Sina minu Vjeli Venjalainen, sina varmasti tietaa, etta venaja on paljon edellä, noh joo,Eitsh kirjoitti:Tokihan jokin tuollainen on aina mahdollista, mutta jostain syystä joltain vjeli vjenäläiseltä warefoorumilta napattu screenshotti ei riitä vakuuttamaan.
Eli siis oot varmaan tietoinen että venäläiset ovat jo paljon edelleenpänä ku mitä suomalaiset tietotekniikassa, meidän mac torrent/foorumilla on n.600.000 käyttäjää ympäri maailmaa,
Venäläiset tekevät ainakin kovempia leffoja ku suomalaiset, mikäs on suomen paras leffa, ja millä budjetilla kuvattu? kun taas venäläiset kuvaamat elokuvat ovat identtisiä Jenkki elokuva verraten, ja jopa paljon paremmat kokonaisuudellaan, jos nyt tarkoitetaan itse tuotantoa.
Venäläiset Crackerit ovat paljon edellenpämä, näin esimerkkinä voin sanoa, että "liisa ihmenmaassa" oli mulla ainakin ladattuna koneella jo viimme vuoden loppupuolella ihan Produccer Ripillä, kun taas torrentteihin se tuli vasta 1,5 viikkoa sitten.
PC/konsolipelien kehitys . noh, mitäs meillä täällä on? Remedy? lapland studio? älä naurata, mikään suomalainen pelifirma ei oo päässyt kunnolla edes ulkomaile, Max Payn, no joo, mut seki on pieni peli verrattuna venäläisiin tekijöiden projekteihin, Alan Wake? xD tämäkin on päässyt maailmalle vain ja ainoastaan markkinoiden ja huhujen kautta, joka on tuonut ennakkosuosiotta pelille, sitten ku sitä pelaa,nii miettii, että . voihan V. onhan siinäkin peli, nolottais kyllä ihan hemmetisti julkaista tollainen peli. Mitäs venäjältä tulee? Metro 2033, yli puolet COD,BD:stä on tehty venäjällä, lukuunottamatta muita tunnettuja pelejä, eihän niitä jaksaisi edes luetella
Tiedoks, meidän foorumilla löytyy n. 200 Applen omaa työntekijöitä, joilta saamme aina viimmeiset uutiset, jos ei kelpaa nii voi voi, käy sääliksi.
Ja käy ettenkin sääliksi kyttiä, jotka tulevat aina kahden viikon välein tsekkaaman mun konetta, onhan siinäkin sivistyneet ja hyvin koulutetut ATK miehet, näkee helposti, että ei aivoja/taitoja oo koskaan ollutkaan,