honpsu kirjoitti:Sikälimikäli tarkoituksesi olikin ketjun aloitusviestin ulosannissa viestittää, että jo olemassaolevat MacBook Pro mallit tullaan alikellottamaan ohjelmistopäivityksellä mahdollisen termisen suunnittelun epäonnistuttua, saanen huomauttaa tuon olevan hyvin todennäköisesti mahdoton toimenpide.
1. Todennäköisesti mahdoton toteuttaa softapäivityksenä nyky konstruktiossa.
2. Jos olisi mahdollistakin, tarkottaisi että softalla mahdollisuuus päästä käsiksi koneen kellotusominaisuuksiin - ja väittäisin että nämä olisi jo löydetty harrastelijoiden toimesta jos sellainen ominaisuus löytyisi.
3. Tarkottaisi myös, että kone ei vastaa sitä mitä myydessä on lupailtu, joten kaupan peruminen olisi aiheellista -> johtaisi massiiviseen takaisinkutsu / hyvitys kampanjaan ennemminkin kuin mihinkään softapäivitykseen.
Käsittääkseni Applella ei kuitenkaan virallisesti ole mitään yli_kuumentumis ongelmaa.
1) usko pois, kaikki on mahdollista, myös se. mitä luulet olevan mahdotonta, en tarkoita nyt vaan kone asioita, vaan ihan yleisesti ottaen, kyl mä veikkaan että olisi mahdollista
2) onhan näitä jekkuja olemassa
3) no kyseessä onn.30% koneista, eli aika suuri määrä ylikuumenee, minä itse veikkaan, että ne tekee sellaista jekkua, että kone olisi suht nopea, eli kukaan tavallisista käyttäjistä ei huomaa näitä juttuja, sekä tekee jonkun modauksen, että koneen "suorituskyky" näkyisi edelleen samanlaisena, tarkoitan tyylillä, sitä missä lukee infoa tehoista, nii tuskin kukaan, joka ei ole vaativa käyttäjä, nii huomais sellaista
Mac Pro Studiokäytössä , 4 x 3.7ghz 8 Core ,128T DDR3 ,4Gt Ati Radeon Näyttis, 10Tb Kovalevy
Powermac G5 Dual 2.0 Ghz,6GT DDR2 SDRAM, Ati 9400M 256Mb,
Nokia 5800XS
52" Samsung FullHD Telkkari, toimii koneen näyttönä + Optoma FULLHD videotykki