjoittaja Madpuppy »