”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone/iPod touch ja iPad-kysymykset
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Itse irroitan sillain et eka ruuvit auki (2kpl) ja sit näyttöön imukuppi kiinne ja nykäsee vaan varovasti irti.PatrikSelin kirjoitti:Kuinka tosta iPod Touch 2gestä saa ton näytön irti? Ostin työkalut. mutta kun koitin avata, nii näyttöön syntyi 4 cm:n halkeama (ei haittaa niin paljon, koska vaihdan näytön muutenkin.) Kertokaa miten sen saa irti.
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja puerco »
Nyt valittaa verkkoasetuksista jotain 3Gllä kummassakin.
( Macbook Pro 13"M1 )
-
Viesti Kirjoittaja Lapanen »
Siis koneen A iTunesista synkronoin softat, valokuvat jne, mutta synkronoinkin musiikit koneen B iTunesilla.
Ei taida onnistua?
-
Viesti Kirjoittaja legace »
http://support.apple.com/kb/ht1937 mukaan ovat SIM-vapaita luurjea, eli toimivat kaikilla liittymillä. Sun pitää vaan pistää elisan asetukset sinne luuriin ja ne löytyy haun kautta.puerco kirjoitti:Mites tuo nyt menee, appiukko oli ostanut Dubaista iPhonen 3GS:n ja iPad 3G:n .. suomessa toimivat kyllä WLANissa kumpikin netissä mutta ei kortilla. Sisällä ilmeisesti Elisan kortti. Toimiiko suoraan kun tuuppaa soneran kortin sisään ? (eli olisi siis operaattori lukittuja)
-
Viesti Kirjoittaja jarmunen »
minulla on tiedossa oma VPN tunnus/passu sekä Group name ja sen group password, mutta ei sitä Group secrettiä joka on ilmeisesti kuitenkin eri kuin group password. eli miten saan VPN toimimaan? ei nimittäin toimi jos laitan group passwdn siihen secret kohtaan.
-
Viesti Kirjoittaja letukka »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Tai windowsssilla tekemällä kansioita..inf kirjoitti:Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
-
Viesti Kirjoittaja jarmunen »
tyhmä kysymys tosiaankin. group name piti kirjoittaakkin isolla alkukirjaimella ja sitten lähti toimimaan. eli group password ja group secret ovat siis sama asia. exchange tiliä en kuitenkaan vielä saanut toimimaan. lähtee verifioimaan, mutta jää siihen, eikä voi muuta kuin palata takaisin cancelilla?!?jarmunen kirjoitti:iPad ja Ciscon VPN
minulla on tiedossa oma VPN tunnus/passu sekä Group name ja sen group password, mutta ei sitä Group secrettiä joka on ilmeisesti kuitenkin eri kuin group password. eli miten saan VPN toimimaan? ei nimittäin toimi jos laitan group passwdn siihen secret kohtaan.
-
Viesti Kirjoittaja anttti »
Tarvitseeko siis tehdä uudet tunnukse johonkin muuhun maahan? Onnistuuko se, onko se laillista?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kyllä toimii. Apple avasi tuon ipadin ohjelmistot myös tänne pohjolaan muistaakseni viime viikolla.anttti kirjoitti:Tyhmä kysymys täältäkin suunnalta: Mites jos ostan iPadin ulkomailta, miten AppStore toimii sen kanssa? Arvatenkaan Suomi-AppStoretunnuksillani en juuri mitään kostu.
Tarvitseeko siis tehdä uudet tunnukse johonkin muuhun maahan? Onnistuuko se, onko se laillista?
-
Viesti Kirjoittaja anttti »
Jess, kiitos tästä! Huomenna Pariisiin häämatkalle, voi olla että romanttiseksi muistoksi tarttuu iPad...inf kirjoitti:Kyllä toimii. Apple avasi tuon ipadin ohjelmistot myös tänne pohjolaan muistaakseni viime viikolla.anttti kirjoitti:Tyhmä kysymys täältäkin suunnalta: Mites jos ostan iPadin ulkomailta, miten AppStore toimii sen kanssa? Arvatenkaan Suomi-AppStoretunnuksillani en juuri mitään kostu.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Taidat jäädä nuolemaan näppejäsianttti kirjoitti:Jess, kiitos tästä! Huomenna Pariisiin häämatkalle, voi olla että romanttiseksi muistoksi tarttuu iPad...inf kirjoitti:Kyllä toimii. Apple avasi tuon ipadin ohjelmistot myös tänne pohjolaan muistaakseni viime viikolla.anttti kirjoitti:Tyhmä kysymys täältäkin suunnalta: Mites jos ostan iPadin ulkomailta, miten AppStore toimii sen kanssa? Arvatenkaan Suomi-AppStoretunnuksillani en juuri mitään kostu.
http://www.macrumors.com/2010/05/28/ipa ... ong-lines/
-
Viesti Kirjoittaja Tommi6 »

-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
...ei varmaan mitään näppejä nuole, vaan... Siis Häämatkalla.inf kirjoitti:Taidat jäädä nuolemaan näppejäsianttti kirjoitti:
Jess, kiitos tästä! Huomenna Pariisiin häämatkalle, voi olla että romanttiseksi muistoksi tarttuu iPad...

Viesti Kirjoittaja kloss »
Olen tulossa kesällä kuukaudeksi lomalle Suomeen ja tarvitsisin prepaid simmin jolla saan ipadin nettin. Millaisia ratkaisuja suomalaisilla operaattoreilla on tarjolla?
-
Öö,saisko vielä vähän lisäohjeita.saan kyllä tehtyä uusia kansioita iphotossa,mutta en hoksaa kuinka sen saa siirrettyä luuriin?inf kirjoitti:Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Itse olen kyllä tehnyt ihan ilman iPhotoakin, eli jonnekin vaan kansio ja sen sisälle ne haluamasi "albumit" omina kansioina. Sitten siellä iTunesin iphone valikoissa valitsen kyseisen kansion synkronoitavaksi. Siis Macillä.letukka kirjoitti:Öö,saisko vielä vähän lisäohjeita.saan kyllä tehtyä uusia kansioita iphotossa,mutta en hoksaa kuinka sen saa siirrettyä luuriin?inf kirjoitti:Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja screamer555 »
-
Huoh,mulle täytyy näköjään vääntää rautalangasta...missä itunesin iphone valikossa??en mä saa mitään kansioita mistään tuonne itunesiinpnp kirjoitti:Itse olen kyllä tehnyt ihan ilman iPhotoakin, eli jonnekin vaan kansio ja sen sisälle ne haluamasi "albumit" omina kansioina. Sitten siellä iTunesin iphone valikoissa valitsen kyseisen kansion synkronoitavaksi. Siis Macillä.letukka kirjoitti:Öö,saisko vielä vähän lisäohjeita.saan kyllä tehtyä uusia kansioita iphotossa,mutta en hoksaa kuinka sen saa siirrettyä luuriin?inf kirjoitti:Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
-
noniin,sain kansion iluuriin,mutta mutta,meneekö otetut kuvat aina tuonne kamaran rullaan,vai voinko jotenkin siirtää ottamiani kuvia suoraan johonkin muuhun albumiin?pnp kirjoitti:Itse olen kyllä tehnyt ihan ilman iPhotoakin, eli jonnekin vaan kansio ja sen sisälle ne haluamasi "albumit" omina kansioina. Sitten siellä iTunesin iphone valikoissa valitsen kyseisen kansion synkronoitavaksi. Siis Macillä.letukka kirjoitti:Öö,saisko vielä vähän lisäohjeita.saan kyllä tehtyä uusia kansioita iphotossa,mutta en hoksaa kuinka sen saa siirrettyä luuriin?inf kirjoitti:Saa. Mäkillä iPhoton kautta.letukka kirjoitti:kertokaas saako iphoneen(3gs)tehtyä omia albumeita kuville ja videoille?
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Ei taida saada, paitsi koneen kautta kierrättämällä.letukka kirjoitti:noniin,sain kansion iluuriin,mutta mutta,meneekö otetut kuvat aina tuonne kamaran rullaan,vai voinko jotenkin siirtää ottamiani kuvia suoraan johonkin muuhun albumiin?pnp kirjoitti:
Itse olen kyllä tehnyt ihan ilman iPhotoakin, eli jonnekin vaan kansio ja sen sisälle ne haluamasi "albumit" omina kansioina. Sitten siellä iTunesin iphone valikoissa valitsen kyseisen kansion synkronoitavaksi. Siis Macillä.
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja beedro »

-
Re: Aloittelijan "tyhmiä" kysymyksiä
Viesti Kirjoittaja ShellToe »
Täällä yksi ei niin aloittelija on ihmeissään uuden imacn langattoman näppäimistön kanssa. Expose näppäimet F9, F10, F11, joita olen tottunut käyttämään, ovat nyt samassa äänenvoimakkuus näppäinten kanssa? Kuinka nuo saa toimimaan?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka